כל מה שצריך לדעת על ויזה לויאטנם

כל מה שצריך לדעת על ויזה לויאטנם
admin

admin

                             הזמנת טיולים מאורגנים לוייטנאם             |              הזמנת כרטיסי טיסה לווייטנאם

הכניסה לויאטנם מותנית בקבלת אשרת כניסה למדינה. אבל אין מה לדאוג, מדובר על תהליך פשוט ולא יקר. ישנם מספר אתרים שמאפשרים לכם להגיש בקשה לקבלת ויזה לויאטנם. תוך כמה ימים תקבלו את המכתב המאושר, וכשתגיעו לויאטנם, תלכו עם המכתב המודפס, שתי תמונות פספורט ו-25 דולר (או חמישים דולר לויזה שמאפשרת מספר כניסות) לדלפק ההגירה. אחד האתרים המומלצים (בעברית), להוצאת ויזה לויאטנם הוא e-visa. שם תמלאו את הטופס המקוון, תשלמו באופן מאובטח, תקבלו את המכתב המאושר (אותו תדפיסו ותציגו) וזהו!

להזמנת ויזה לוייטנאם דרך e-visa לחצו כאן

עוד המלצות חשובות למטיילים בוייטנאם

חופשה בויאטנם מתחילה בהזמנת כרטיסי טיסה לוייטנאם. כדי לבצע השוואת מחירים יעילה ולהשיג את העסקה הכי משתלמת, מומלץ לקרוא את המדריך שהכנו בנושא. כדאי לקרוא גם את המדריך שלנו בנושא טיסות פנימיות בויאטנם, משום שטיסות פנים בויאטנם נחשבות דרך נוחה ויחסית זולה למעבר בין יעדים מרוחקים בתוך המדינה.

אחרי שתזמינו כרטיסי טיסה חשוב שתדאגו גם להזמנת ביטוח נסיעות לויאטנם. במדריך שלנו תוכלו ללמוד על דרכים מומלצות להזמנת ביטוח נסיעות לוייטנאם במחיר הכי זול שניתן להשיג.

על התחבורה הציבורית בוייטנאם ועל הדרכים המומלצות להתנייד בעזרתה תוכלו לקרוא במדריך לתחבורה בוייטנאם, בו תמצאו מידע על אוטובוסים בויאטנם, רכבות בויאטנם, מעבורות בויאטנם הזמנת הסעה משדה התעופה בוייטנאם ועוד. למי שמעדיפים השכרת רכב פרטי, אנחנו ממליצים לקרוא את המדריך על השכרת רכב עם נהג בויאטנם, משום שנהיגה בוייטנאם פחות מומלצת לתיירים. במידה ואתם מעוניינים לגלות את המדינה על רכב דו גלגלי אנחנו ממליצים לכם לקרוא את המדריך בנושא השכרת אופנוע בויאטנם.

במדריך שלנו בנושא סים ו-eSim לוייטנאם תמצאו מגוון אופציות מומלצות, שיאפשרו לכם לבצע את הרכישה לפני הטיסה, בלי להתחייב לחבילות גלישה יקרות שלא לצורך.

אתם מוזמנים להיעזר בכלי שהכנו עבורכם לתכנון נוח של מסלול הטיול בוייטנאם: מפת וייטנאם בעברית למטייל הישראלי, בה מופיעים קישורים למדריכים על כל אחד מהיעדים.

מתכננים טיול משפחתי אל וייטנאם עם הילדים? היכנסו למדריך המלא לתכנון חופשה בויאטנם עם ילדים

טיולים מאורגנים לוויאטנאם

הזמנת ויזה לוייטנאם אונליין

תוכלו להימנע ממילוי טפסים באנגלית, וכדי להבטיח שאתם מצוידים בויזה לוייטנאם מראש, בלי להסתכן ובלי חשש שתעוכבו בשדה התעופה, תוכלו להשתמש בשירותי האתר e-visa. השירות של e-visa הוא בעברית, ולאחר מילוי הפרטים הבסיסיים, התהליך הביורוקרטי כולו יתבצע על ידי החברה עבורכם.

כאשר אתם מוציאים את הויזה באתר של e-visa, אתם לא תקבלו אותה בדרכון עוד בארץ. יישלח אליכם אישור רשמי ממשרד ההגירה של ויאטנם, המאשר שהויזה לויאטנם מוכנה ומחכה לכם בוייטנאם. כאשר תנחתו, לפני ביקורת הדרכונים, יש דלפק שנקרא Visa On Arrival, בו ינפיקו את הויזה בדרכון שלכם על מנת שתוכלו להיכנס לויאטנם.

במסמך מופיעים הפרטים שלכם וכן פרטי הויזה והתוקף שלה. המסמך מונפק וחתום על ידי משרד ההגירה הויאטנמי.

ניתן להוציא ויזה לוייטנאם בכמה מסלולים: ויזה לוייטנאם לחודש לכניסה אחת, ויזה לויאטנם לחודש לכניסות מרובות, ויזה לויאטנם לשלושה חודשים לכניסה אחת ו-ויזה לוייטנאם ל-3 חודשים לכניסות מרובות.

אם מסיבה כלשהי, החברה לא תצליח להוציא לכם ויזה לויאטנם (בגלל טעות של החברה או מכיוון שהוויזה הגיעה עם פרטים שגויים), תקבלו את כל כספכם בחזרה.

בויאטנם, כשתגיעו למחלקת ההגירה, תצטרכו לעמוד בתור ארוך כדי להציג את המכתב שלכם, אבל שם תקבלו טפסים שתצטרכו למלא (ואז תיאלצו לעמוד בתור שוב). נצחו את התורים והורידו ומלאו את הטפסים מראש כאן.

אם אתם עוברים אל ויאטנם בצורה יבשתית ממדינה שכנה (למשל מתאילנד או קמבודיה), תצטרכו להוציא את הויזה בשגרירות ויאטנם באותה המדינה. זה לא תהליך מורכב, אבל כן תצטרכו להגיע פעמיים לשגרירות (לבקשת הויזה ולאיסוף שלה כעבור מספר ימים), אז בדקו שזה משתלב לכם טוב בתכנון הטיול. תצטרכו להגיע אל השגרירות עם שתי תמונות פספורט, 25 דולר במזומן (או 50 לשלושה חודשים) ודרכון. שם תמלאו טופס בקשה ותתבקשו לחזור כעבור מספר ימים.

על כל שהייה של יום בויאטנם מעבר למאושר בויזה שלכם, תיקנסו בחצי מיליון דונג (כשמונים שקלים). אל תסתבכו עם זה. אם אתם רוצים להישאר בויאטנם מעבר לזמן המתוכנן, לכו למשרד ההגירה בויאטנם (לפחות שבוע לפני פקיעת תוקף הויזה), מלאו טופס הארכה ותקבלו חודש נוסף בויזה (כרוך בתשלום). משרדי ההגירה נמצאים בהאנוי, דה-נאנג ובהו צ'י מין סיטי.

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מזמינים אתכם לגלות את וייאטנם וקמבודיה – הקסם של אסיה, בטיול מאורגן באמצעות החושים. לחזות בנופים חד פעמיים, לספוג את הטעמים והריחות, מסע קסום בעקבות הכפרים הציוריים, המקדשים ואתרי טבע בלתי נשכחים.