הו צ'י מין סיטי

admin

admin

                             הזמנת טיולים מאורגנים לוייטנאם             |              הזמנת כרטיסי טיסה לווייטנאם

הו צ'י מין סיטי (בעבר: סייגון) היא העיר הגדולה ביותר בויאטנם, והבירה העסקית והכלכלית שלה. בעיר פועלת הבורסה לניירות ערך הגדולה במדינה, וכן משרדי הנהלה של בנקים וחברות בינלאומיות. הו צ'י מין סיטי ממוקמת בדרום מזרח ויאטנם, על הגדה המערבית של נהר סייגון, והמטרופולין שלה משתרע על פני למעלה מ-2,000 קמ"ר. היא מרוחקת כ-1,760 ק"מ מהבירה האנוי.

עוד המלצות חשובות למטיילים בוייטנאם

אחד הנושאים הראשונים בהם תצטרכו לטפל לקראת הטיול בווייטנאם הוא הזמנת טיסות לויאטנם. קראו את המדריך שלנו, בו תמצאו מערכת להשוואת מחירים וטיפים שימושיים שיעזרו לכם לחסוך כסף. קראו גם את המדריך שלנו בנושא טיסות פנים בויאטנם. וייטנאם היא מדינה גדולה, וטיסות פנימיות בוייטנאם הן דרך מומלצת (ולרוב גם משתלמת) למעבר בין יעדים מרוחקים.

במדריך שלנו בנושא ביטוח נסיעות לוייטנאם תמצאו הצעות והמלצות שיעזרו לכם לרכוש ביטוח נסיעות לויאטנם במחיר הכי זול, ובלי להתפשר על הכיסוי הביטוחי הנדרש לכם.

ישראלים המגיעים לוייטנאם נדרשים להנפיק אשרת כניסה לוייטנאם. היום כבר אין צורך לנסוע לשגרירות ולעמוד שעות בתורים ארוכים. קראו את המדריך שלנו בנושא ויזה לוייטנאם בו תמצאו קישור לשירות שיאפשר לכם תוכלו טופס מקוון בעברית ובתוך מספר ימים לקבל את הויזה לדוא"ל שלכם.

לקראת הטיול בוייטנאם כדי להכיר ולתכנן גם את דרכי ההתניידות בתוך המדינה: רכבות בויאטנם, אוטובוסים בויאטנם, מעבורות בויאטנם, הסעות משדה התעופה בויאטנם ועוד. את כל המידע הנדרש תמצאו במדריך בנושא תחבורה בוייטנאם. במדריך יש גם מערכת לרכישת כרטיסים לתחבורה ציבורית בוייטנאם, כך שתוכלו לרכוש כרטיסים מבעוד מועד ולנהל את התקציב שלכם בצורה יעילה יותר.

אם אתם מעדיפים לוותר על תחבורה ציבורית בוייטנאם ומעדיפים לשכור רכב, ההמלצה שלנו היא להעדיף השכרת רכב עם נהג בוייטנאם, משום שנהיגה עצמאית במדינה עשוייה להיות מאתגרת. לרוכבים על רכב דו גלגלי, אנו ממליצים לקרוא את המדריך בנושא השכרת אופנוע בויאטנם.

עוד אלמנט שכדאי לדאוג לו לפני הטיול לוייטנאם הוא רכישת סים או eSim לוייטנאם, כדי שתוכלו להתחיל לגלוש ולנהל שיחות מיד אחרי הנחיתה בויאטנם. במדריך שלנו תמצאו חברות מומלצות שמציעות תוכניות גלישה משתלמות שיחסכו לכם הרבה כסף.

אם אתם מחפשים מלון בהאנוי, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את המדריך על מלונות מומלצים בהאנוי. במדריך מופיעה רשימה מגוונת של בתי מלון בהאנוי שקיבלו ציונים גבוהים ממבקרים ששהו בהם בעבר.

אתם מוזמנים להשתמש בכלי נוסף שהכנו עבורכם לתכנון יעיל של חופשה בוייטנאם: מפת וייטנאם בעברית למטייל הישראלי.

לפני תכנון חופשה משפחתית בוייטנאם אנחנו ממליצים לקרוא את המדריך המלא בנושא ויאטנם עם ילדים.

טיולים מאורגנים לוויאטנאם

אודות הו צ'י מין סיטי

להו צ'י מין סיטי היסטוריה עשירה, ובמהלך השנים עברה גלגולים רבים, במהלכם השתנה שמה מספר פעמים, בהתאם לקבוצות האתניות והפוליטיות ששלטו בה. עד המאה ה-17 שימשה העיר כנמל מסחר קטן של האימפריה החמרית (Khmer). בהמשך, השליטה בה עברה לידי הויאטנמים, עד לכיבוש הצרפתי בשנות ה-60 של המאה ה-19, אז ניתן לה השם סייגון. עד היום ניתן לראות את ההשפעות הצרפתיות בהו צ'י מין סיטי – הבניינים האירופים האלגנטיים והטיילות רחבות הידיים לא דומות לשום דבר אחר בנוף המקומי.

בין השנים 1954-1976 סייגון הייתה בירת דרום ויאטנאם, עד שנכבשה על ידי צפון ויאטנאם, והאנוי הפכה לבירת המדינה המאוחדת. עם כיבושה של סייגון לקראת סוף מלחמת ויאטנאם, קיבלה העיר את שמה הנוכחי על שם מייסד צפון וייטנאם. עם זאת, בקרב המקומיים, וגם בקרב התיירים המבקרים בעיר, עדיין מקובל להשתמש בשם סייגון. לרוב, השם סייגון מתייחס לעיר ההיסטורית, בעוד שהשם הרשמי, הו צ'י מין סיטי, מתייחס לכלל העיר ולמטרופולין הסובב אותה.

האטרקציות התיירותיות העיקריות בעיר נבנו בתקופה הקולוניאלית הצרפתית או בתקופת מלחמת וייטנאם. בין האתרים המושכים אליהם מספר גדול של תיירים ניתן למנות את ארמון העצמאות, בניין העירייה, התיאטרון העירוני, בניין הדואר הישן (שתוכנן על ידי גוסטב אייפל), הבנק המרכזי, בית המשפט העממי וקתדרלת נוטרדאם (הבנויה על פי דגם של הקתדרלה המפורסמת בפריז).

פעילויות ואטרקציות בהו צ'י מין סיטי

ריכזנו עבורכם מספר פעילויות ואטרקציות אותן תוכלו לשלב במהלך החופשה בהו צ'י מין סיטי:

מנהרות קו צ'י Cu Chi: סיור מודרך (בוקר או אחר הצהריים)

מנהרות קו צ'י הן רשת עצומה של מנהרות באורך 220 ק"מ, הממוקמות 60 ק"מ מהעיר הו צ'י מין, ומהוות חלק מרשת גדולה של מנהרות העוברות תחת חלק גדול משטח ויאטנם. המנהרות שימשו את חיילי הוייטקונג כנקודות מסתור במהלך הלחימה במלחמת ויאטנאם, וכן כנתיבי תקשורת ואספקה, בתי חולים, מחסני מזון ונשק ומגורים עבור הלוחמים הצפון ויאטנמיים. למערכות המנהרות הייתה חשיבות רבה לוויאט קונג בהתנגדותם לכוחות האמריקאים.

הסיור יוצא מהו צ'י מין סיטי למנהרות קו צ'י, שם תשמעו מהמדריך המקומי על תפקידן במהלך מלחמת ויאטנאם, ותתרשמו מהפער העצום בין הסביבה הפסטורלית, של שדות אורז כפריים ונהרות שלווים בהם שוחים תאואי מים וברווזים, לבין שרידי המלחמה המהווים עדות לקרבות העזים שהתרחשו בעבר. במהלך הסיור תוכלו להתנסות גם בירי ברובה קלצ'ניקוב AK-47, ששימש את הלוחמים הצפון ויאטנמים במהלך הקרבות.

תוכלו לבחור באופציה של סיור VIP, ותוכלו ליהנות מבירה, פירות, חטיפים וארוחת צהרים במהלך הסיור.

קראו עוד

הו צ'י מין סיטי: דלתת המקונג, פגודה ושיט בסירות משוטים

תצאו מהמלון שלכם בהו צ'י מין סיטי אל עבר דלתת המקונג בנסיעה במיניוואן או באוטובוס, בדרך רצופה שדות אורז מוריקים. כשתגיעו לאזור הכפרי היפה, My Tho, תצאו לשיט בסירה ממונעת על נהר Tien. תעברו בנמל הדייגים, בסדנאות לבניית סירות ובאי הדרקון, הפניקס וחד הקרן.

בכפר תבקרו בבוסתן פירות מקומי, שם תוכלו לטעום מהפירות הטרופיים תוך כדי האזנה למוזיקה עממית דרום וייטנאמית בביצוע תושבי האי, תצטרפו לפעילויות היומיומיות של המקומיים, תבקרו בבית הדבורים, תזכו להזדמנות צילום של נחשי פיתון הגדלים באזור ותספגו את האווירה של האזור הכפרי הטבעי היפה הזה. ארוחת צהרים תוגש בלב גן הבוסתן שבכפר.

בהמשך תשוטו בסירה דרך תעלת באו דין, תוך כניסה למחוז בן טרה – ארץ אגוזי הקוקוס. אחרי סיור באזור, הכולל ביקור בחנות ממתקי קוקוס, תצאו לשייט בסירת משוטים על התעלה הקטנה, המכוסה בצל מעצי הקוקוס הצומחים במים. לאחר מכן תצאו לטיול אופניים ברחבי האי, ומשם תחזרו לאוטובוס לקראת הנסיעה בחזרה להו צ'י מין סיטי.

קראו עוד

הו צ'י מין סיטי: סיור עירוני ברכיבה על קטנועים כולל ביקור בפינות חמד נסתרות

הסיור עובר ברחובות ההומים, בשווקים הצבעוניים ובסמטאות הנסתרות של הו צ'י מין סיטי.

את הסיור תעברו כשאתם רכובים על קטנועים, מה שיאפשר לכם להגיע בקלות אל סמטאות מקומיות יפות, שבהן משפחות וייטנאמיות עובדות, חיות ומבלות. תבקרו בצ'יינה טאון הגדולה והעתיקה בעולם, שם תגלו עוד על הערכים המסורתיים ואורחות החיים של התרבויות המעורבות בסייגון.

הסיור יעבור גם דרך מקדשים עתיקים, ובמהלכו תוכלו ללמוד על ההיסטוריה של הדתות השונות המתקיימות בארץ הקסומה הזו.

בין האתרים בהם עובר הסיור תוכלו למצוא את: קתדרלת נוטרדאם, סניף הדואר המרכזי, בית האופרה של סייגון, מדרחוב Nguyen Hue ובית העירייה.

בנוסף תגיעו לפינות חמד נסתרות ברחבי העיר, ביניהן:  אנדרטת Thich Quang Duc, שוק הפרחים הסיטונאי Ho Thi Ky, הדירה העתיקה של Nguyen Thien Thuat, שוק קמבודי מקומי, צ'יינה טאון עם רחוב התרופות המפורסם ומקדש Thien Hau.

קראו עוד

הו צ'י מין סיטי: מופע בובות מים ושייט עם ארוחת ערב

בילוי לילי פנטסטי בהו צ'י מין סיטי, הכולל הופעה מסורתית של בובות מים וייטנאמיות, מוזיקת עם חיה וריקודים מקומיים.

נהג דובר אנגלית יפגוש אתכם במלון בשעה 17:15, ותצאו לסיור באופנוע בכמה מנקודות הציון המרכזיות של הו צ'י מין. משם תגיעו לתיאטרון בובות המים של דרקון הזהב למופע בובות משעשע, בליווי מוזיקה חיה מסורתית.

לאחר מכן, תיסעו עם המדריך לנמל, ממנו תצאו לשיט לאורך נהר הסייגון בשעה, במהלכו תוכלו להתפעל מהנופים של הו צ'י מין סיטי בלילה, ומהאוכל הווייטנאמי הטעים.

השייט מסתיים בסביבות השעה 21:15, והנהג ייקח אתכם בחזרה למלון. תוכלו לבחור לעשות את הסיור ברכב פרטי, במקום על אופנוע, בעלות נוספת של 30$.

קראו עוד

במידה ותרצו לוותר על הסיור והשייט, ולצפות רק במופע בובות המים, תוכלו ליהנות ממופע של 45 דקות, אליו תגיעו באופן עצמאי.

קראו עוד על מופע בובות המים הוייטנאמיות

המגדל הכלכלי Bitexco: מרפסת הרקיע (סקיי דק) של סייגון – כרטיסים למסלול המהיר

גורד השחקים החדשני, שנפתח בשנת 2011, נוצר בהשראת פרח הלוטוס, שהוא הפרח הלאומי של וייטנאם. כיום זהו הבניין הגבוה ביותר בהו צ'י מין והוא נוצר כדי לייצג את האנרגיה והשאיפות של העם הווייטנאמי. הבניין נחשב לסמל של יופייה של העיר והתפתחותה הכלכלית המהירה.

במהלך הביקור בבניין תוכלו ללמוד עוד על ציוני הדרך השונים בעיר מהמסכים והלוחות האינטראקטיביים. על "מרפסת הרקיע" בקומה ה-49 של המגדל, תוכלו לצפות דרך משקפת על קו הרקיע של הו צ'י מין סיטי. תוכלו ליהנות מהכיבוד המוגש בבר או במסעדות הפועלים בבניין, לרכוש מזכרות בחנות המתנות, ולהתרשם מתלבושות ויאטנמיות מסורתיות בתערוכה במוזיאון אאו דאי.

קראו עוד

סיור עירוני באוטובוס "דילוגים"

מדובר בסיור באוטובוס ללא הגבלת זמן, שבו תוכלו להכיר את סייגון ואת הארכיטקטורה הקולוניאלית הצרפתית היפהפייה שלה. תוכלו לבחור בכרטיס של 24 שעות או 48 שעות, וכך לגלות את העיר בקצב שלכם.

האוטובוס עובר דרך קתדרלת נוטרדאם, מוזיאון שרידי המלחמה ובעוד תחנות בהן תוכלו לרדת או לעלות בהתאם לבחירתכם. תוכלו גם לבחור להישאר באוטובוס וליהנות מהנופים של העיר התוססת, בלוויית מדריך אודיו במספר שפות.

אם יתחשק לכם לעשות קניות, תוכלו לרדת מהאוטובוס בשוק בן ת'אן. שווקי סייגון מושלמים לרכישת מזכרות, לנשנוש אוכל רחוב טעים ולהתבוננות בחיי המקומיים.

אחרי שתסיימו לבלות בנקודה בה ירדתם, תוכלו לעלות בחזרה על אחד האוטובוסים האדומים האקסקלוסיביים ולהמשיך בטיול.

קראו עוד

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מזמינים אתכם לגלות את וייאטנם וקמבודיה – הקסם של אסיה, בטיול מאורגן באמצעות החושים. לחזות בנופים חד פעמיים, לספוג את הטעמים והריחות, מסע קסום בעקבות הכפרים הציוריים, המקדשים ואתרי טבע בלתי נשכחים.