בואו נתכנן מסלול טיול לויאטנם

בואו נתכנן מסלול טיול לויאטנם
admin

admin

ויאטנם היא אחת המדינות המיוחדות בעולם וככזו היא מושכת אליה המוני תיירים סקרנים שרוצים לפגוש תרבות אחרת, ליהנות מחוויה קולינרית מדהימה ולמצוא מרגוע אל מול נופים עוצרי נשימה. עם זאת, השוני התרבותי, מרחק הטיסה ופערי השפה הופכים את ויאטנם למדינה שכדאי להיערך לטיול בה קצת אחרת. איך עושים את זה? כל הפרטים לפניכם.

למה דווקא ויאטנם?

טיול לויאטנם הוא הזדמנות להיחשף לעולם תרבותי אחר השונה מכל מה שהכרתם. דמיינו אוכל משובח עם טעמים שלא פגשתם מעולם, היסטוריה מרתקת, תרבות מסורתית, הכנסת אורחים, פלאי טבע מרהיבים ועוד הפתעות שלא ניתן לעלות על הכתב מבלי לעשות להן עוול. סקרנים? סימן שטיול לויאטנם תפור עליכם.

למי מתאים טיול בויאטנם?

כל אחד. בויאטנם יש בה הכל מהכל ועם תכנון מתאים, כל אחד יוכל למצוא בה את עצמו. למשל, משפחות עם ילדים יהנו ממסלולי טיול בדרגות קושי מותאמות ושלל אטרקציות למשפחה כולה, גם עבור הקטנטנים שבחבורה.

בהתאם, ניתן לבנות מסלול טיול מאתגר וגם תוסס, עבור צעירים ותרמילאים, או מסלול אטרקטיבי אך נינוח המותאם למבוגרים שרוצים להגיע לשלל פינות החמד של ויאטנם, בקצב שלהם.

ואם זה לא מספיק, למרות שמדובר בתרבות אחרת לגמרי על כל המשתמע מכך ובעיקר בתחום הקולינרי, טיול לויאטנם מתאים גם לשומרי מסורת, אך כמובן שיש לתכנן טיול כזה מראש.

תכנון מסלול טיול לויאטנם עם ציפי בן צבי – איך עושים את זה?

ציפי בן צבי היא מדריכת טיולים מנוסה ומקצועית שהתגוררה שנים רבות באסיה והמזרח הרחוק וצברה ותק רב אותו היא ממנפת עבורכם, בבניית מסלול טיול מדויק, אטרקטיבי וממצה, כדי שתוכלו להכיר את ויאטנם בקצב המתאים לכם ובהתאם לסגנון החופשה וההעדפות האישיות שלכם.

תכנון מסלול טיול בוייטנאם יאפשר לכם למצות את החופשה בצורה הטובה ביותר מבלי לבזבז זמן על מקומות שאפשר לוותר עליהם, או במילים אחרות – טיול בלתי נשכח לצד מדריכים מקומיים שכולל הסברים מרתקים, רכב פרטי עם נהג אישי, טיסות פנים וכיו"ב, עד שתחזרו הביתה בבטחה.

מהו הזמן הטוב ביותר לטיול בויאטנם?

הזמן הטוב ביותר לטיול בויאטנם תלוי במסלול הטיול והאם תטיילו באזור ספציפי או תיהנו למשל מטיול בו מסלול משולב ויאטנם וקמבודיה. בויאטנם עצמה ישנם אזורים רבים מומלצים לטיול, כמו הבירה האנוי הבנויה סביב אגמים וגנים מרהיבים, המפרץ הציורי האלונג וארכיפלג האיים שלו, עיר הנמל דאנאנג ועוד. לכל אזור דגשים משלו וכן גם מזג אוויר משלו.

ובכל זאת, מבחינת עונות בויאטנם, הזמן המומלץ ביותר לטיול הוא בחודשים מרץ-אפריל המשלבים מעט משקעים לצד טמפרטורות נוחות לאטרקציות באוויר הפתוח. אך כאמור, בעת תכנון מסלול טיול בוייטנאם, כדאי לבחון את מזג האוויר הספציפי לאזור בו אתם מתכננים לטייל, על אחת כמה וכמה אם אתם מתכננים מסלול משולב ויאטנם וקמבודיה או יעד נוסף אחר.

לסיכום, ויאטנם היא ללא ספק מדינה שמומלץ בחום לתכנן את מסלול הטיול אליה מראש ואין דרך טובה לעשות זאת אלא באמצעות מדריכה מנוסה, מקצועית, ותיקה ומקומית שתתפור עבורכם את הטיול המושלם ותדאג לכם לכל אורך הדרך.

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מזמינים אתכם לגלות את וייאטנם וקמבודיה – הקסם של אסיה, בטיול מאורגן באמצעות החושים. לחזות בנופים חד פעמיים, לספוג את הטעמים והריחות, מסע קסום בעקבות הכפרים הציוריים, המקדשים ואתרי טבע בלתי נשכחים.