כמה יעלה טיול בויאטנם?

admin

admin

                             הזמנת טיולים מאורגנים לוייטנאם             |              הזמנת כרטיסי טיסה לווייטנאם

בזמן שיעדים כמו תאילנד כבר לא זולים כמו שהם היו בעבר, ויאטנם ממשיכה להיות יעד מפתה עבור צעירים רבים, בזכות המחירים הנוחים שלה, והתמורה המעולה לכסף. התקציב היומי בטיול לויאטנם יכול להיות באזור ה-60-80 שקלים לאדם, ולא תצטרכו ללון באכסניות או לאכול רק מדוכני רחוב. כלומר, תוכלו להסתדר ולראות את ויאטנם בהרבה פחות, ואם התקציב שלכם מאפשר – תוכלו להתפנק וליהנות מהמדינה בסטייל – בלא הרבה יותר.

המלצות חשובות לטיול בוייטנאם

במדריך טיסות לויאטנם תמצאו המלצות וטיפים שיעזרו לכם לחסוך כסף על כרטיסי הטיסה – אחד האלמנטים היקרים ביותר בעלויות החופשה בוייטנאם. בנוסף, שילבנו במדריך מנוע השוואת מחירים דרכו תוכלו גם לבצע את הזמנה ולנהל אותה עד הטיסה.

השוואת מחירי טיסות יעזרו לכם להשיג גם כרטיסים לטיסות פנים בויאטנם, שנחשבות לאחת הדרכים היעילות והמשתלמות למעבר בין יעדים מרוחקים במדינה הגדולה, בלי לבזבז שעות בנסיעות ארוכות בדרכים לא מוכרות.

איך מוצאים ביטוח נסיעות לוייטנאם במחיר הכי זול? אתם מוזמנים לקרוא את המדריך שלנו בנושא ביטוח נסיעות לויאטנם בו תמצאו המלצות שיאפשרו לכם להוזיל את מחיר הביטוח בלי להתפשר על איכות הכיסוי.

אחרי שהצטיידתם בכרטיסי טיסה ובביטוח, הגיע הזמן לתכנן את מסלול הטיול ולהיערך להעברות בין היעדים שבהם תרצו לבקר. מידע על אוטובוסים בויאטנם, רכבות בויאטנם, מעבורות בויאטנם, הזמנת הסעה משדה התעופה בוייטנאם ועוד תוכלו למצוא במדריך לתחבורה בוייטנאם.

בערים בוייטנאם ובמסלולים רבים ברחבי המדינה תוכלו להסתדר עם תחבורה ציבורית, אבל יש מי שמעדיפים לשמור על עצמאות ולשכור כלי רכב פרטיים. מדריכים שיעזרו לכם ללמוד על האופציות העומדות לרשותכם הם השכרת רכב עם נהג בויאטנם והשכרת אופנוע בויאטנם.

רוב התיירים בוייטנאם מבלים לפחות מספר לילות בבירה האנוי. קראו את המדריך שלנו על מלונות מומלצים בהאנוי שם מופיעה רשימה של מגוון מלונות בהאנוי, בסגנונות שונים וברמות דירוג שונות, שקיבלו המלצות וציונים גבוהים מתיירים ששהו בהם בעבר.

רוצים לדעת איך מוציאים ויזה לוייטנאם? במדריך שלנו תמצאו שירות שמאפשר למלא טופס בעברית אונליין, ובתוך מספר ימים לקבל אשרת כניסה לוייטנאם לתיבת הדואר האלקטרוני.

עוד נושא שמומלץ לדאוג לו לפני הטיסה לוייטנאם הוא רכישת סים או eSim לוייטנאם. במדריך שלנו תמצאו המלצות על תוכניות גלישה משתלמות של חברות אמינות ומוכרות, שמאפשרות רכישת סים לוייטנאם או eSim לוייטנאם מראש אונליין, כך שכבר עם הנחיתה בוייטנאם תוכלו להשתמש בטלפון הסלולרי בלי לבזבז זמן יקר מהחופשה.

תוכלו להיעזר במפת וייטנאם בעברית למטייל הישראלי על מנת לתכנן את מסלול הטיול בפשטות ובנוחיות.

מתכוונים לתכנן טיול משפחתי אל וייטנאם? היכנסו למדריך המלא: ויאטנם עם ילדים

טיולים מאורגנים לוויאטנאם

טיול בוייטנאם – כמה זה עולה לנו?

קודם כל, חשוב לציין שבויאטנם, כמו בכמעט כל מדינה, חלק גדול מהעלויות ייפחת אם תטיילו בזוג או בקבוצה. עלויות כמו מוניות, לינה או שכירת רכב יתחלקו לשניים או יותר – והחסכון ייצבר ויהיה משמעותי.

עלויות לינה בויאטנם

הוסטלים – זו האפשרות הזולה ביותר, ואחת הפופולריות עבור מטיילים צעירים (אחרי צבא). תוכלו למצוא מיטה בחדר משותף (עם מזגן) באזור 15-20 שקלים ללילה. בהרבה מקומות תקבלו גם בירה חינם עם הכניסה, חללים שיתופיים שבהם תוכל ולהכיר מטיילים אחרים ולעתים גם סיורים חינמיים שיוצאים מההוסטל. אם אתם מסוג המטיילים שאוהבים להכיר אנשים חדשים בטיול שלכם – זו אפשרות טובה וזולה.

גסטהאוסים – זו אפשרות שמתאימה למי שמטיילים בזוג או בקבוצה, ומעוניינים בחדר פרטי, אבל בתקציב נמוך. גסטהאוסים הם לרוב בבעלות פרטית (בדרך כלל משפחתית), ותקבלו בהם חדר פרטי נקי ומקלחת\שירותים משלכם. החדרים לא גדולים והריהוט לא חדש, אבל כן נקי. זה לא מפואר, אבל זו כמעט כמו הוסטל.

מלונות – זהו שדרוג משמעותי ברמת החיים, והעלויות נסבלות לגמרי. מלונות בויאטנם עולים החל מ-65 שקלים ללילה. תוכלו למצוא מלונות זולים יותר, אבל מומלץ להימנע מהם. תמורת 20 דולר ומעלה, תקבלו חדר חדש ונעים, ושירות מעולה. עבור זוגות בעיקר, זו הבחירה המומלצת.

עלויות אוכל בויאטנם

אוכל רחוב – אם אתם חובבי אוכל רחוב – ויאטנם היא לגמרי המקום בשבילכם. יש המון אפשרויות, וכולן טריות וטעימות, שונות וזולות. האפשרויות המוכרות והפופולריות ביותר הן מרק פו או באן מי. ארוחה ממוצעת ברחוב תעלה בין שלושה לחמישה שקלים. חפשו את כסאות הפלסטיק הקטנים ברחובות, ושבו לארוחת צהריים או סתם נשנוש קטן.

מסעדות – הרבה מסעדות בויאטנם מגישות אוכל דומה לאוכל הרחוב, אבל ברמה מעט יותר גבוהה (ועם מקומות ישיבה, כמובן). אבל ישנן גם הרבה מאוד מסעדות יוקרתיות, מערביות, מודרניות ומיוחדות. תמצאו בעיקר הרבה אפשרויות צמחוניות וטבעוניות. גם במסעדות מודרניות יותר, תמיד תמצאו אפשרויות זולות לצד אלו היקרות יותר. גם האפשרויות היקרות ביותר (מלבד במסעדות יוקרה של ממש), לא יגיעו למחירים הישראליים הממוצעים.

עלויות תחבורה בויאטנם

רכבות – עבור מרחקים ארוכים, זו ללא ספק האפשרות הטובה ביותר. הרכבות בויאטנם נוחות, מהירות ועוברות בדרך יפהפיה. הנסיעה יקרה יותר מאוטובוסים. תוכלו לבחור במקום ישיבה, חדר פרטי עם מזרוני שינה ל-4 או חדר דומה ל-6. חדר לארבעה הוא האפשרות היקרה ביותר. הנסיעה הארוכה ביותר, מהו צ'י מין להאנוי, עולה בערך תשעים דולר לאדם. 

אוטובוסים – זו האפשרות הזולה ביותר לנסיעה בויאטנם, והפופולרית ביותר לצעירים. נסיעה של 24 שעות או יותר תעלה בערך 10 דולר. קחו בחשבון שהנסיעות האלו מאוד קשות. האוטובוסים בדרך כלל לא נוחים לכל מי שגבוה ממטר ושישים, יש מעט עצירות, וה"מיטות" ממש לא נוחות. 

טיסות פניםכמובן שזו הדרך הכי יעילה ונוחה, אבל הכי יקרה להתנייד. מצד שני, אם תזמינו זמן רב מראש – הן הופכות להיות מאוד משתלמות. טיסה מהאנוי להו צ'י מין (שעתיים), יכולה לעלות פחות משלושים דולר.

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מזמינים אתכם לגלות את וייאטנם וקמבודיה – הקסם של אסיה, בטיול מאורגן באמצעות החושים. לחזות בנופים חד פעמיים, לספוג את הטעמים והריחות, מסע קסום בעקבות הכפרים הציוריים, המקדשים ואתרי טבע בלתי נשכחים.