ביטוח נסיעות לוייטנאם בזול – השוואת מחירים וטיפים למטייל

ביטוח נסיעות לוייטנאם בזול – השוואת מחירים וטיפים למטייל
הנהלת האתר

הנהלת האתר

                             הזמנת טיולים מאורגנים לוייטנאם             |              הזמנת כרטיסי טיסה לווייטנאם

לפני שיוצאים לחופשה בוייטנאם, כדאי לחפש מבעוד מועד ביטוח נסיעות לחו"ל, שיאפשר לכם לצאת לדרך בראש שקט. איך מאתרים ביטוח נסיעות לוייטנאם במחיר זול מחד, אבל מאידך כזה שתהיו בטוחים שיכסה את ההוצאות אם חלילה תיקלעו לצרה? במדריך זה תוכלו למצוא מספר שיטות לרכישת ביטוח נסיעות לוייטנאם במחירים זולים, ובמידה ואתם יכולים לנהל את התהליך בשפה האנגלית, נציע לכם אופציות לרכישת ביטוח נסיעות לוייטנאם במחיר זול אפילו יותר באמצעות חברות אמריקאיות שמאפשרות גם לנוסעים ישראלים לרכוש פוליסה דרכן.

המערכת החדשנית להשוואת מחירי ביטוח נסיעות – Smart תאפשר לכם לבחון מספר גדול של הצעות, ולבחור את המתאימה לכם ביותר, הן מבחינת המחיר והן מבחינת הכיסוי.

להשוואת מחירי ביטוח נסיעות לוייטנאם באמצעות Smart לחצו כאן

גם מנוע השוואת המחירים של ביטוחו"ל בקליק מאפשר לכם להשוות מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל באמצעות מערכת שבה תתבקשו להזין כמה פרטים אישיים, את מספר הנוסעים שאתם מעוניינים לבטח, יעד הנסיעה (במקרה שלנו: ויאטנם) ואת התאריכים הרלוונטיים, על פיהם תמצא עבורכם המערכת את ההצעות המשתלמות ביותר, מביניהן תוכלו לבחור ביטוח נסיעות לוייטנאם במחיר הזול ביותר.

להשוואת מחירי ביטוח נסיעות לוייטנאם באמצעות ביטוחו"ל בקליק לחצו כאן

בנוסף לשתי האופציות שהצענו, שיאפשרו לכם למצוא בקלות ביטוח נסיעות לוייטנאם במחיר הכי זול בישראל (בהתאם לצרכים שפירטתם בחיפוש), יתכן שתוכלו לחסוך עוד יותר על ביטוח נסיעות לויאטנם, אם תוותרו על שירות בשפה העברית ותחפשו חברות מחו"ל המספקות ביטוח נסיעות לוייטנאם במחיר זול אפילו יותר אשר מעניקות כיסוי ביטוחי גם לאזרחים ישראלים.

לרוב, חברות מחו"ל יציעו לכם ביטוח נסיעות לוייטנאם במחיר זול יותר מאשר בחברות ביטוח ישראליות – אבל צריך לקחת בחשבון, שכל התהליך מתבצע באנגלית, גם בשלב ההזמנה וגם אם תצטרכו להגיש תביעה, כך שלא מדובר באופציה שמתאימה לכולם.

אם אתם מרגישים בנוח להתנהל באנגלית מול חברת ביטוח מחו"ל, אנחנו ממליצים לבדוק את מחירי ביטוח הנסיעות לוייטנאם בחברות הבינלאומיות הבאות, הנחשבות זולות ואמינות:

חברת ביטוח הנסיעות הבינלאומית Ekta – ידועה בזכות ביטוח נסיעות זול לוייטנאם (ולא רק לוייטנאם), שאזרחים מכל מדינות העולם, וכמובן מישראל, יכולים לרכוש.

לחיפוש ביטוח נסיעות לוייטנאם בזול דרך Ekta לחצו כאן

חברה בינלאומית נוספת שמציעה ביטוח נסיעות לוייטנאם במחיר זול עבור כל נוסע, כולל נוסעים ישראלים, היא חברת VisitorsCoverage

לחיפוש ביטוח נסיעות לוייטנאם בזול דרך VisitorsCoverage לחצו כאן

אם אתם רוצים לוודא שמצאתם ביטוח נסיעות לוייטנאם שהוא הזול ביותר, ואם, כאמור, אין לכם בעיה לבצע את התהליך בשפה האנגלית, מומלץ לבדוק גם את ההצעות של החברות הללו.

חופשה בוייטנאם – עוד המלצות שימושיות

שלב ראשון בתכנון חופשה בויאטנם הוא הזמנת כרטיסי טיסה. במדריך בנושא טיסות לויאטנם תמצאו מנוע השוואת מחירים יעיל ומגוון עצות וטיפים שיעזרו לכם לחסוך כסף. בנוסף, כדאי לקרוא גם את המדריך בנושא טיסות פנים בויאטנם, משום שמדובר במדינה גדולה, וטיסות מאפשרות לקצר את משך הנסיעה מיעד ליעד.

כדי לתכנן את דרכי ההתניידות והתחבורה בוייטנאם מראש, תוכלו להיעזר במדריך לתחבורה בוייטנאם בו תוכלו לקרוא על רכבות בויאטנם, אוטובוסים בויאטנם, מעבורות בויאטנם, הסעות משדה התעופה בויאטנם ועוד.

נהיגה בוייטנאם יכולה להיות מאתגרת לתיירים, ולכן ההמלצה שלנו היא לבחור בהשכרת רכב עם נהג בוייטנאם. אם אתם מעדיפים לטייל בויאטנם על רכב דו גלגלי, כדאי לכם לבדוק גם את האופציה של השכרת אופנוע בויאטנם.

לפני שתצאו לדרך זכרו שישראלים מחויבים בהוצאת ויזה לוייטנאם. במדריך לויזה לוייטנאם תמצאו את המידע הנדרש בנושא.

כדי שתוכלו להשתמש בטלפון הנייד מיד לאחר הנחיתה בוייטנאם, ההמלצה שלנו היא לקרוא את המדריך לקניית סים ו-eSim לוייטנאם.

אם אתם מחפשים מקום אירוח בבירת וייטנאם, מומלץ לקרוא את המדריך בנושא מלונות מומלצים בהאנוי.

אם אתם מתכננים טיול משפחתי אל וייטנאם עם הילדים היכנסו למדריך המיוחד על ויאטנם עם ילדים

טיולים מאורגנים לוייטנאם

ביטוח נסיעות לוייטנאם במחיר הזול ביותר – השוואת תנאי פוליסות שונות

בימינו, לפני כל נסיעה לחו"ל, ובוודאי לפני נסיעה ליעד אקזוטי כמו וייטנאם, נהוג לבצע תחקיר אינטרנטי כמעט על כל רכיבי החופשה: הטיסה הכי זולה, המלון הכי משתלם, המסעדות הכי שוות וכול'. עם זאת, כשמדובר בביטוח, רובנו לא באמת יודעים כיצד משווים בין פוליסות, שהן ארוכות ומבלבלות, ולכן לא משקיעים מאמץ רב בהשוואת מחירים, ובוחרים בפוליסה הראשונה שמוצעת לנו.

אבל חשוב לדעת – ביטוח נסיעות לוייטנאם עם תנאי פוליסה טובים, נותן לכם ראש שקט מדאגות, והבטחה שגם אם תאבדו חפצים יקרים, או אם תאלצו לבטל או לקצר את הטיול או אם, חלילה, תידרשו לרופא או לאשפוז – יהיה לכם כיסוי ביטוחי. לכן, גם אם אתם מחפשים ביטוח נסיעות לוייטנאם במחירים הכי זולים, חשוב לבדוק היטב את רכיבי הפוליסה, ולהשוות לא רק את המחיר אלא גם את הכיסוי שהפוליסה מעניקה לכם.

אפליקצית ביטוח הנסיעות של smart, אליה תוכלו להגיע דרך הכפתור שנמצא למעלה בעמוד זה,  מאפשרת לכם לבצע השוואת מחירים חכמה בין חברות ביטוח שונות שמציעות ביטוח נסיעות לווייטנאם, לבצע הזמנה במקום ובמקרה הצורך להיעזר בשירות הלקוחות של החברה. אם אתם נוסעים לחופשה או לטיול בוייטנאם, ומחפשים ביטוח עבור מטיילים שאינם סובלים מבעיות רפואיות מיוחדות, המערכת החכמה של Smartt תאפשר לכם למצוא פוליסה בסיסית של ביטוח נסיעות לוייטנאם בזול, ולאחר מכן לעבור על כל ההרחבות האפשריות, מהן תוכלו לבחור להוסיף רק את התוספות שדרושות לכם, ועם כל תוספת תוכלו לראות כיצד המחיר משתנה. בדרך זו, תוכלו להגיע לעסקה שגם תעניק לכם כיסוי ביטוחי מושלם לצרכיכם וגם תהיה המשתלמת ביותר מבחינת המחיר.

חשוב לזכור, שכאשר רוכשים ביטוח נסיעות לוייטנאם אונליין, אין סוכן ביטוח שיסביר לכם את המשמעות של כל סעיף ויוודא שאתם מבינים על מה אתם חותמים. לכן צריך להקפיד לקרוא בזהירות את סעיפי החוזה, ולבדוק אלו הרחבות דרושות לכם, מהן תקרות הכיסוי בתנאי הפוליסה, אלו החרגות יש לפוליסה (מקרים חריגים שבהם הפוליסה לא תקפה) ועוד. אל תמהרו להשלים את התהליך, קחו את הזמן כדי לקרוא ולבדוק את כל הפרטים וכך תהיו בטוחים שהאפליקציה תבצע עבורכם השוואת מחירים ותציג בפניכם ביטוח נסיעות לוייטנאם במחיר הכי זול עבור הטיול שלכם ובהרכב המטיילים שעבורו אתם מעוניינים בפוליסה.

ביטוח נסיעות בסיסי לחו"ל לרוב כולל את השירותים הבאים: כיסוי להוצאות רפואיות (כולל אשפוז), פינוי לבית חולים, הטסה לישראל, תרופות וטיפול חירום בשיניים, הטסת מלווה למקום אשפוזו של מבוטח בחו"ל, הארכת שהות בחו"ל בעקבות מקרה ביטוח, הטסה של גופה וכיסוי היריון עד שבוע 12 שאובחן לראשונה בחו"ל. גם אם אתם מחפשים ביטוח נסיעות לוייטנאם במחיר הכי זול שאפשר להשיג, ודאו שתנאי הפוליסה הבסיסית כוללים את הכיסויים האלה. כמו כן, אם נדרשים לכם כיסויים נוספים, וודאו כי יש אפשרות להוסיף אותם ובדקו את עלות התוספות.

שימו לב: מדריך זה אינו מהווה המלצה מקצועית! בעת רכישת ביטוח נסיעות לוייטנאם, או לכל מדינה אחרת בחו"ל, אין תחליף לקריאת הפוליסה והתנאים לפני הרכישה. אם אינכם מרגישים בטוחים שהבנתם את תנאי העסקה במלואם, כדאי לחפש עצה מקצועית ולא להסתכן. תוכלו ליצור קשר עם צוות התמיכה של smartt בכל שאלה או בקשה, ובמידה שאתם עדיין לא מרגישים בנוח, כדאי להתייעץ עם עוד גורמים מקצועיים. רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל אמורה להוריד מכם דאגות, ולכן חשוב לרכוש אותו מגורם אמין, שאתם סומכים עליו.

עוד עניין שכדאי לשים אליו לב הוא העובדה שתעריף ביטוח נסיעות לחו"ל עשוי להשתנות בהתאם לגיל המבוטח, כך שאם אתם נוסעים לוייטנאם עם אנשים מבוגרים, ביטוח הנסיעות לוייטנאם עבור הנוסעים הבוגרים עשוי להיות יקר יותר מאשר עבור הנוסעים הצעירים.

ביטוח נסיעות לוייטנאם תקף בהתאם לתקופת הנסיעה. אם במהלך השהייה בחו"ל החלטתם להאריך את שהותכם במדינה, תוכלו להאריך את הביטוח לפני סיום התקופה, באישור חברת הביטוח, אלא אם חל שינוי במצב הבריאותי של המבוטח.

במקרה של מצב חירום במהלך החופשה בוייטנאם, יש ליצור קשר באופן מידי עם מוקד החירום של חברת הביטוח לקבלת סיוע והכוונה. גם במקרה בו יש לכם צורך בטיפול רפואי במהלך החופשה, תוכלו לבקש סיוע ממוקד השירות של חברת הביטוח ולברר מהי מידת הזכאות לטיפול הדרוש ולקבל סיוע והכוונה. שימרו כל מסמך וקבלה המעידים על ביצוע התשלום (וגם העתק למקרה שתאבדו את המסמך).

השוואת מחירים ורכישת ביטוח נסיעות לוייטנאם במחיר זול בעזרת smartt

האפליקצייה של סמארט נותנת לכם כלי דיגיטלי למציאת ביטוח נסיעות לוייטנאם בזול בתוך מספר דקות. כל התהליך מתבצע אונליין, עם אפשרות לשנות ולהוסיף סוגי כיסויים לפי הצורך. המערכת תמצא עבורכם פוליסת ביטוח נסיעות לווייטנאם במחיר הכי זול בהתחשב בנתונים ובפרטי הנסיעה.

יתרונות נוספים של הזמנת  מלבד העובדה שהאפליקציה מתאימה עבורכם את הפוליסה המושלמת לטיול הבא, יש לה מספר: לא תצטרכו להמתין לנציג טלפוני, תוכלו לרכוש את הביטוח 24 שעות ביממה והרכישה מתבצעת במהירות.

איך רוכשים ביטוח נסיעות לוייטנאם בזול דרך smartt?

היכנסו למערכת דרך הבאנר המופיע למעלה במדריך זה.

הזינו את תאריכי הטיסה

הזינו את פרטי המזמין (יוגדר כנוסע הראשי). הנוסע הראשי חייב להיות בן 18 ומעלה. תוכלו להוסיף מבוטחים נוספים.

מלאו את הצהרת הבריאות. חשוב לקרוא את ההצהרה בקפדנות, ולסמן את כל הפרטים הרלוונטיים. כאמור, למצב הבריאותי של המבוטחים עשוי להיות השפעה על מחיר הפוליסה. במידה ולמי מהנוסעים יש בעיה בריאותית מורכבת, תתבקשו למלא פרטים, ונציג החברה ייצור עמכם קשר על מנת להשלים מולכם את התהליך.

כאשר תסיימו למלא את הפרטים תוצג בפניכם פוליסת ביטוח נסיעות לוייטנאם הזולה ביותר שהמערכת איתרה בהתאם לנתונים שמילאתם.

מצד שמאל תוכלו למצוא את הכיסויים הכלולים בהצעה שקיבלתם, ואת הכיסויים שתוכלו להוסיף לביטוח נסיעות לוייטנאם. עם כל הוספה או הסרה של הכיסויים שאינם כלולים בהצעה תראו על גבי המסך את השינוי במחיר.

לרוב, הכיסויים שיוצעו לכם (בדף הפוליסה מופיע תיאור כללי של סוג הכיסוי הסטנדרטי. על מנת לדעת מה בדיוק הוא כולל יהיה עליכם לקרוא את תנאי הפוליסה המלאים)יהיו:

חיפוש איתור וחילוץ: כיסוי זה כלול בדרך כלל במסגרת הפוליסה הבסיסית של ביטוחי נסיעות לוייטנאם, והוא מיועד למקרים בהם נדרש חיפוש איתור וחילוץ של המבוטח.

אחריות כלפי צד ג': גם במקרה זה מדובר בכיסוי בסיסי. כיסוי זה נועד לכסות נזק לצד שלישי במהלך השהות בוייטנאם עד לסכום המצוין בתנאי הפוליסה.

ביטוח כבודה: כיסוי זה נועד לכסות הוצאות במקרה של אובדן, עיכוב או גניבה של כבודה במהלך הטיסה לוייטנאם. גם כאן, סכום המקסימום של הכיסוי מצוין בתנאי הפוליסה. אם אתם מתכוונים להזמין ביטוח נסיעות לוייטנאם למספר נוסעים, תוכלו לבחור לבטח את הכבודה רק של חלק מהנוסעים.

בנוסף לביטוח נסיעות בסיסי לוייטנאם תוכלו להוסיף כיסויים נוספים, שלרוב כוללים: אובדן או גניבה של מצלמה, ביטוח ספורט אתגרי, ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור, ביטוח לטלפון סלולרי  או מחשב/טאבלט, פעילות חורף, תאונות אישיות, ביטול וקיצור נסיעה ועוד.

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מזמינים אתכם לגלות את וייאטנם וקמבודיה – הקסם של אסיה, בטיול מאורגן באמצעות החושים. לחזות בנופים חד פעמיים, לספוג את הטעמים והריחות, מסע קסום בעקבות הכפרים הציוריים, המקדשים ואתרי טבע בלתי נשכחים.