השכרת אופנוע בוייטנאם – המלצות וטיפים למטייל

השכרת אופנוע בוייטנאם – המלצות וטיפים למטייל
הנהלת האתר

הנהלת האתר

                             הזמנת טיולים מאורגנים לוייטנאם             |              הזמנת כרטיסי טיסה לווייטנאם

כדי להקל עליכם בהזמנת השכרת אופנוע בוייטנאם, הכנו עבורכם מדריך שמכסה את כל המידע החשוב: איך מזמינים השכרת אופנוע בויאטנם, נהיגה בוייאטנם, מסלולי אופנועים בויאטנם, טיפים חשובים שיעזרו לכם לחסוך בכסף ולמצוא את ההשכרות הכי זולות, ועוד.

נסיעה באופנוע בוייאטנם היא לא רק חוויה חד פעמית, היא גם דרך פרקטית להגיע ממקום למקום, שתשדרג לחלוטין את הטיול שלכם, תעניק לכם עצמאות וחופש מוחלט ותאפשר לכם לגלות כל פינה קסומה במדינה, בזמן ובקצב שלכם. השאלה הראשונה שעולה עבור מטיילים רבים היא איפה לשכור אופנוע?

כיוון שמדובר בהחלטה חשובה שיכולה להשפיע על מהלך הטיול שלכם, ובהתחשב בכל הפרטים הטכניים שחשוב לבדוק לפני שמזמינים, הדרך המומלצת להשכרת אופנוע בויאטנם היא במנוע החיפוש של בייקסבוקינג שממוקם ממש כאן לנוחיותכם:

מנוע החיפוש הלבן של בייקסבוקינג בהחלט מסביר את עצמו וידידותי לכל משתמש, גם למטיילים הפחות טכנולוגיים שבינינו.

עוד המלצות חשובות למטיילים בוייטנאם

החלטתם לצאת לחופשה בוייטנאם? לפני הכול תצטרכו למצוא טיסה לויאטנם. אנחנו ממליצים לבצע את החיפוש מנוע השוואת מחירים, עצות וטיפים שיעזרו לכם לחסוך כסף. במדריך בנושא טיסות פנים בויאטנם תמצאו מידע שיעזור לכם למצוא טיסות שיאפשרו לכם להתנייד בין יעד ליעד בתוך המדינה במהלך הטיול.

אם אתם מעוניינים למצוא ביטוח נסיעות לוייטנאם במחיר הכי זול אתם מוזמנים לקרוא את המדריך על ביטוח נסיעות לוייטנאם.

תוכלו למצוא מידע על מגוון דרכי ההתניידות בוייטנאם – רכבות בויאטנם, אוטובוסים בויאטנם, הסעות משדה התעופה בויאטנם ומעבורות בויאטנם – קראו את המדריך לתחבורה בוייטנאם בו תמצאו גם מערכת לרכישת כרטיסים מראש.

אם אתם מעוניינים לשכור רכב בוייטנאם, אנחנו ממליצים לא לנסות לנהוג לבד במדינה לא מוכרת עם כבישים מאתגרים, ולהעדיף את האפשרות של השכרת רכב עם נהג בוייטנאם.

בכתבה על מלונות מומלצים בהאנוי תוכלו לחפש מקום אירוח בבירת וייטנאם שתואם את הצרכים שלכם – ממלונות חמישה כוכבים ועד מלונות זולים בהאנוי שלמרות המחיר הנמוך זכו בציונים גבוהים ממבקרים ששהו בהם.

לפני שתעלו לטיסה חשוב לוודא שיש לכם ויזה לוייטנאם. אם אינכם בטוחים איך מוציאים ויזה, קראו את המדריך להוצאת ויזה לוייטנאם.

המלצה חשובה נוספת היא לדאוג מבעוד מועד לאמצעי תקשורת וגלישה בוייטנאם. לקריאה בנושא היכנסו למדריך על סים ו-eSim לוייטנאם.

לנוחיותכם הכנו עבורכם את מפת וייטנאם בעברית למטייל הישראלי, בעזרתה תוכלו לתכנן את הטיול שלכם בקלות וביעילות.

לתכנון טיול משפחתי אל וייטנאם עם הילדים תוכלו להיעזר במדריך המלא בנושא ויאטנם עם ילדים

להזמנת השכרת אופנוע מראש יש מגוון יתרונות: בחירה מתוך מגוון דגמים, קריאת תנאי ההשכרה בנחת, השוואת מחירים רגועה תוך קריאת כל הפרטים הטכניים של דגם האופנוע, בדיקת הדירוג ועוד. מכיוון שמנוע החיפוש כאן הופך את ביצוע ההזמנה מראש לפשוטה וידידותית, ומציג  את כל הפרטים החשובים באופן ברור, כדאי להשתמש בו ולבדוק את המחירים והדגמים הזמינים להשכרת אופנוע בויאטנם, ולהזמין את הדגם הרצוי בהקדם.

למעשה, תוכלו לחפש מגוון סוגי רכב דו גלגלי, החל מהשכרת אופניים בויטנאם, להשכרת קטנוע בויאטנם ועוד.

איך מזמינים השכרת אופנוע בויאטנם?

תוכלו לבדוק בעצמכם איך עובדת השוואת המחירים ואיך עובד תהליך ההזמנה במנוע החיפוש שממוקם כאן.

החיפוש הוא פשוט:

בוחרים בעיר האיסוף (Pick Up city) ובתאריכים + שעות איסוף והחזרה.

יש חברות שמאפשרות לאסוף את האופנוע בעיר אחת ולהחזיר אותו בעיר אחרת, ולשם כך תצטרכו לסמן את "Return to another Location" ולבחור ב"Drop Off City" (עיר ההחזרה).

לאחר לחיצה על "Search", יוצגו בפניכם מגוון הצעות: השכרת אופנוע בויאטנם, השכרת קטנוע בויאטנם, השכרת אופניים בויאטנם ועוד.

את תוצאות החיפוש תוכלו למיין בלחיצה על "Sort by" ולאחר מכן בחירה בין Recommended (המומלץ ביותר) לבין Price: Lowest first (המחיר הזול ביותר תחילה) וPrice: Highest First (המחיר היקר ביותר תחילה).

תוכלו גם ללחוץ על "Show on the map" כדי לצפות בהשכרות האופניים לפי היכן שהחנויות ממוקמות בעיר.

פרטים חשובים על ההשכרה יוצגו בפניכם כבר בשלב זה: דירוג, פרטי האופנוע הטכניים, הרישיון הנדרש, הגיל המינימלי, ועוד. בלחיצה על "More Info"

תוכלו לעבור לשלב ההזמנה, לקבל פרטים נוספים, וגם להוסיף תוספות. חלק מהתוספות יסומנו בFor Free אם הן ללא עלות, וחלקן יסומנו במחיר מסוים אם הן בתוספת תשלום.

בשלב זה תוכלו לבדוק כמה צריך לשלם במעמד ההזמנה כדי לשריין אותה (בדרך כלל מדובר באחוז קטן מהמחיר הכולל, ואת היתרה משלמים בדרך כלל בעת האיסוף). גם תנאי הביטול והשינוי יופיעו בשלב זה, גובה הפיקדון, שעות הפעילות של חברת ההשכרה ועוד.

כדי לבצע ההזמנה כל מה שצריך לעשות הוא למלא את הפרטים בטופס ההזמנה הקצר והפשוט, ולבצע את התשלום (כאמור, בדרך כלל אחוז קטן מהסכום הכולל במעמד ההזמנה כדי לשריין אותה ולאחר מכן תשלום היתרה באיסוף).

לאחר קבלת אישור ההזמנה, תקבלו ואוצ'ר אותו תתבקשו להציג בעת איסוף האופנוע בויטנאם בדלפק של חברת ההשכרה.

בין שאר היתרונות של הזמנת השכרת אופנוע בויאטנם מראש, הזמנה דרך בייקסבוקינג היא פיתרון אידיאלי ממספר סיבות נוספות: תנאי ביטול נוחים, תשלום בטוח דרך הפלטפורמה, ללא עמלות נוספות על ההזמנה דרך מנוע החיפוש של בייקסבוקינג ובנוסף, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בקלות דרך מערכת ההודעות שלהם.

נהיגה באופנוע בויטנאם

מסע אופנועים בוייאטנם יכול להיות מאתגר. אם אין לכם ניסיון, אולי כדאי להתחיל לאט ובמקומות רגועים יותר עם מסלולים פשוטים. חלק מהמסלולים ומהלופים בויאטנם הם די מאתגרים. מומלץ לרכוש כמה שיותר הגנה, קסדה רצינית עם הגנה מלאה, לבוש מגן, נעליים סגורות וכו'.

הכינו את עצמכם לנהיגה שונה מאוד מזו שאתם רגילים אליה. הכבישים בויאטנם, במיוחד בערים הגדולות, יכולים להיות עמוסים וכאוטיים. עם זאת, נהיגה אל מול הנופים המרהיבים שיש למדינה להציע היא בהחלט מתגמלת.

כמובן שחשוב לציית לכל חוקי הנהיגה בויאטנם, כמו:           

חבישת קסדה בעת נהיגה באופנוע או רכיבה באופנוע בויטנאם היא חובה.

בויאטנם נוהגים בצד ימין של הכביש.

הגבלת המהירות בוייאטנם היא בדרך כלל עד כ-40 קמ"ש בכבישים עירוניים ובדרך כלל עד כ-60 קמ"ש בכביש מהיר, אך זו עלולה להשתנות ולכן צייתו למהירות הכתובה בשילוט.

שמרו על מרחק עד כמה שאפשר מנהגים אחרים.

באזורים הכפריים היזהרו מפרות, תרנגולות ועוד שעלולות לחצות את הכביש לעיתים.

דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא ביטוח נסיעות לאופנוע. מעבר לביטוח לאופנוע עצמו, חשוב לשים לב לביטוח נסיעות (או ביטוח בריאות) למקרה שתצטרכו, חס וחלילה, טיפול רפואי. זהו עניין שראוי לציין מכיוון שחלק מביטוחי הנסיעות הסטנדרטים שכולנו רוכשים כדרך קבע לפני טיסה למזרח אינם כוללים כיסוי למקרים של נהיגה באופנוע. עם זאת, ישנן הרחבות או ביטוחים נפרדים שרלוונטיים, כלומר יש פיתרון לכך. כדאי לוודא לפני שמתחילים שיש לכם ביטוח נסיעות לאופנוע בויאטנם.

טיולי אופנוע בויטנאם

רכיבה באופנוע בוייאטנם מתגמלת עבור מטיילים במיוחד במקומות המרוחקים יותר, בעוד בערים הגדולות היא עלולה להיות מעט מלחיצה, אך גם פיתרון פרקטי נוח להתניידות בעיר. באיזורים כפריים ומרוחקים יותר, הכבישים שקטים יותר, תוכלו לנסוע בחופשיות בין שדות אורז יפהפיים, מקומות אותנטיים, נופים מרהיבים ולעצור בדרך במסעדות ודוכני אוכל מקומיים אליהם קבוצות התיירים הגדולות לא תמיד מגיעות.

ויאטנם היא בהחלט גן עדן של טיולי אופנועים, והרשימה של מסלולי אופנועים בויטנאם היא ארוכה. מלבד מידע פרקטי על השכרת אופנוע בויאטנם, אספנו עבורכם גם כמה מסלולים אהובים במיוחד על אופנוענים בויאטנם:

טיול אופנוע בהא ג'יאנג

מחוז הא ג'יאנג שבצפון ויאטנם הוא יעד מושלם לאופנוענים. הכבישים באיזור שקטים ורגועים, ומתפתלים בין איזורים הררים מלאי צמחייה עם נוף הררי מרהיב , ובין לבין משקיפים על עיירות קטנות ושקטות. לופ הא ג'יאנג עלול להיות מעט מאתגר לאופנוענים מתחילים, עם פינות חדות בעליות, כך שכדאי לקחת זאת בחשבון.

טיול אופנועים במו צ'אנג צ'אי

 מו צ'אנג צ'אי הוא מחוז יפהפה בצפון ויאטנם, שנמצא במרחק נסיעה של כשש-שמונה שעות מהאנוי, והוא יעד פופולרי מאוד שנכלל בהרבה טיולי אופנועים. הוא מפורסם בהיותו בית לשדות האורז היפים ביותר במדינה. טיול אופנועים במו צ'אנג צ'אי מספק את כל הנופים הקלאסיים והמרהיבים שהמטיילים בויאטנם מחפשים והרבה מעבר, כמו גם נקודות תצפית שמשקיפות על הרים מלאים בשדות אורז יפהפיים.

טיול אופנוע על החוף של ויאטנם

אם אתם רוצים הרגשה אמיתית של חופש, קחו את האופנוע וסעו על הכביש שלאורך קו החוף בין הו צ'י מין ועד עיירות החוף הצפוניות. חופים קטנים וגדולים, תיירותיים יותר או פחות, פינות שקטות וקסומות, חופים הרריים עם נקודות תצפית, ועוד.

כביש DT702

כביש DT702 הוא אחד הכבישים היפים ביותר בויאטנם, בין פאן ראנג לקאם ראן, שנשאר קרוב לקו החוף, ומספק נופי חוף יפהפיים. בדרך תוכלו לעצור במגוון אטרקציות תיירותיות, בכרם יפהפה (Vuon Nho Ninh Thuan), בסורנטו ביץ' קלאב הרגוע, בנמלים השלווים, בשמורת הטבע נין טואן ועוד.

Ho chi minh road – כביש הו צ'י מין

דרך  הו צ'י מין היא בין הדרכים המפורסמות ביותר לרוכבי אופנועים. הכביש עדיין בפיתוח ומתוכנן להרחבה, אך גם כיום מדובר בכביש ארוך שמחבר בין דרום לצפון, אותו פוקדים מטיילים ונהגים רבים. הכביש מציע נופים יפהפיים בדרך וגם נקודות עצירה נוחות.

האם כדאי לקנות אופנוע בויאטנם או לשכור?

בעת השכרת אופנוע בוייאטנם, אחת השאלות שעולות אצל מטיילים רבים שמתכננים טיול אופנועים בויאטנם היא האם כדאי לשכור אופנוע או לקנות אותו. ההמלצה שלנו היא לשכור אופנוע. קניית אופנוע מוסיפה בירוקרטיה ולא כל כך רלוונטית למי שלא נמצא שם לתקופה ארוכה מאוד, או לתיירים שבאו לחופשה.

איזה אופנוע כדאי לשכור בוייאטנם?

השאלה איזה אופנוע מתאים לטיול בויאטנם תלויה הרבה בכם. אם אתם מתכננים השכרת אופנוע בויטנאם כדי להתנייד בקלות בעיר או בעיירת החוף, תוכלו בדרך כלל לבחור באפשרות הזולה ביותר ללא דרישות מיוחדות לגביי כוח המנוע וכול'. תוכלו להסתפק בקטנוע וליהנות מרכיבה קלילה ומחיר השכרה זול. לעומת זאת, אם אתם מתכננים טיול אופנועים בויאטנם בו הרכיבה היא גולת הכותרת, אתם ודאי מתכננים לגלות כמה שיותר מסלולים ואולי ליהנות מטיול יותר הרפתקני. ויאטנם היא גן עדן לאוהבי אופנועים וזהו מקום מעולה לעשות זאת. לכן, כדאי לחשוב על בחירת האופנוע היטב ולהשקיע באופנוע טוב, תוך התייחסות לפרטים הטכניים שלו כמו כוח המנוע, יכולת הטיפוס שלו וכול'. בעת השכרת אופנוע בויאטנם מבייקסבוקינג ניתן לצפות בכל הפרטים הטכניים החשובים של האופנוע בעת החיפוש, עוד פרט שהופך את תהליך החיפוש וההזמנה לידידותי יותר לאוהבי האופנועים.

בהשוואת מחירים להשכרת אופנוע בהאנוי קיבלנו מגוון רחב של דגמי אופנועים שיתאימו לכל מטייל: סקוטר הונדה בלייד 110cc, אופנוע הונדה XR 150CC, קטנוע הונדה ווייב 110CC, קטנוע יאמהה ג'ופיטר FI 110CC, קטנוע הונדה פיוצ'ר 125CC, אופנוע הונדה CRF250, אופנוע יאמהה WR155R,  אופנוע ליפאן פיטר 250CC, אופנוע CRF 250L ועוד. 

השוואת מחירים להשכרת אופנוע בויטנאם

ערכנו השוואות מחירים להשכרת אופנוע בויאטנם במספר יעדים, כדי לבדוק מהם המחירים הצפויים לנו.

החדשות הטובות הן שהמחירים זולים במיוחד.

השוואת מחירים להשכרת אופנוע בהאנוי בדצמבר, המחירים התחילו מכ-4.35$ ליום. את המחיר הכי זול להשכרת קטנוע בהאנוי קיבלנו עבור קטנוע הונדה פיוצ'ר.

בהשכרת אופנוע לחודש המחיר הכי זול היה עבר קטנוע יאמהה סיריוס בעלות של 98.96$ (לשלושים ימים), כלומר כ-3.29$ ליום.

בהשוואת מחירים להשכרת אופנוע בדה נאנג לשבוע, קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת קטנוע הונדה בלייד 110CC בעלות של 61.73$ (לשבעה ימים).

בהשוואת מחירים להשכרת אופנוע בהו צ'י מין סיטי לשבוע, את המחיר הכי זול קיבלנו עבור קטנוע הונדה בלייד 110CC בעלות של 61.73$ (לשבעה ימים).

בהשוואת מחירים להשכרת אופנוע בנה טראנג לשבוע, קיבלנו את המחיר הכי זול עבור השכרת קטנוע ימאהה נואובו 125CC בעלות של 27.44$ (לשבעה ימים).

שימו לב שהמחירים, התנאים והמידע הכתוב במדריך נבדק נכון לכתיבת הכתבה, ואלו עלולים להשתנות. לכן, אם אתם רואים מחיר ודגם מתאים בעת תכנון טיול אופנועים בוייאטנם, כדי לשריין אותו בהקדם.

השכרת אופניים בויטנאם

השכרת אופניים בוייאטנם היא דרך מדהימה לטייל במדינה.

ישנם מגוון טיולי אופניים מאורגנים בוייאטנם, כך שתוכלו לרכב בקבוצה עם מדריך או באופן עצמאי, בין אם בעיר הסואנת ובין אם לצד החוף בדרכים שקטות וציוריות או בצפון בין ההרים.

כמה טיפים להשכרת אופניים בויאטנם: נסו להימנע מנסיעה בשעות החמות של היום ובשעות העומס בתנועה. שימו לב שנסיעה בזמן הגשם או מיד לאחר הגשם עלולה להיות די קשה ולא כל כך מומלצת. וכמובן, מומלץ לבצע הזמנה להשכרת אופניים בוייאטנם מראש. במנוע החיפוש שמופיע כאן בעמוד לנוחיותכם (של בייקסבוקינג) ניתן למצוא גם השכרת אופניים במגוון ערים בוייאטנם.

טיולי אופניים בויאטנם כוללים בדרך כלל טיולים לאורך החוף, טיולים שיוצאים מהאנוי בצפון ויאטנם,  טיולי אופניים בסאפה ועוד.

בהשוואת מחירים להשכרת אופניים בהאנוי המחירים התחילו מכ-2.94$ ליום, מכ-21.56$ לשבוע, ומכ-87.21$ לחודש.

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מזמינים אתכם לגלות את וייאטנם וקמבודיה – הקסם של אסיה, בטיול מאורגן באמצעות החושים. לחזות בנופים חד פעמיים, לספוג את הטעמים והריחות, מסע קסום בעקבות הכפרים הציוריים, המקדשים ואתרי טבע בלתי נשכחים.