סים ו-eSIM לוייטנאם – המלצות וטיפים למטייל

סים ו-eSIM לוייטנאם – המלצות וטיפים למטייל
הנהלת האתר

הנהלת האתר

                               הזמנת טיולים מאורגנים לוייטנאם       |       הזמנת כרטיסי טיסה לווייטנאם

המדריך השלם שלנו לסים לויאטנם כולל בדיקה והשוואה של האופציות הקיימות בשוק, הסברים, המלצות וגם טיפים לחיסכון בכסף.

תחילה, חשוב לציין שמומלץ לרכוש כרטיס eSim לוייטנאם (וגם סים קלאסי לויאטנם) מחברה אמינה, כדי להפיק את המיטב מהשירות, ולהבטיח שתשלמו כמה שפחות עבור שירות מקצועי ואיכותי. שתי חברות בולטות ומומלצות לרכישת eSim לוייטנאם הן מולטי טראוול ודרים-סים.

מולטי טראוול היא חברה ישראלית, ממנה ניתן להזמין eSim לוייטנאם דרך אתר בעברית, עם מגוון חבילות זולות וקבועות מראש.

למידע נוסף על eSIM לוייטנאם של מולטי טראוול לחצו כאן

דרים-סים היא חברה בינלאומית, שפועלת בקונספט מעט שונה, ומציעה כרטיסי סים לוייטנאם עם אינטרנט בלבד (גם סים פיזי וגם eSim), באמצעות הטענת כסף בחשבון ותעריף פר מגה-בייט של גלישה (בסגנון גלשת-שילמת).

למידע נוסף על eSIM לוייטנאם של חברת דרים-סים לחצו כאן

המלצות חשובות למטיילים בוייטנאם

אם החלטתם לצאת לחופשה בויאטנם, סביר שהדבר הראשון שתצטרכו לדאוג לו הוא כרטיסי טיסה לוייטנאם. במדריך שהכנו בנושא תמצאו מערכת השוואת מחירים ורכישת כרטיסי טיסה, וכן המלצות וטיפים שיחסכו לכם כסף. בנוסף, תוכלו להיעזר במדריך שלנו בנושא טיסות פנים בויאטנם, בו תמצאו מידע על התניידות בטיסה בתוך המדינה רחבת הידיים.

אם אתם מחפשים ביטוח נסיעות במחיר הכי זול לויאטנם, מומלץ לקרוא את המדריך שלנו על ביטוח נסיעות לויאטנם, באמצעותו תוכלו לרכוש ביטוח שמתאים עבורכם בלי להוציא הרבה כסף.

סביר להניח שההגעה שלכם לויאטנם תהיה דרך שדה התעופה בבירה, האנוי, כך שתצטרכו למצוא בה מקום לינה לפחות ללילה הראשון. בכתבה על מלונות מומלצים בהאנוי תמצאו רשימת מקומות לינה בהאנוי שזכו לביקורות טובות מאנשים שהתארחו בהם.

לפני שתעלו על טיסה לוייטנאם, זכרו להסדיר ויזה לוייטנאם. במדריך שלנו בנושא תמצאו מערכת שתאפשר לכם למלא בקשה בעברית אונליין ולקבל את הויזה לויאטנם למייל בתוך מספר ימים.

מידע על אוטובוסים, רכבות הסעה משדה התעופה, מעבורות ועוד דרכי התניידות בתוך ויאטנם תוכלו למצוא בכתבה על תחבורה בויאטנם בה מופיע מידע שימושי וקישורים לרכישת כרטיסים מראש. אם אתם מעדיפים השכרת רכב עם נהג בויאטנם או השכרת אופנוע בויאטנם קראו את המדריכים הרלוונטיים ותחסכו לעצמכם זמן וכסף.

על מנת לעזור לכם לתכנן מסלול לטיול בויאטנם הכנו עבורכם את מפת וייטנאם בעברית למטייל הישראלי, בה תוכלו למצוא את היעדים השונים המופיעים באתר, כולל קישורים לכתבות על כל יעד ויעד.

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית בויאטנם עם הילדים, קראו את המדריך המלא: ויאטנם עם ילדים שבו מידע מקיף על המדינה ועל הפעילויות והאטרקציות שתוכלו לשלב בטיול.

האם צריך eSim לוייטנאם?

אחת השאלות הנפוצות ביותר בעת תכנון הטיול לוייטנאם היא: האם יש צורך בסים מקומי ושירותי סלולר במהלך החופשה בויאטנם? האם יש צורך באינטרנט זמין או שניתן להסתמך על חיבור וויי-פיי?

סים בויאטנם עם אינטרנט פעיל הוא מצרך חשוב שיכול לעשות את כל ההבדל בין טיול מסורבל לבין טיול נוח ורגוע.

כיום, רוב המטיילים מסתובבים בעולם עם אינטרנט בטלפון הנייד שזמין בכל עת, כך שיוכלו להשתמש בכל אפליקציות הטיולים הרלוונטיות למדינת היעד, והדבר נכון גם בויאטנם. אפליקציות תרגום לתקשורת נוחה יותר עם המקומיים, אפליקציית נסיעות שיתופיות, וגם וואטסאפ זמין בכל עת לתקשורת עם המלון, הנהג או מדריך הטיולים.

אינטרנט אלחוטי לא תמיד זמין בוייטנאם, וגם כשכן, הוא לא תמיד אמין, ובטח שלא במהלך טיולים ברחבי המדינה ובאזורים כפריים. במקום לחפש בית קפה קרוב או מסעדה עם אינטרנט אלחוטי, התקנת סים לויאטנם בפלאפון עם אינטרנט תהפוך את הטיול להרבה יותר נוח, ואת ההתנהלות להרבה יותר חכמה.

מה זה eSim?

אם עדיין לא שמעתם את המילה eSim, סביר להניח שזה רק עניין של זמן. מדובר בטכנולוגיה שאמנם קיימת כבר כמה שנים טובות, אך רק לאחרונה מתחילה להיות זמינה לקהל הרחב באופן נוח וזול.

אז במה מדובר? והאם כדאי לעשות את השינוי מסים רגיל ל-eSim?  

המילה eSim היא למעשה קיצור של Embedded sim (ולא אלקטרוניק סים, כמו שרבים חושבים). פירוש המושג הוא סים מוטמע. כלומר, כמעט בכל סמארטפון שקיים כיום בשוק, טכנולוגית הסים קארד כבר מוטמעת בתוך הפלאפון. אין צורך בחתיכת הפלסטיק המיושנת, לא צריך לנסוע לסניף ולא צריך התקנה מסורבלת.

הסים הוירטואלי, או ה-eSim שכבר קיים במכשיר, יכול לעבוד עם מגוון חברות סלולר. כדי להתקין שירותי סלולר בסים, רוכשים eSim מחברת סלולר, והיא שולחת לכם את הוראות ההתקנה, שלרוב כוללות סריקת ברקוד פשוטה.

התהליך בדרך כלל לוקח כדקה-שתיים, והכל מתבצע אונליין ומרחוק, ללא צורך לצאת מהבית.

החברות שמציעות eSim לוייטנאם אונליין בדרך כלל מציעות גם אפליקציה נלווית למעקב אחר החיובים.

איפה מומלץ לרכוש eSim לוייטנאם?

יותר ויותר חברות מצטרפות לטרנד ה-eSim, אך כשמדובר ב-eSim לוייטנאם לחופשה הקרבה שלכם, לא כדאי לקחת סיכון, ומומלץ מאוד לבחור בחברה אמינה עם שירות לקוחות יעיל.

מעבר לכך, כל חברה מציעה חבילות שונות ל-eSim לוייטנאם, וכדאי כמובן לערוך השוואה חכמה של החבילות, המחירים והתנאים.

שתי חברות בולטות בתחום, שמציעות חבילות סלולר ידידותיות במיוחד למטיילים, הן מולטי טראוול (מבית פייקול הישראלית) ודרים-סים.

כל אחת מהן מציעה חבילות שונות עם תנאים שונים.

כדי לעזור לכם להחליט מאיזו חברה להזמין eSim לוייטנאם, ערכנו השוואה יעילה בין השתיים.

סוגי חבילה:

מולטי טראוול מציעה מגוון חבילות שונות, לכל תקופת זמן. פשוט מזינים את תאריך היציאה והחזרה, ומקבלים חבילה רלוונטית. המחירים זולים במיוחד, והמחירים עבור חבילות גלישה מתחילים מכ-5.5$ ליום לג'יגה אחד. בנוסף, ניתן להיעזר בחיפוש שלהם לחבילות eSim לוייטנאם בהתאמה אישית: בוחרים את מספר הדקות, ההודעות ונתוני הגלישה, ומקבלים חבילה מדויקת. גם תעריפי ההודעות והשיחות תחרותיים.

למשל, בבדיקה שערכנו, חבילת סלולר לוייטנאם עם מולטי טראוול לשבוע, שכוללת 3 ג'יגה בייט גלישה וארבעים דקות שיחה עלתה לנו 14.7$ בלבד.

דרים-סים מציעה eSim לויאטנם עם גלישה לפי תעריף קבוע. כלומר, ללא חבילה קבועה מראש, אלא הטענה של סכום לבחירתכם בחשבון (מינימום של 20 אירו בכל הטענה), ותשלום על גלישה בפועל, לפי תעריף משתנה (תעריף הגלישה בוייאטנם עם דרים-סים הוא 0.03 אירו למגה בייט).

שירות לקוחות ותמיכה:

מולטי טראוול מציעה שירות לקוחות בעברית 24/7, בוואטסאפ, במייל או בצ'אט.

דרים סים מציעה שירות לקוחות באנגלית בכל עת בצ'אט שבאתר. בנוסף, שירות לקוחות בצ'אט בפייסבוק או במייל.

מעקב אחר החיובים:

מולטי טראוול מאפשרת מעקב אחר נתוני הצריכה באזור האישי, ושולחת הודעה לפני שמכסת החבילה מנוצלת במלואה.

דרים-סים מציעה אפליקציה למעקב אחר נתוני הצריכה.

מספר ישראלי פעיל במהלך החופשה:

בשתי החברות ניתן לרכוש eSim לוייטנאם ולהשאיר את הסים הפיזי הישראלי שלכם פעיל בטלפון הנייד במהלך הטיול. עם זאת, כדאי לבדוק מהם החיובים על קבלת והוצאת שיחות/הודעות עם חברת הסלולר הישראלית בארץ, משום שלרוב מדובר בתעריפים גבוהים יחסית, ולכן מומלץ להשתדל לקיים את התקשורת דרך האינטרנט, ולהשתמש במספר הישראלי רק למקרים דחופים או לשם קבלת הודעות sms עם קוד להתקנת אפליקציות, למשל. במולטי טראוול מציעים אופציה נוספת, בה תקבלו כחלק מהחבילה מספר ישראלי לקבלת שיחות (רק בחלק מהמכשירים, ובקרוב גם באייפון).

סים אחד למגוון מדינות

מולטי טראוול מאפשרת רכישת חבילות לפי יבשת. במקרה של eSim לוייטנאם, ניתן לרכוש חבילות לאסיה, שתקפות גם בוייטנאם וגם במגוון המדינות השכנות בהן בדרך כלל מבקרים במהלך טיול במזרח.

בדרים-סים, סים אחד פעיל לכ-190 מדינות, ללא חבילה, אלא עם חיוב לפי כמות הגלישה בפועל. לכל מדינה יש תעריף שונה ובכל מעבר למדינה אחרת כדאי לבדוק מראש מהו תעריף הגלישה עם דרים-סים במדינה זו.

לסיכום, אין ספק שהשילוב של שירות לקוחות בעברית ומחיר קבוע וזול הוא שילוב ידידותי במיוחד למטייל הישראלי בוייטנאם. בסופו של דבר, כדאי לחשב כמה ג'יגה בייט דרוש לכם לגלישה במהלך החופשה, ולערוך השוואה של המחירים לכמות נתוני הגלישה הדרושה.

לפני השוואת המחירים, כדאי לבדוק בכמה ג'יגה בייט אתם משתמשים בממוצע בגלישה בפלאפון בהגדרות המכשיר. 

האם כדאי לרכוש eSim לוייטנאם, או סים קלאסי?

טכנולוגיית ה-eSim היא טכנולוגיה חדשה עבור רוב המטיילים, ולא כולם ממהרים לבצע שינוי בהרגלים הישנים. לכן, ערכנו עבורכם השוואה בין רכישת eSim לוייטנאם לבין סים קלאסי (סים מפלסטיק) כדי לעזור לכם להחליט.

תהליך הרכישה

רכישת eSim לויאטנם מתבצעת מרחוק ובאופן וירטואלי, בתהליך של כדקה-שתיים בדרך כלל.

סים קלאסי צריך לרכוש באופן פיזי: להגיע לסניף או לחכות למשלוח, כלומר יותר כסף ויותר זמן.

תהליך ההתקנה

כדי להתקין eSim לוייטנאם צריך בסך הכול לסרוק ברקוד ולבצע הפעלה פשוטה בהגדרות (ההוראות המדויקות בדרך כלל מגיעות ביחד עם הברקוד או נמצאות באתר של ספק הסלולר).

כדי להתקין סים מפלסטיק יש צורך לפתוח את קופסת הסים בפלאפון, להוציא את הסים הישן ולהכניס את החדש.

אפשרות לשימוש בשני כרטיסי סים בו זמנית

עם eSim לוייטנאם ניתן להשאיר את הסים הישראלי הפיזי בפלאפון במהלך החופשה, ולהשתמש בשני כרטיסי סים בו זמנית.

מחיר

גם מחיר הסים עצמו וגם מחיר החבילות בדרך כלל זהה, כשמשווים בין שתי הטכנולוגיות, ותלוי בספק הסלולר. כלומר, טכנולוגיית eSim לוייטנאם לא מייקרת את העניין, למרות הנוחות שהיא מביאה איתה. בנוסף, הטכנולוגיה של eSim תחסוך לכם עלות משלוח או הגעה לסניף.

לסיכום, אין ספק שטכנולוגיית הeSim היא שדרוג מבורך שהופך רכישת שירותי סלולר לחו"ל לפשוטה יותר, זולה יותר, ונוחה יותר. בחירה ב-eSim לוייטנאם יכולה לחסוך לכם טרטור בשדה התעופה ולחסוך זמן במהלך הטיול. בנוסף, טוב לדעת שיש שירות לקוחות נוח, שיהיה שם עבורכם במידת הצורך, מה שמאפשר לכם לסגור את הפינה הזו ולהתפנות לתכנון הטיסות, האטרקציות ובתי המלון לקראת החופשה בוייטנאם.

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מזמינים אתכם לגלות את וייאטנם וקמבודיה – הקסם של אסיה, בטיול מאורגן באמצעות החושים. לחזות בנופים חד פעמיים, לספוג את הטעמים והריחות, מסע קסום בעקבות הכפרים הציוריים, המקדשים ואתרי טבע בלתי נשכחים.