כרטיסי טיסה לווייטנאם – מידע והשוואת מחירים

כרטיסי טיסה לווייטנאם – מידע והשוואת מחירים
הנהלת האתר

הנהלת האתר

                               הזמנת טיולים מאורגנים לוייטנאם       |       הזמנת כרטיסי טיסה לווייטנאם

המדריך לרכישת כרטיסי טיסה לוייטנאם כולל את כל המידע השימושי הנדרש לכם על מנת להזמין טיסות לווייטנאם. תמצאו פה מנוע השוואת מחירים, דרכו ניתן גם למצוא את העסקה המשתלמת ביותר עבורכם וגם להזמין טיסה לוייטנאם אונליין.

אחת הדרכים המומלצות להזמנת כרטיסי טיסה לוייטנאם באופן עצמאי היא באמצעות מנוע השוואת המחירים של קיווי, אותו תוכלו למצוא ממש כאן:

בנוסף לחיפוש טיסות והשוואת מחירים, מנוע השוואת המחירים של קיווי מתווך בין הנוסע לחברת התעופה, ומאפשר רכישת כרטיסים אונליין, ניהול הזמנה, הוספת תוספת כמו ביטוח נסיעות וביטוח כבודה ועוד.

המלצות שימושיות למטיילים בויאטנם

טיסות פנים בויאטנם הן אפשרות מצוינת למעבר בין היעדים השונים במדינה רחבת הידיים. במדריך שלנו תמצאו מידע שיעזור לכם למצוא טיסות פנים זולות בויאטנם ולבצע הזמנת כרטיסים בדרך נוחה ומשתלמת.

עניין נוסף שחשוב לסגור לפני שיוצאים לחופשה בויאטנם הוא ביטוח נסיעות לויאטנם. במדריך שלנו לנושא זה תמצאו טיפים והמלצות שיעזרו לכם להזמין ביטוח נסיעות לויאטנם במחיר הכי זול שיגן עליכם בעת הצורך בלי להכביד על הכיס.

תכנון המסלול בויאטנם דורש הכרות מוקדמת עם אמצעי התחבורה השונים במדינה – אוטובוסים בויאטנם, רכבות בויאטנם, מעבורות בויאטנם, הזמנת הסעה משדה התעופה בוייטנאם ועוד. תוכלו למצוא את כל המידע הנדרש במדריך לתחבורה בוייטנאם.

דרכי תחבורה נוספות שכדאי לשקול הן השכרת רכב עם נהג בויאטנם והשכרת אופנוע בויאטנם.

לרוב הנחיתה בויאטנם היא בהאנוי הבירה, וגם אם זה איננו המוקד העיקרי של הטיול, סביר שתעבירו שם לילה או שניים לפחות. במדריך על מלונות מומלצים בהאנוי תמצאו רשימת מלונות שזכו לדירוג גבוה על ידי מי שביקרו בהם.

מכיוון שתיירים ישראלים נדרשים להוציא ויזה לוייטנאם, מומלץ לקרוא את המדריך בנושא ויזה לוייטנאם בו תמצאו כלי שיעזור לכם להוציא אשרת כניסה לויאטנם בקלות ובמהירות.

שימוש בטלפון סלולרי בחו"ל לגלישה ולשיחות מצריך רכישת סים לויאטנם. ההמלצה שלנו היא לדאוג לנושא מראש, עוד לפני הטיסה. הדרכים לעשות זאת הן מגוונות, ותוכלו לקרוא עליהן במדריך על סים ו-eSim לוייטנאם.

אם אתם מתכוונים לטוס אל וייטנאם עם הילדים מומלץ לקרוא את המדריך המלא על ויאטנם עם ילדים בו תמצאו מידע מקיף, וכן מגוון אטרקציות ופעילויות שתוכלו לשלב בחופשה.

איך מזמינים טיסות לווייטנאם?

וייטנאם היא מדינה גדולה עם מספר נמלי תעופה, מה שהופך את ההגעה אליה ואת יכולת התנועה בתוכה לנוחות למדי. נכון להיום, עדיין אין טיסות ישירות מישראל לוייטנאם, אבל יש מגוון דרכים לטוס לוייטנאם עם עצירה אחת בלבד, ולנחות בצפון או בדרום המדינה. בכתבה זו נענה על שאלות שמטרידות מטיילים רבים שמתכננים חופשה בוייטנאם: איך מגיעים לוייטנאם? מהם יעדי הקונקשן הנוחים ביותר בדרך לווייטנאם? איך מזמינים טיסות פנים בוויאטנם? איך מגיעים בטיסה לוייטנאם מהמזרח.

יש מגוון דרכים כיום למצוא טיסות זולות לווייטנאם, ובאופן טבעי לכל אחת מהן יש יתרונות וחסרונות. יש מי שמעדיפים להתנהל מול סוכן נסיעות, שמארגן את הכול, אחרים מעדיפים לסגור טיסות לוייטנאם בעצמם ולהיעזר במנועי השוואת מחירים, וחלק מזמינים כרטיסי טיסה ישירות מחברת התעופה.

היתרון העיקרי של הזמנת טיסות לוייטנאם דרך מנוע השוואת המחירים של קיווי הוא שהמערכת סוקרת כרטיסי טיסה של מגוון חברות, ומחברת אותם ליצירת מסלול שלם מנקודת המוצא אל היעד. כך, אפשר לשלב בין כרטיסים של חברות שונות, ולייצר את האופציה הזולה והמשתלמת ביותר.

שימו לב, שבכרטיסים הזולים עשויה להופיע ההערה: "העברה עצמית" ("Self Transfer"). משמעות ההערה היא שהקונקשן לא מכוסה על ידי חברת התעופה, ושתצטרכו לבצע צ'ק אין בנקודת הקונקשן (ולעתים אפילו לאסוף את המזוודה ולשלוח אותה שוב.) אם אתם בוחרים בטיסה כזו, כדאי לשקול להוסיף להזמנה ביטוח "Kiwi Guarantee" (בעלות נוספת), שיעניק לכם כיסוי לקונקשן, במקרה של עיכובים.

כמובן, שבמידה ואתם מעדיפים טיסות עם קונקשן רגיל, תוכלו למצוא גם טיסות כאלה מרשימת התוצאות.

בנוסף, למי שמגיע לוייטנאם עם מעט כבודה, ורוצה להוריד עלויות, ניתן לחפש במנוע החיפוש של קיווי כרטיסי טיסה לוייטנאם ללא כבודה, עם אפשרות לרכישת חבילות כבודה בנפרד (לרוב כוללות גם ביטוח כבודה של Blue Ribbon Bags, שמכסה את הסיכון של אובדן כבודה על ידי חברת התעופה (לרוב, התנאים כוללים פיצוי של אלף אירו פר מזוודה, במידה ולא התקבלה תוך 96 שעות, אך התנאים עשויים להשתנות מעת לעת, לכן רצוי לבדוק מהם במהלך ההזמנה.

במהלך השוואת המחירים לכרטיסי טיסה לוייטנאם דרך קיווי, ניתן לסנן את התוצאות לפי מספר העצירות, טיסות עם או בלי כבודה, יעדי קונקשן מסוימים ועוד.

במהלך ההזמנה תוכלו להוסיף גם ביטוח נסיעות של AXA Assistance.

בהשוואת המחירים של קיווי יופיעו כרטיסי טיסה לוייטנאם מכל הסוגים, ולכן כדאי לבדוק בטרם השלמת ההזמנה מה הכרטיס כולל (תנאי כבודה וכדומה) ומהם תנאי הביטול/שינוי.

שימו לב: מועדי הטיסות ומחירי כרטיסי הטיסה לויאטנם המצוינים בהמשך עשויים להשתנות מעת לעת. בידקו את הפרטים סמוך לביצוע ההזמנה על מנת לקבל מידע מדויק ועדכני.

מוניות משדה התעופה בווייטנאם

יש מספר דרכים להגיע משדה התעופה בווייטנאם למלון או לכל יעד אחר שתבחרו. כאשר נוחתים מטיסה ארוכה, עם כל הציוד והמזוודות, לא תמיד נוח להתחיל לחפש תחבורה ציבורית או מונית מזדמנת, במיוחד כאשר מדובר ביעד אקזוטי ולא מוכר, שבו לא כל תושבי המקום דוברי אנגלית. לכן, ברוב המקרים, מומלץ להזמין הסעה משדה התעופה בווייטנאם מראש, באמצעות חברה מוכרת ואמינה, ולהוריד את הטרחה הזו מסדר היום.

בעמוד זה תוכלו לבצע הזמנה מחברת קיווי טקסי, המקשרת בין נהגים מקומיים ממגוון חברות לבין תיירים המבקרים במדינה.

הזמינו את ההסעה שלכם מראש ותוכלו להגיע רגועים לטיול בידיעה שהמונית תחכה לכם בשדה:


חיפוש הסעה בקיווי טקסי מתבצע על ידי הזנה של נקודת המוצא ונקודת היעד, בחירת סוג הרכב המבוקש, ומילוי טופס הזמנה קצר. לאחר ביצוע ההזמנה, עם הנחיתה בווייטנאם, הנהג ימתין לכם בנקודת המפגש עם שלט עליו רשום שמכם. אין צורך לעדכן את הנהג לגבי היעד או לדון אתו בנוגע לתשלום – הכול מסוכם וידוע מראש, כך שאין חשש של קשיי תקשורת, או של הפתעות של הרגע האחרון.

להזמנה מראש של הסעה משדה התעופה בוייטנאם (או לשדה התעופה) יש מספר יתרונות: המחיר ידוע מראש, כך שתוכלו לתכנן את התקציב שלכם בצורה יעילה. כמו כן, תוכלו לבחור את סוג הרכב (רלוונטי במיוחד עבור מי שמגיעים בקבוצות גדולות או למשפחות). בנוסף, תוכלו לבקש במהלך ההזמנה מושב בטיחות לילדים, רכב המותאם לאנשים עם מוגבלות ועוד.

נמלי תעופה בינלאומיים בוייטנאם

כאמור, בוייטנאם פועלים מספר נמלי תעופה בינלאומיים, שהמרכזיים בהם הם בהאנוי ובהו צ'י מין סיטי, שהן הערים הפופולריות ביותר לנחיתה בוייאטנם. בנוסף, ניתן לנחות בוייטנאם גם ביעדים נוספים, כמו דה נאנג, נה טראנג ועוד.

נמל התעופה של הו צ'י מין סיטי – טן סון נהאט (SGN)

טן סון נהאט הוא שדה התעופה הבינ"ל שבהו צ'י מין סיטי, אליו מגיעות טיסות ממגוון גדול של יעדים, כמו דובאי, בנגקוק, פריז, פרנקפורט ועוד.

הנסיעה מטן סון נהאט למרכז הו צ'י מין סיטי אורכת כחצי שעה עד ארבעים דקות במונית, אך יש לקחת בחשבון עומסי תנועה, שעשויים להאריך את זמן הנסיעה. נמל התעופה הוא גדול ומודרני, ותוכלו למצוא בו חנויות מזכרות ומתנות, מסעדות ושירותים לנוסע.

נמל התעופה של האנוי (HAN) – נוי באי

בנוי באי יש שני טרמינלים, שאחד מהם משמש לטיסות פנים והשני לטיסות בינלאומיות. שדה התעופה של בירת וייטנאם משרת טיסות בינלאומיות וטיסות פנים, מיעדים רבים, ביניהם: בנגקוק, איסטנבול, צ'יאנג מאי, סיאול, דובאי, מנילה, סינגפור, שנזן ועוד.

נסיעה במונית, באוטובוס ציבורי או בשאטל מנמל התעופה של האנוי למרכז העיר אורכת כארבעים דקות.

במתחם הנמל ניתן למצוא שירותי סלולר לתיירים, כספומטים, המרת מט"ח, מסעדות ועוד.

כרטיסי טיסה לוייטנאם דרך בבנגקוק

קונקשן בבנגקוק בדרך לווייטנאם הוא אופציה פופולרית, משום שתדירות הטיסות בשני קטעי הטיסה גבוהה יחסית.

כרטיסי טיסה להו צ'י מין דרך בנגקוק

טיסות להו צ'י מין דרך בנגקוק מורכבות לרוב מטיסה של אל על לבנגקוק (כשלוש פעמים בשבוע), ומטיסה מבנגקוק להו צ'י מין, היוצאת מדי יום, באחת מהחברות האזוריות (תאי סמייל, תאי אייר אסיה, תאי ויאטג'ט ועוד).

זמן הטיסה כולל כ-11 שעות ורבע מת"א לבנגקוק וכשעה וחצי מבנגקוק להו צ'ין מין סיטי.

טיסות אל על לבנגקוק הן לרוב במטוסי הדרימליינר. בטיסות אל על לבנגקוק השירות מלא וכולל ארוחות. תנאי הכבודה תלויים בסוג הכרטיס. 

כרטיסי הטיסה לוייטנאם (הו צ'י מין) מבנגקוק של תאי ויאטג'ט/תאי סמייל כוללים לעתים חטיף או ארוחה קטנה ושתייה, על אף שמדובר בטיסה קצרה. טיסות אלה מתבצעות בד"כ במטוס איירבאס A320 הגדול, או A321.

כרטיסי טיסה להאנוי דרך בנגקוק

זמן הטיסה להאנוי דרך בנגקוק הוא נוח יחסית מורכב מכ-11 ורבע שעות מנתב"ג לבנגקוק), וכשעה וחמישים דקות מבנגקוק להאנוי.

תאי ויאטג'ט ותאי סמייל מפעילות טיסות יומיות להאנוי מבנגקוק.

כרטיסי טיסה לוייטנאם עם עצירה בדובאי

טיסות לוייאטנם דרך דובאי הן עוד דרך מעולה להגיע למדינה. גם להאנוי וגם להו צ'י מין סיטי ניתן להגיע בטיסה ישירה מדובאי.

כרטיסי טיסה להאנוי עם עצירה בדובאי

זמן הטיסה להאנוי עם עצירה בדובאי כולל כ-3 שעות וחצי טיסה מתל אביב לדובאי, וכשש שעות וארבעים וחמש דקות מדובאי להאנוי. בסה"כ כעשר שעות ורבע.

טיסות לדובאי של החברות פליידובאי, אל על, ישראייר וארקיע יוצאות מנתב"ג על בסיס יומי. נכון למועד כתיבת הכתבה, חברת אמירייטס, מחברות התעופה הטובות בעולם, מפעילה טיסה ישירה מדובאי להאנוי, בתדירות של ארבע טיסות בשבוע. הטיסות של אמירייטס לוייטנאם כוללות מערכות בידור, אפשרות לויי-פיי (בתשלום), ארוחות, דיוטי פרי ועוד.

השירות בטיסות מתל אביב לדובאי שונה מחברה לחברה:

בפליי דובאי מוצעים לנוסעים חטיפים בתשלום, ובחלק מהטיסות ניתן להזמין ארוחות מראש (בתשלום נוסף).

באל על השירות כולל לרוב חטיף או ארוחה קלה.

בישראייר מגישים אוכל ושתייה (בתשלום) בטיסות של למעלה משעתיים.

בארקיע ניתן להזמין ארוחות מיוחדות בטיסות בינלאומיות (לפחות 48 שעות לפני מועד הטיסה).

כרטיסי טיסה להו צ'י מין עם עצירה בדובאי

כאמור, ניתן להגיע מישראל לוייטנאם עם עצירה בדובאי גם כאשר מעוניינים לנחות בהו צ'י מין סיטי.

טיסות ישירות מתל אביב לדובאי יוצאות מנתב"ג מדי יום, ומופעלות על ידי מספר חברות תעופה. טיסות מדובאי להו צ'י מין מדובאי מופעלות על ידי אמירייטס, שלוש פעמים בשבוע.

זמן הטיסה להו צ'י מין סיטי דרך דובאי כולל כשלוש שעות וחצי טיסה מתל אביב לדובאי, וכשבע שעות ורבע טיסה מדובאי להו צ'י מין.

כרטיסי טיסה לוייטנאם עם עצירה בטורקיה

כרטיסי טיסה לוייטנאם עם עצירה בטורקיה ניתן לרכוש בכרטיס משולב של טורקיש איירליינס, שמפעילה טיסות מתל אביב לאיסטנבול, ומאיסטנבול להאנוי או להו צ'י מין סיטי. טורקיש איירליינס היא חברה המעניקה שירות מלא, והיא מהפופולריות ביותר בקרב הטסים מישראל למזרח.

כרטיסי טיסה להו צ'י מין סיטי עם עצירה באיסטנבול

משך הטיסה מנתב"ג להו צ'י מין סיטי דרך איסטנבול כולל כשעתיים ועשרים מתל אביב לאיסטנבול, וכעשר שעות ועשרים דקות מאיסטנבול להו צ'י מין סיטי – כ-12 שעות וארבעים דקות בסך הכל (+זמן הקונקשן).

ניתן גם לבחור בכרטיס משולב: טיסת פגסוס מתל אביב לאיסטנבול וטיסת טורקיש איירליינס להו צ'י מין סיטי.

הטיסות לאיסטנבול יוצאות מדי יום מנתב"ג. טיסות טורקיש איירליינס מאיסטנבול להו צ'י מין סיטי יוצאות בימים שלישי ושישי.

כרטיסי טיסה להאנוי עם עצירה באיסטנבול

כאמור, טיסות מתל אביב לאיסטנבול יוצאות מדי יום. טיסות טורקיש איירליינס מאיסטנבול להאנוי יוצאות בימים ראשון ורביעי.

זמן הטיסה להאנוי עם עצירה באיסטנבול מורכב מטיסה של כשעתיים ועשרים דקות מתל אביב לאיסטנבול וכתשע שעות ועשרים דקות מאיסטנבול להאנוי – בסך הכול כ-11 שעות וארבעים דקות (+זמן הקונקשן).

כרטיסי טיסה לוייטנאם מהמזרח

ניתן להגיע לוייטנאם מהמזרח דרך היבשה, הים או האוויר. אם אתם מתכננים להגיע לוייטנאם מקמבודיה, תאילנד או מיעדים נוספים במזרח, כדאי לתכנן את הכניסה לווייטנאם בהתאם לאופי הטיול:

בעבר, הדרך היבשתית הייתה המועדפת ביותר על תרמילאים המטיילים במזרח, גם בשל מחירי הטיסות, וגם בגלל החוויה של נסיעה ארוכה (מאוד) אל מעברי הגבול היבשתיים, שמאפשרת ביקור במקומות פחות מתוירים, אליהם לא מגיעים בדרך אחרת.

לעומת זאת, כאשר נוסעים לטיול משפחתי בוייטנאם, נסיעה ארוכה עם ילדים יכולה להיות חוויה קצת פחות קסומה. בנוסף, כיום מחירי הטיסות במזרח הם נמוכים מאוד בסך הכול והתחרות בין חברות התעופה השונות גדולה, מה שהופך את הכניסה לוייטנאם דרך האוויר לאטרקטיבית יותר במקרה הזה.

ההגעה לוייטנאם בטיסה מהמזרח פותחת מגוון של יעדי נחיתה נוספים על שתי הערים הגדולות, הו צ'י מין והאנוי.

נמלי התעופה המרכזיים בהן נוחתות טיסות מהמזרח לוייטנאם

כרטיסי טיסה לצפון וייטנאם מהמזרח

נמל התעופה הגדול בצפון וייטנאם נמצא בהאנוי (HAN) – ר' פירוט למעלה – ומגיעות אליו טיסות פנים מיעדים שונים בוייטנאם, וגם טיסות ממגוון יעדים במזרח.

בנוסף בצפון וייטנאם נמצא גם נמל התעופה של האי-פונג (HPH), עיר נמל באזור הצפוני של וייטנאם. שדה התעופה הזה משרת טיסות פנים בוייטנאם, וטיסות בינ"ל מסאול.

כרטיסי טיסה למרכז וייטנאם מהמזרח

נמל התעופה הבינלאומי דה נאנג (DAD) הוא נמל התעופה הגדול ביותר במרכז וייטנאם, והוא נחשב שער הכניסה השלישי בחשיבותו, אחרי האנוי והו צ'י מין. שדה התעופה נמצא בעיר דה נאנג, וניתן להגיע ממנו ליעדים שונים בוייטנאם, כמו גשר הזהב המפורסם, חוף מאי קה ועוד.

רוב הטיסות לנמל התעופה דה נאנג הן טיסות פנים, אך נוחתות בו גם טיסות מיעדים שונים באסיה, ביניהם: סאול, סינגפור, קואלה לאמפור, ניו דלהי, בנגקוק ועוד.

כרטיסי טיסה לדרום וייטנאם מהמזרח

את דרום וייטנאם משרתים מספר נמלי תעופה:

נמל התעופה של הו צ'י מין סיטי (SGN)  הוא שער הכניסה העיקרי למדינה, ונוחתות בו מגוון טיסות מהמזרח, מיעדים כמו בנגקוק, סינגפור, פוקט, מומבאי, טוקיו, סאול ועוד.

נמל התעופה של קאם ראן (CXR), נמל תעופה בינלאומי (הרביעי בהיקף תנועת הנוסעים בוייטנאם), מתאים למי שמתכוונים להגיע לנה טראנג לחופשת חוף, והוא משרת, מלבד טיסות פנים בוייטנאם, גם טיסות בינלאומיות מיעדים כמו סינגפור, בנגקוק ועוד.

מי שמתכנן להגיע לפוקוק, האי הטרופי הגדול במדינה, יכול לנחות בנמל התעופה פו קוק (PQC), שמשרת טיסות מיעדי פנים בוייטנאם, ומיעדים כמו סינגפור, דרום קוריאה ועוד. נמל התעופה נמצא במיקום נוח להגעה אל מגוון ריזורטים בלונג ביץ'.

טיסות פנים בוייטנאם

יש מספר חברות תעופה וייטנאמיות מקומיות המפעילות טיסות פנים: וייטנאם איירליינס (החברה הלאומית), ויאטג'ט (חברת לואו-קוסט), חברת באמבו איירווייס, וגם ויאטראוול איירליינס.

רוב טיסות הפנים בוייטנאם אורכות בין כשעה לכשעתיים, וברוב קווי הטיסה ניתן למצוא כרטיסים זולים יחסית, והשירות משתנה לפי חברת התעופה.

עם זאת, כדאי לזכור, שמכיוון שמדובר בטיסות קצרות יחסית, גם חברות המציעות שירות מלא, כמו למשל וייטנאם איירליינס, יציעו לטסים רק שתייה קרה או שתייה וחטיף.

בויאטג'ט, שהיא חברת לואו-קוסט, הכרטיס הסטנדרטי לא כולל אוכל, אך ניתן לרכוש כרטיס משודרג שכולל אוכל ושתייה. גם למי שלא קונה כרטיס משודרג, יש בד"כ אפשרות לרכוש חטיפים, ארוחות או משקאות מתפריט החברה. ויאטג'ט מציעים שאטל בתשלום בהאנוי משדה התעופה למרכז העיר. שימו לב, שכאשר טסים בחברת לואו קוסט, צריך לשים לב לתנאי הכבודה, ולוודא שלא תיאלצו לשלם על מזוודות יותר ממחיר הכרטיס הבסיסי.

חברת באמבו איירווייס מציעה מספר סוגי כרטיסים למחלקת תיירים בטיסות פנים בוייטנאם, כאשר הזול ביותר לא כולל מזוודה. השירות כולל בדרך כלל ארוחה, אבל חשוב לבדוק מה כלול בסוג הכרטיס שרוכשים. קחו בחשבון, שכרטיס הלואו-קוסט הזול ביותר לרוב לא מאפשר שינויים בתנאי השירות.

ויאטראוול היא חברת תעופה וייטנאמית קטנה עם צי מטוסי איירבאס A321, שמגיעה לכחמישה יעדים במדינה. החברה מציעה מספר סוגי כרטיסים – מלואו-קוסט בסיסי (תיק יד בלבד) דרך כרטיס סטנדרטי עם כבודה וללא ארוחה ועד כרטיס משודרג, הכולל חטיף, משקה, תנאי כבודה משופרים, גישה ללאונג' ועוד.

כרטיסים לטיסות פנים בווייטנאם – השוואת מחירים

ביצענו השוואת מחירים לטיסות פנים בוייטנאם. בתיבת החיפוש של מנוע השוואת המחירים של קיווי הזנו Anytime, כך שקיבלנו את הטיסות הזולות ביותר לאורך כל השנה. כאשר תחפשו טיסות פנים בוייטנאם עבור הטיול שלכם, תוכלו למקד את החיפוש רק לתאריכים הרלוונטיים.

עבור טיסות הממריאות מהו צ'י מין סיטי, אלה כמה מהמחירים שמצאנו: טיסה הלוך-חזור מהו צ'י מין להא לונג לעשרה לילות תעלה 53$, מהו צ'י מין סיטי לפו קוק ל-9 לילות המחיר הוא 57$, מהו צ'י מין לדה נאנג המחיר שקיבלנו היה 60$. קחו בחשבון, שהמחירים הזולים ביותר לרוב לא כוללים מזוודה, כך שאם אתם מתכוונים לטוס עם מזוודות, המחירים יהיו גבוהים יותר.

כאמור, הנתונים המופיעים בכתבה נכונים למועד כתיבתה, והם נועדו לתת רק קנה מידה. על מנת לברר מחירים מדויקים, מומלץ לבצע חיפוש התואם את היעדים והתאריכים הרלוונטיים עבורכם.

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מזמינים אתכם לגלות את וייאטנם וקמבודיה – הקסם של אסיה, בטיול מאורגן באמצעות החושים. לחזות בנופים חד פעמיים, לספוג את הטעמים והריחות, מסע קסום בעקבות הכפרים הציוריים, המקדשים ואתרי טבע בלתי נשכחים.