טיסות פנים בויאטנם

טיסות פנים בווייטנאם – טיפים והשוואת מחירים

טיסות פנים בווייטנאם – טיפים והשוואת מחירים
הנהלת האתר

הנהלת האתר

                             הזמנת טיולים מאורגנים לוייטנאם         |         הזמנת כרטיסי טיסה לווייטנאם

חופשה בווייטנאם היא חוויה מיוחדת, ולרוב, לא שגרתית, ולכן עבור מטיילים רבים בה, חשוב לכלול בתוכנית הטיול כמה שיותר יעדים וחוויות. וייטנאם היא מדינה גדולה, מה שאומר, שהמעבר בין יעדים, בצפון בדרום ובאיים, עשוי לגזול זמן רב ויקר מהטיול בווייטנאם. טיסות פנים בווייטנאם, המופעלות על ידי מגוון חברות, כולל חברות לואו-קוסט, הן אופציה נוחה, ויחסית זולה (ניתן למצוא כרטיסים לטיסות פנים בווייטנאם בכמה מהקווים הפופולאריים במחירים שמתחילים מכ-26$ לכל כיוון), לעבור ממקום למקום ברחבי המדינה.

טיסות פנים בווייטנאם – השוואת מכירים ורכישת כרטיסים

הזמנת כרטיסים לטיסות פנים בווייטנאם, מומלץ לבצע לאחר השוואת מחירים בין כמה שיותר הצעות. מהבדיקות שערכנו, מנוע השוואת המחירים המוכר והמהימן של חברת קיווי, המופיע כאן, הוא דרך מומלצת להשוואה ולהזמנת כרטיסים לטיסות פנים בווייטנאם. מנוע החיפוש של קיווי מאפשר לכם לבדוק את פרטי כרטיס הטיסה בווייטנאם במעמד ההזמנה, ולבחון בצורה נוחה ושקופה מה כלול בעסקה, כך שלא יהיו לכם הפתעות לא נעימות ברגע האחרון והוצאות לא צפויות, שישבשו לכם את מהלך החופשה.

עוד המלצות חשובות למטיילים בווייטנאם

כמו במקרה של טיסות פנים בוייטנאם, כך גם כשמזמינים טיסות לויאטנם חשוב להשתמש במנוע השוואת מחירים יעיל, שיעזור לכם למצוא את ההצעה הזולה ביותר התואמת את הצרכים שלכם. המלצות וטיפים לחיפוש יעיל תמצאו במדריך שלנו.

לפני הטיסה מוזמן לחפש גם ביטוח נסיעות לוייטנאם במחיר הכי זול. המדריך שלנו בנושא ביטוח נסיעות לויאטנם יעזור לכם למצוא ביטוח זול עם הכיסוי הביטוחי שנדרש לכם.

לרוב לא מומלץ לתיירים לנהוג בוייטנאם באופן עצמאי, אבל אם אתם רוצים בכל זאת לבחור באופציה של השכרת רכב, אנחנו ממליצים לבחור באפשרות של השכרת רכב עם נהג בוייטנאם. אפשרות נוספת למעבר עצמאי בין יעדים בוייטנאם היא השכרת אופנוע בויאטנם.

אם אתם לא מעוניינים לרכוב על אופנוע או לשכור רכב בוייטנאם, תוכלו להשתמש במגוון אמצעי תחבורה ציבוריים. מומלץ לקרוא את המדריך שלנו לתחבורה בוייטנאם בו תוכלו לקבל מידע מקיף על רכבות בויאטנם, אוטובוסים בויאטנם, מעבורות בויאטנם, הסעות משדה התעופה בויאטנם ועוד, וגם להזמין כרטיסים מראש.

אל תשכחו שמטיילים ישראלים בוייטנאם נדרשים להנפיק ויזה לוייטנאם. המדריך שלנו יציע לכם דרך נוחה וכדאית להוצאת ויזה לויאטנם אונליין, בהליך שבו הטפסים זמינים בשפה העברית.

תקשורת בוייטנאם היא עוד עניין שמומלץ להסדיר עוד לפני הטיסה. במדריך שלנו בנושא eSim ו-Sim לוייטנאם תמצאו מספר אפשרויות מומלצות שיאפשרו לכם להיות מחוברים מרגע הנחיתה ולאורך הטיול בוייטנאם במחירים משתלמים ובלי חבילות גלישה יקרות.

רוב הסיכויים הם שבמהלך החופשה בוייטנאם תצטרכו למצוא מקומות לינה בבירה, האנוי. במדריך בנושא מלונות מומלצים בהאנוי תמצאו רשימה של מלונות שקיבלו ציונים גבוהים מאנשים שביקרו בהם.

תכנון טיול משפחתי אל וייטנאם עם הילדים מצריך תכנון מראש ושילוב של פעילויות ואטרקציות שיתאימו לכל המשפחה. במדריך המלא על ויאטנם עם ילדים תמצאו את כל המידע שדרוש לכם על מנת לעשות זאת.

הזמנת טיסות פנים בווייטנאם באמצעות מנוע השוואת המחירים של קייווי היא עניין פשוט ונוח. כדי לוודא שהכרטיסים שמצאתם אכן משתלמים, הקפידו לשים לב לכל הפרטים הכלולים בהצעה, למשל: כבודת המטען הכלולה במחיר, האם נדרש קונקשן? וכדומה. מנוע השוואת המחירים של קיווי, חברה וותיקה בתחום, עורך השוואה בין מגוון גדול מאוד של הצעות מחברות תעופה רבות, כך שסביר להניח שתמצאו דרכו את ההצעות המשתלמות ביותר. גם את הרכישה, התוספות וניהול ההזמנה לאחר הרכישה ניתן לבצע דרך המערכת של קיווי.

למה כדאי להזמין טיסות פנים בווייטנאם בעזרת מנוע השוואת המחירים של קיווי?

היתרון הראשון של המערכת של קיווי היא תהליך החיפוש שהוא פשוט ונוח: אפשר לחפש טיסות פנים בויאטנם גם אם אין לכם יעד מוגדר או תאריך קשיח. בתיבת החיפוש ניתן להזין את הערך: 'ווייטנאם' גם כנקודת המוצא וגם כנקודת היעד (כפי שעשינו בתיבה המופיעה במדריך). כך תקבלו הצעות למגוון קווי טיסות פנים בווייטנאם, ותוכלו לתכנן את מסלול הטיול שלכם בהתאם למחיר. כמובן, שניתן גם למקד את החיפוש ליעדים ספציפיים, ובאופן הזה לבחון רק הצעות רלוונטיות עבורכם. את רשימת ההצעות שתתקבל בעקבות החיפוש שביצעתם, תוכלו לסנן לפי מספר קריטריונים (למשל: תוכלו לבחור בין טיסות ישירות בלבד באמצעות לחיצה על האופציה בקטגוריה של עצירות ביניים, או לבחור ביעדים לפי סוג הפעילות שניתן לחוות בהם באמצעות האופציה "מה תרצו לעשות?")

תוכלו גם לבחון את מחירי כרטיסי הטיסה של טיסות פנים בווייטנאם, ולבחור את מועד הטיסה בהתאם למחיר. אם תשאירו את תיבת התאריכים ריקה, או אם תבחרו טווח רחב של תאריכים, תקבלו רשימה של כל הטיסות הזמינות לפי בחירתכם, ואז לבחור את התאריך לפי המחיר, ולא להיפך.

קבלת הצעות ממגוון חברות תעופה – לא צריך לעבור מאתר או מסוכנות לסוכנות. כל ההצעות לרכישת כרטיסים לטיסות פנים בווייטנאם נמצאות במרחק לחיצת כפתור, והן מוצגות באופן ברור ושקוף, כך שיהיה לכם נוח להשוות ביניהן ולאתר את ההצעה המתאימה ביותר עבורכם.

ההזמנה מתבצעת באתר של קיווי, וגם אחרי הרכישה, ניהול ההזמנה ושירות הלקוחות מתבצעים באותה פלטפורמה.

קיימת אפשרות לרכישת תוספות לכרטיס הטיסה, כמו למשל: ביטוח נסיעות, ביטוח Kiwi Guarantee לקונקשן, תוספת כבודת מטען, ביטוח אובדן כבודה של Blue Ribbon ועוד. עלות כל תוספת (בהתאם לזמינות) מופיעה בצורה ברורה ובולטת, כך שתוכלו לדעת מראש מה תהיה עלות טיסת פנים בווייטנאם, בלי הפתעות ובלי אותיות קטנות בחוזה. הזמנת הכרטיסים והתוספות מראש יאפשר לכם ניהול יעיל של תקציב החופשה.

הסעות משדה התעופה בווייטנאם

אין ספק, שהדרך הנוחה ביותר להגיע משדה התעופה בווייטנאם למלון בו אתם מתכוונים לשהות, היא הזמנת מונית מבעוד מועד. כך תוכלו להגיע ישירות ליעדכם, בלי לחפש את תחנת האוטובוס או הרכבת, כשאתם נושאים עמכם מזוודות ותיקים כבדים.

כדי להימנע מהקשיים שעלולים להתעורר במהלך הזמנת מונית במדינה זרה, אנו ממליצים על פתרון קל ונוח להזמנת הסעה משדה התעופה בווייטנאם – שירות קיוויטקסי. השירות של קיוויטקסי מאפשר לכם להזמין אונליין מונית, שתמתין לכם מיד עם הנחיתה בשדה תעופה בוויאטנם, בתהליך קצר ופשוט: הזינו את נקודת המוצא ואת היעד הרצויים. מבין התוצאות, בחרו בסוג הרכב הרצוי, מלאו טופס הזמנה קצר, וכך תוכלו להיות בטוחים, שהמונית תמתין לכם מיד עם הנחיתה, ושהיא תהיה מותאמת בדיוק לצרכים שלכם, מבחינת מספר הנוסעים, כמות הכבודה וכד'.


תוכלו להזמין בשדה התעופה בווייטנאם רכבים מסוגים שונים. ערכנו מספר חיפושים של מונית משדה התעופה בווייטנאם, וקיבלנו הצעות עבור סוגי הרכבים הבאים: רכב מיקרו במחיר זול, רכב אקונומי סטנדרטי, רכב קומפורט מרווח, מיניבוס לשבעה נוסעים, מיניבוס לעשרה נוסעים, מיניבוס ל-13 נוסעים, מיניבוס ל-16 נוסעים, מיניבוס ל-19 נוסעים ועוד.

אפשר להזמין מקיוויטקסי גם הסעה לקבוצות גדולות, ובמקרים אלה, לעיתים זו גם האפשרות החסכונית ביותר. בכל מקרה, כאשר צריך הסעה לקבוצות גדולות בווייטנאם, האופציה הזו היא ללא ספק הנוחה ביותר, משום שלא צריך להיטלטל עם הרבה אנשים בתחבורה ציבורית או להתחלק לכמה קבוצות במספר רכבים קטנים.

הגעה לשדה התעופה בטיסות פנים בווייטנאם

לפי האתרים של רוב חברות התעופה, מומלץ להגיע לשדה התעופה לפחות שעה לפני טיסת פנים (כאשר מדובר בטיסה בינלאומית ההמלצה היא להגיע לפחות שעתיים מראש). ההמלצה שלנו היא להקדים, ולהגיע אפילו כשעה וחצי לפני הטיסה, ליתר ביטחון, במיוחד אם מדובר בשעות העומס.

חברות תעופה בוויאטנם

חברות התעופה השונות הפועלות בווייטנאם מציעות טיסות בשירות מלא או בסגנון לואו-קוסט:

וייטנאם איירליינס

חברת הדגל של ויאטנם. לחברה צי גדול של מטוסי איירבאס A321, בואינג 787 ועוד. שירותי הטיסה משתנים בהתאם ליעד ולמטוס. בחלק מהמטוסים יש מערכת בידור אישית (ולעתים גם שירותי סטרימינג במכשיר אישי). ניתן לבחור בין מחלקת תיירים, פרימיום אקונומי או ביזנס לפי הזמינות בטיסה.

פסיפיק איירליינס

חברת לואו-קוסט ויאטנמית, המפעילה טיסות בינלאומיות וטיסות פנים בווייטנאם, ביניהן טיסות פנים לפוקוק, הו צ'י מין, האנוי, בואון מה טוט, דה לאט ועוד. צי החברה מורכב ממטוסי איירבאס A320.

ויאטג'ט אייר

חברת לואו-קוסט ויאטנמית, המציעה כרטיסי לואו-קוסט זולים, אך גם כרטיסים משודרגים, הכוללים גישה ללאונג'ים (בשדות התעופה בהם יש כאלה), משקאות ואוכל במהלך הטיסה, שמירת מושבים וכד'. הוספת שירותים נוספים כרוכה בתשלום נוסף. לחברה צי גדול של מטוסי איירבאס A320, איירבאס A321, איירבאס A330 ועוד.

במבו איירווייז

חברת תעופה ויאטמנית, המציעה מחלקות אקונומי, פרימיום וביזנס (בהתאם לזמינות, סוג המטוס וכול'). השירות בטיסה משתנה בהתאם למועד וליעד. לעיתים מוגש במהלך הטיסה כיבוד קל או ארוחה קלה, ובטיסות קצרות מאוד יוגשו משקאות קלים בלבד. צי החברה כולל מטוסי איירבאס, בואינג 787-9 ועוד. במבו אירווייז מ

ויאטראוול איירליינס

חברת תעופה ויאטנמית המפעילה טיסות פנים בויאטנם ליעדים כמו הו צ'י מין, האנוי, פו קוק, דה לאט, קוי נון ועוד. בטיסות החברה ניתן להזמין ארוחות מראש. בטיסה עצמה ניתן לרכוש חטיפים ומשקאות בתשלום, בהתאם לזמינות בטיסה. צי החברה כולל שלושה מטוסי Airbus A321-200.

טיסות פנים בווייטנאם – קווים ומחירים

ביצענו השוואת מחירים לגבי טיסות פנים בווייטנאם במספר קווים פופולאריים. המחירים המופיעים במדריך נכונים למועד כתיבתו, והם עשויים להשתנות מעת לעת, בהתאם לתקופה ולביקוש. במידה ותרצו לברר מחירים מדויקים לטיסות פנים בווייטנאם, מומלץ לבצע השוואת מחירים בסמוך להזמנת הכרטיסים.

טיסות פנים מהאנוי

נמל התעופה התעופה של בירת וייטנאם, האנוי, נוי באי (HAN), משרת מגוון טיסות בינלאומיות וטיסות פנים.

זמן הנסיעה משדה התעופה של האנוי למרכז העיר הוא כשעה במונית בדרך כלל, והוא נמצא בקרבת יעדים תיירותיים פופולריים (במונחים וייטנאמיים), כמו האלונג ביי (כשעתיים וארבעים וחמש דקות נסיעה).

בשדה התעופה של האנוי פועלות מספר מסעדות, ביניהן: אל דומו שמגישה אוכל אסיאתי ומערבי, פו ביג בואול שמגישה פו, בתי קפה ועוד. במתחם ניתן למצוא כספומטים, בית מלון, אינטרנט אלחוטי, לאונג' ועוד.

טיסות פנים מהאנוי מגיעות למגוון יעדים בויאטנם: הו צ'י מין סיטי, דה נאנג, נה טראנג, דה לאט, הואה, בואון מה טוט ועוד.

קווי תעופה פופולריים היוצאים משדה התעופה בהאנוי:

טיסות מהאנוי להו צ'י מין סיטי ממריאות מדי יום ומופעלות על ידי מספר חברות מקומיות. המחיר הכי זול שמצאנו לטיסה מהאנוי להו צ'י מין סיטי היה 27$ לכל כיוון. זמן הטיסה מהאנוי להו צ'י מין סיטי: כשעה וארבעים דקות.

טיסות ישירות מהאנוי לדה נאנג ממריאות גם הן מדי יום. המחיר הכי זול שמצאנו לטיסה מהאנוי לדה נאנג לכיוון אחד הוא 25$. זמן הטיסה מהאנוי לדה נאנג הוא כשעה ועשרים דקות.

טיסות מהאנוי לדאלאת ממריאות מספר פעמים ביום. זמן הטיסה מהאנוי לדה לאט הוא כשעה וארבעים דקות. והמחיר הכי זול שמצאנו לכרטיס בקו זה הוא כ-30$.

טיסות מהאנוי להואה ממריאות שלוש פעמים ביום. המחיר הזול ביותר שמצאנו לטיסה בקו זה היה כ-25$ לכיוון אחד. זמן הטיסה הוא כשעה ורבע.

טיסות פנים מהו צ'י מין סיטי

נמל התעופה הבינלאומי טן סון נהאט (SGN) הוא נמל התעופה הגדול בווייטנאם, בו נוחתים רוב התיירים הנכנסים למדינה. בשדה התעופה של הו צ'י מין סיטי, בו פועלים שני טרמינלים, ניתן למצוא מגוון טיסות בינלאומיות וטיסות פנים בווייטנאם.

נמל התעופה של הו צ'י מין סיטי נמצא במרחק של כחצי שעה-ארבעים דקות נסיעה ממרכז העיר.

בשדה התעופה פועלים מסעדות, בתי קפה, חנויות, אזור משחקים לילדים ועוד, וניתן למצוא בו אינטרנט אלחוטי, עמדות לרכישת כרטיסי סים ועוד.

טיסות פנים מהו צ'י מין יוצאות להאנוי, דה נאנג, נה טראנג ועוד.

טיסות מהו צ'י מין סיטי להאנוי של חברות שונות ממריאות לאורך כל היום, וזהו אחד מקווי התעופה העמוסים בעולם. הכרטיס הזול ביותר שמצאנו בקו זה עולה כ-27$ לכל כיוון. זמן הטיסה מהו צ'י מין סיטי להאנוי הוא כשעתיים ועשר דקות.

טיסות מהו צ'י מין לדה נאנג יוצאות מספר פעמים ביום. הטיסות בקו זה מופעלות על ידי כמה חברות תעופה מקומיות. זמן הטיסה מהו צ'י מין סיטי לדה נאנג הוא כשעה ועשרים וחמש דקות. המחיר הכי זול שמצאנו לכיוון אחד בקו זה הוא 26$.

טיסות מהו צ'י מין סיטי לנה טראנג מופעלות מהבוקר עד הערב על ידי חברות מקומיות. זמן הטיסה מהו צ'י מין סיטי לנה טראנג הוא כשעה, והמחיר הכי זול שמצאנו לכיוון אחד בקו זה הוא 25$.

טיסות מהו צ'י מין סיטי לפוקוק של מספר חברות תעופה מקומיות ממריאות לאורך כל היום. זמן הטיסה מהו צ'י מין סיטי לפוקוק הוא כשעה. המחיר הכי זול שמצאנו לטיסה בקו זה הוא 29$ לכל כיוון.

טיסות פנים מדה נאנג

דה נאנג היא עיר נמל, עם הרבה אטרקציות תיירותיות, כמו הרי השיש ובא נה הילס, והיא אחת מהערים הגדולות בויאטנם. לכן, אך טבעי, שנמל התעופה הבינלאומי של דה נאנג (DAD), הוא אחד מנמלי התעופה הגדולים במדינה, ובנוסף למגוון טיסות בינלאומיות יוצאות ממנו גם טיסות פנים בווייטנאם.

נמל תעופה של דה נאנג הוא גדול ומודרני, עם שני טרמינלים, לטיסות פנים ולטיסות בינלאומיות. ניתן למצוא בו אינטרנט אלחוטי, בתי קפה, חנויות מזכרות ומתנות, מסעדות ועוד.

אלו כמה מקווי טיסות הפנים הפופולריים ביותר מדה נאנג:

טיסות מדה נאנג להו צ'י מין סיטי ממריאות לאורך כל היום. זמן הטיסה מדה נאנג להו צ'י מין סיטי הוא כשעה וחמש דקות. בקו זה המחירים מתחילים מכ-25$ לכיוון.

טיסות מדה נאנג להאנוי ממריאות גם כן לאורך כל היום. זמן הטיסה מדה נאנג להאנוי הוא כשעה ורבע והמחירים בקו זה מתחילים מכ-25$ לכיוון.

טיסות מדה נאנג לפוקוק ממריאות מספר פעמים ביום, לרוב בשעות הבוקר או הצהריים. זמן הטיסה בקו זה הוא כשעה וארבעים וחמש דקות. המחיר הכי זול שמצאנו לטיסה מדה נאנג לפוקוק הוא כ-30$ לכיוון,

טיסות מדה נאנג לנה טראנג ממריאות מדי יום (לרוב, טיסה אחת או שתיים). זמן הטיסה מדה נאנג לנה טראנג הוא כשעה וחמש דקות. המחיר הזול ביותר שמצאנו בקו זה היה כ-25$ לכיוון.

טיסות פנים מנה טראנג

נה טראנג היא עיר חוף בדרום ויאטנם, ולרוב מגיעים אליה לחופשת בטן גב בריזורטים יפהפיים על קו החוף או לחופשות צלילה קסומות. לנה טראנג ניתן להגיע בטיסת פנים בויאטנם ממגוון יעדים.

בנה טראנג פועל שדה התעופה הבינלאומי קאם ראן (CXR), שממוקם כ-30 ק"מ מהעיירה, המשרת טיסות בינלאומיות וטיסות פנים בווייטנאם.

היעדים אליהם ניתן לטוס ישירות מנה טראנג כוללים את הו צ'י מין סיטי, האנוי, דה נאנג, פוקוק, האי פונג, וין, קאנטחו ועוד.

נמל התעופה של נה טראנג הוא יחסית קטן, אך פועלים בו שני טרמינלים: טרמינל 1 לטיסות פנים בויאטנם וטרמינל 2 לטיסות בינלאומיות. במתחם יש בתי קפה, מסעדות, אינטרנט אלחוטי ועוד.

טיסות ישירות מנה טראנג להו צ'י מין סיטי ממריאות מספר פעמים ביום.

המחיר הכי זול שמצאנו לטיסה מנה טראנג להו צ'י מין סיטי הוא כ-25$ (זמן טיסה כחמישים דקות).

גם טיסות מנה טראנג להאנוי ממריאות מספר פעמים ביום. המחיר הכי זול שמצאנו בקו זה היה 38$ לכל כיוון (זמן טיסה מנה טראנג להאנוי הוא כשעה וחמישים וחמש דקות).

טיסות מנה טראנג לדה נאנג ממריאות פעם או פעמיים ביום. המחירים בקו זה, לפי החיפוש שלנו, מתחילים בכ-24$. זמן הטיסה מנה טראנג לדה נאנג הוא כשעה ועשר דקות.

ניתן גם להשיג טיסות מנה טראנג לפוקוק, הפועלות כמה פעמים בשבוע. המחיר הכי זול שמצאנו בקו זה היה 25$ לכל כיוון. זמן הטיסה הוא כשעה.

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מזמינים אתכם לגלות את וייאטנם וקמבודיה – הקסם של אסיה, בטיול מאורגן באמצעות החושים. לחזות בנופים חד פעמיים, לספוג את הטעמים והריחות, מסע קסום בעקבות הכפרים הציוריים, המקדשים ואתרי טבע בלתי נשכחים.