השכרת רכב עם נהג בוייטנאם – מדריך למטייל

השכרת רכב עם נהג בוייטנאם – מדריך למטייל
הנהלת האתר

הנהלת האתר

                             הזמנת טיולים מאורגנים לוייטנאם             |              הזמנת כרטיסי טיסה לווייטנאם

וייטנאם היא מדינה מהפנטת ובין היעדים המדהימים ביותר במזרח לחופשה משפחתית. הדרך הכי טובה להתנייד בוייטנאם, ולגלות את המדינה באופן הנוח ביותר, היא בעזרת נהג פרטי. השכרת רכב עם נהג בוייטנאם יכולה לשדרג את החופשה המשפחתית בכמה רמות. במדריך זה תמצאו את כל המידע שדרוש לכם על מנת לבצע השכרת רכב עם נהג בוייטנאם מחברת השכרה אמינה ובמחירים משתלמים.

כדאי להזמין השכרת רכב עם נהג בוייטנאם מבעוד מועד, כדי שתוכלו לבדוק המלצות ולוודא שאתם מזמינים את שירותיו של נהג אמין. אחת האופציות היעילות ביותר להזמנת נהג פרטי בוייטנאם מראש היא בעזרת kiwitaxi tour, שמתווכת בין מטיילים בחו"ל לנהגים וחברות הסעות בוייטנאם, ובודקת את נותני השירות היטב לפי סטנדרט איכות, כך שהיא חוסכת לכם העבודה.



המלצות שימושיות לטיול בוייטנאם

לקראת חופשה בויאטנם צריך לדאוג להזמין כרטיסי טיסה לויאטנם. במדריך שלנו תמצאו מנוע השוואת מחירים, עצות וטיפים שיעזרו לכם לחסוך כסף. במדריך בנושא טיסות פנים בויאטנם תמצאו מידע שיעזור לכם למצוא טיסות שיאפשרו לכם להתנייד בין יעד ליעד בתוך המדינה במהלך הטיול.

אם אתם מעוניינים למצוא ביטוח נסיעות לוייטנאם במחיר הכי זול אתם מוזמנים לקרוא את המדריך על ביטוח נסיעות לוייטנאם.

תוכלו למצוא מידע על מגוון דרכי ההתניידות בוייטנאם – רכבות בויאטנם, אוטובוסים בויאטנם, הסעות משדה התעופה בויאטנם ומעבורות בויאטנם – קראו את המדריך לתחבורה בוייטנאם בו תמצאו גם מערכת לרכישת כרטיסים מראש.

לחובבי כלי רכב דו גלגליים שווה לבדוק גם את האופציה של השכרת אופנוע בויאטנם.

אם אתם מתכננים לשהות בבירה, האנוי, ההמלצה שלנו היא לבדוק אפשרויות אירוח בכתבה על מלונות מומלצים בהאנוי.

לפני שתעלו לטיסה חשוב לוודא שיש לכם ויזה לוייטנאם. אם אינכם בטוחים איך מוציאים ויזה, קראו את המדריך להוצאת ויזה לוייטנאם.

המלצה חשובה נוספת היא לדאוג מבעוד מועד לאמצעי תקשורת וגלישה בוייטנאם. לקריאה בנושא היכנסו למדריך על סים ו-eSim לוייטנאם.

מתכננים טיול משפחתי אל וייטנאם עם הילדים? היכנסו למדריך המיוחד על ויאטנם עם ילדים

נהיגה עצמאית או נהג פרטי בויאטנם?

השכרת רכב בוייטנאם לנהיגה עצמאית יכולה להיות מאוד מאתגרת. בהתחשב במחירים הידידותיים של השכרת רכב עם נהג בוייטנאם, נהיגה עצמאית פשוט לא שווה את הטרחה. בנוסף, להשכרת רכב עם נהג בוייטנאם יש את הערך המוסף של טיול ברחבי המדינה עם תושב מקומי, שמכיר את העיר היטב.

איך מוצאים נהג פרטי בוייטנאם?

השאלות הכי נפוצות שאנחנו נתקלים בהם בקרב מתכנני חופשה בוייטנאם הן: "איך מוצאים השכרת רכב עם נהג בויאטנם מראש?", ו-"איך מבצעים את ההזמנה ומוודאים שהנהג אמין ובטיחותי?"

במקום ללכת על חברת הסעות בוייטנאם שאנחנו לא מכירים, כדאי לפנות לגורם שאנחנו סומכים עליו להזמנת נהג בויאטנם, בין אם לסיור מאורגן ובין אם להשכרת נהג לפי שעה. מחלקת ה-TOUR של KiwiTaxi היא גורם שכזה.

קיוויטקסי הוא מנוע חיפוש מדהים, עם ביקורות מהללות, שמאפשר חיפוש והזמנת הסעות בוייטנאם (ובמקומות רבים נוספים ברחבי העולם). אופציית ה"Tour" החדשה של קיוויטקסי מתמקדת בנהגים פרטיים לטיולי יום או למספר שעות.

הבעיה העיקרית במציאת נהג פרטי בוייטנאם מראש, היא שמטיילים פשוט לא יודעים כיצד למצוא נהג אמין במחיר סביר. מטיילים רבים נוהגים לחפש המלצות על נהגים בוייטנאם ברשתות החברתיות. עם זאת, להסתמך על המלצה אחת זה פשוט לא מספיק, ואם מתעוררת בעיה, לרוב אין למי לפנות.

מכיוון שבמחלקת ה-"Tour" של קיוויטקסי הנהגים והמדריכים נבדקים וצריכים לעמוד בסטנדרט האיכות של החברה, מנוע החיפוש של קיוויטקסי בעצם עושה את העבודה בשבילנו: גם מוצא עבורנו נהג פרטי בוייטנאם מתוך מאגר איכותי, גם מאפשר לנו לשלם בתנאים נוחים, וגם מעמיד לרשותנו שירות לקוחות שהוא מעין צד שלישי שיכול לעזור במקרים בהם מתעוררת בעיה.

היתרון העיקרי של tour.kiwitaxi להזמנת טיול פרטי בוייטנאם או נהג פרטי לכמה שעות, הוא הידיעה שיש חברה שעומדת מאחורי הנהג המקומי ומעמידה לרשותינו שירות לקוחות ותמיכה במידת הצורך. בונוס נוסף ומשמעותי, הוא הנהגים דוברי האנגלית והאתר הנוח ממנו מבצעים את ההזמנה.

אז איך זה עובד, ולמה זה טוב?

הזמנת השכרת רכב עם נהג בוייטנאם דרך קיוויטקסי היא מאוד פשוטה.

בתיבת החיפוש מציינים את התאריך, מספר השעות, מספר הנוסעים, ואת סוג הרכב הרצוי.

מקבלים מחיר, ממלאים טופס הזמנה, וזהו, אתם מוכנים! לאחר התשלום תקבלו ואוצ'ר ואת כל המידע הרלוונטי במייל.

מכאן, אתם יכולים להירגע ולתכנן את שאר הטיול בנחת.

הנהג כבר יצור איתכם קשר במהלך 24 השעות שלפני ההסעה, דרך האפליקציה. ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של קיוויטקסי במייל או בטלגרם ולקבל שירות במידת הצורך.

האם כדאי להזמין נהג פרטי בוייטנאם מראש?

התשובה היא: בהחלט כן. לעיתים תיווכחו שקשה למצוא השכרת רכב עם נהג בוייטנאם בדקה התשעים. בהזמנה ברגע האחרון, קשה למצוא נהג אמין ובמחירים ידידותיים, במיוחד בזמנים בהם התיירות בשיאה, ובמיוחד אם יש לכם צורך בסוג רכב מסוים.

מה היתרונות של השכרת רכב עם נהג בוייטנאם בקיוויטקסי?

– אפשר לבטל את ההזמנה ללא קנס עד 24 שעות לפני תחילת הטיול.

– נהגים דוברי אנגלית (לא דבר שתמיד קל למצוא).

– נהגים מקצועיים, עם ניסיון: אך ורק נהגים אמינים, דוברי אנגלית ועם רכב חדש יחסית, מתקבלים להיות חלק ממערך השירות של קיוויטקסי.

– שירות לקוחות 24/7.

– זמן המתנה כלול במחיר.

– המחיר קבוע וידוע מראש, ללא הפתעות.

– ניתן לשלם על ההזמנה באשראי (לרוב לא אפשרי אם עוצרים נהג בדקה התשעים).

– ניתן להוסיף להזמנה מושב בטיחות לילד (בתוספת עמלה).

– ניתן לבחור מבין כמה סוגי רכב, כך שהשירות מושלם לקבוצות גדולות (ניתן, למשל, להזמין מיני-וואן שמתאים לקבוצות גדולות יותר, כך שלא תצטרכו להתפצל לשתי מוניות).

 כמה עולה השכרת רכב עם נהג בוייטנאם?

טווח מחירים לנהג פרטי והסעות בוייטנאם יכול להיות רחב מאוד, במיוחד כשמטיילים עם משפחה וילדים. המחיר הכי זול במבט ראשון לאו דווקא נשאר המחיר הכי זול כשבוחנים פרטים קטנים כמו עמלה לא צפויה על מזוודות, תוספת על מושב בטיחות לילד, האם המחיר כולל כניסה לאטרקציות, קשיי תקשורת עם נהג שלא דובר אנגלית, שירות לקוחות כשמדובר בהזמנה מראש, בטיחות הרכב והנהיגה, וכול'. כאשר משווים עלויות ובודקים מחירים להשכרת רכב עם נהג בוייטנאם, חשוב לבדוק גם מה כולל המחיר וכמה אמינה חברת ההסעות או הנהג.

טיולים עם נהג פרטי בוייטנאם

כשמדובר בטיולי יום בויאטנם, בדרך כלל יעמדו בפניכם שתי אופציות: טיול קבוצתי או טיול פרטי.

הבחירה בטיול קבוצתי לרוב מתבססת על העניין הכלכלי בלבד. עם זאת, המחיר לטיול קבוצתי הוא פר אדם בדרך כלל. לעומת זאת, המחיר בהזמנת נהג פרטי בוייאטנם לטיול יום, הוא בדרך כלל מחיר כולל לכל הקבוצה, לפי מספר השעות. לכן, אם אתם מזמינים טיול יום לקבוצה גדולה או למשפחה, יתכן מאוד שהזמנת נהג פרטי בויאטנם תהיה אופציה משתלמת גם מבחינת מחיר וגם מבחינת נוחות.

רעיונות לטיולי יום בויאטנם עם נהג פרטי

אם אתם מעדיפים טיולי יום עם נהג פרטי בוייטנאם שכוללים לו"ז מתוכנן מראש, תוכלו להיעזר באופציה של "City Tours" שמציעים במנוע החיפוש של קיוויטקסי. ניתן למצוא טיולי יום פרטיים בהו צ'י מין סיטי או בנה טראנג, ברכב סטנדרטי או במיני-וואן פרטי.

טיול בנה טראנג עם נהג פרטי

נה טראנג היא עיר יפהפייה בדרום ויאטנם, עם מגוון פעילויות לתיירים, טבע מרהיב, רצועת חוף נהדרת וגם מבנים עתיקים מרשימים. טיול יום בנה טראנג עם נהג פרטי הוא הדרך הכי טובה לגלות את כל הפינות האייקוניות בעיר שאסור לפספס, וכולל בדרך כלל: ביקור בסלעי הון צ'ונג היפהפיים, במקדשי פו נגר, בכנסייה המרשימה על ההר, ועוד. ניתן להזמין טיול בנה טראנג עם נהג פרטי בtour.kiwitaxi. הטיול כולל תנאי ביטול נוחים ואופציה להזמנת מיניוואן פרטי לשבעה נוסעים.

טיול יום בהו צ'י מין סיטי עם נהג פרטי

אם אתם מתכננים ביקור משפחתי בהו צ'י מין סיטי, אנחנו מאוד ממליצים להיעזר בשירותיו של נהג פרטי דובר אנגלית, שיוכל לוודא שתראו את כל הנקודות החשובות בעיר.

טיול יום בהו צ'י מין עם נהג פרטי בוייטנאם, כולל בדרך כלל עצירות בנקודות היסטוריות ותרבותיות חשובות, כמו וין נאיים פאגודה, קתדרלת נוטרדאם של סייגון, שוק בן טאן הפופולרי ועוד.

ניתן להזמין טיול יום בהו צ'י מין סיטי בtour.kiwitaxi. הטיול כולל את כל הנקודות האלו ועוד כמה יעדים נוספים, עם תנאי ביטול נוחים ואופציה להזמנת מיניוואן פרטי לשבעה נוסעים.

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מזמינים אתכם לגלות את וייאטנם וקמבודיה – הקסם של אסיה, בטיול מאורגן באמצעות החושים. לחזות בנופים חד פעמיים, לספוג את הטעמים והריחות, מסע קסום בעקבות הכפרים הציוריים, המקדשים ואתרי טבע בלתי נשכחים.