מסלול טיול מומלץ – שבועיים בויאטנם

מסלול טיול מומלץ – שבועיים בויאטנם
admin

admin

                             הזמנת טיולים מאורגנים לוייטנאם             |              הזמנת כרטיסי טיסה לווייטנאם

שבועיים הם אמנם לא המון זמן למדינה גדולה ומגוונת כמו ויאטנם, אבל אם זהו הביקור הראשון שלכם במדינה – זה עדיין מספיק זמן כדי לראות את רוב האתרים הבולטים. במסלול הזה, ננסה (למרות הזמן הקצר יחסית), לא לגרום לכם לרוץ מיעד ליעד.

עוד המלצות חשובות למטיילים בוייטנאם

במדריך בנושא טיסות לויאטנם תמצאו טיפים שימושיים והמלצות שיעזרו לכם לרכוש כרטיסי טיסה לוייטנאם במחירים משתלמים. אם בכוונתכם להגיע למספר גדול של יעדים ברחבי המדינה הגדולה, שווה לשקול להזמין טיסות פנים בויאטנם. במדריך שלנו תוכלו לקרוא על שדות התעופה ביעדים שונים בוייטנאם ועד קווי טיסות רלוונטיים למטיילים.

אחרי שדאגתם להזמין כרטיסי טיסה, השלב הבא הוא הזמנת ביטוח נסיעות. המדריך שלנו יעזור לכם לאתר ולרכוש ביטוח נסיעות לוייטנאם במחיר הכי זול, בלי לוותר על כיסויים חשובים ועל שירות לקוחות מעולה.

תיירים ישראלים מחויבים להציג בכניסה למדינה אשרת כניסה לוייטנאם. במדריך שלנו בנושא ויזה לוייטנאם תמצאו מערכת באמצעותה תוכלו למלא טופס בעברית ובתוך מספר ימים לקבל את הויזה לדואר האלקטרוני.

יש מגוון דרכים להתנייד ברחבי וייטנאם: רכבות בויאטנם, אוטובוסים בויאטנם, מעבורות בויאטנם, הסעות משדה התעופה בויאטנם ועוד. קראו את המדריך לתחבורה בוייטנאם ונצלו את הקישור למערכות לרכישת כרטיסים לתחבורה ציבורית בוייטנאם שתאפשר לכם לרכוש כרטיסים מראש ולתכנן בצורה יעילה יותר את התקציב.

לנהגים שאינם מכירים היטב את וייטנאם לא כדאי לנהוג באופן עצמאי במהלך החופשה. אנחנו ממליצים להעדיף את האפשרות של השכרת רכב עם נהג בוייטנאם. לחובבי רכבים דו גלגליים מומלץ לקרוא את המדריך שלנו בנושא השכרת אופנוע בויאטנם.

גם רכישה של סים ו-e-sim לוייטנאם כדאי לבצע לפני הנסיעה. במדריך שלנו יש קישורים למספר חברות אמינות, דרכן אפשר להזמין eSim או סים לוייטנאם עם תוכניות משתלמות שיכולות לחסוך לכם כסף.

אם אתם מחפשים מלון בהאנוי, בירת וייטנאם, קראו את המדריך שלנו על מלונות מומלצים בהאנוי בו יש רשימת מלונות בדירוגים שונים ובסגנונות מגוונים שקיבלו חוות דעת מעולות ממבקרים ששהו בהם.

לתכנון חופשה משפחתית בוייטנאם עם הילדים כדאי לקרוא את המדריך ויאטנם עם ילדים.

טיולים מאורגנים לוויאטנאם

מסלול הטיול

בכל מקום ניתן כמה ימים כדי ליהנות מהנוף, האווירה השונה, האנשים והאטרקציות, לפני שתמשיכו ליעד הבא. בנוסף, נתחיל ונסיים את המסלול בהו-צ'י-מין סיטי שבדרום. זו עיר רגועה מאוד בהשוואה להאנוי למשל, והטיסות שנוחתות ויוצאות ממנה נוטות להיות זולות יותר.

יום 1-2: הו צ'י מין סיטי.

הטיול שלנו מתחיל בבירת הדרום של ויאטנם. יחד עם ההתאקלמות שנדרשת כשמגיעים למדינה חדשה, אנחנו מאמינים שיהיה לכם מספיק זמן לראות את המקומות המעניינים ביותר בעיר, במיוחד את מוזיאון שרידי המלחמה, את ארמון האיחוד ואת שוק בין טאי וסניף הדואר הראשי. אנחנו ממליצים לכם לקרוא על האטרקציות הבולטות בהו צ'י מין סיטי, כדי לקבל את כל ההמלצות שלנו. בערב, תוכלו ללכת למופע בובות על מים, אחד מנכסי התרבות הבולטים של ויאטנם, או סתם להסתובב בין הברים הרבים וליהנות מבירה מקומית והמון המון אוכל רחוב פשוט מעולה.

יום 3: נסיעה אל דלתת המקונג או תעלות קו-צ'י.

דלתת נהר המקונג (Mekong) ותעלות קו-צ'י (Cu-Chi) הן שתי אטרקציות מדהימות שלא כדאי להחמיץ, אבל הן כן "טיול יום". כלומר שתשריינו אותן מראש, ותבלו יום שלם בנסיעה אליהן ומהן חזרה אל הו צ'י מין. אנחנו ממליצים לבחור באחת האטרקציות ולהקדיש לה יום. 

בטיול אל דלתת המקונג, תיסעו אל התחנה האחרונה של הנהר העצום, בנקודה שבה הוא נשפך אל היום. תמצאו שם, מלבד נופים מהממים, גם בתים צפים ושווקים על גדות הנהר, כפרים ויאטנמים אותנטיים מסורתיים וחוויה יוצאת דופן.

תעלות קו-צ'י הן למעשה רשת מסועפת של תעלות צרות, ששימשו את החיילים הויאטנמים במהלך המלחמה עם ויאטנם. המקום מאפשר לכם לראות אותן מקרוב, לזחול בהן וללמוד על המלחמה מזווית הראייה הויאטנמית.

יום 4: טסים להואה.

למרות היותה קטנה, הואה היא עיר שאסור לפספס בטיול לויאטנם. לכן, שריינו מראש טיסת פנים להואה (המחיר יהיה כמעט זהה לרכבת, ותגיעו במהירות ובנוחות). יום אחד יספיק כדי לחקור את העיר, ולראות מדוע היא נחשבת לאתר שימור מורשת עולמי של אונסק"ו. מומלץ לקרוא על האטרקציות המומלצות ביותר בהואה, כדי שלא תחמיצו את האזורים המיוחדים ביותר בעיר.

יום 5: נסיעה להוי-אן.

אחרי שנהניתם מהואה, הגיע הזמן לקום מוקדם ולנסוע להוי-אן. בין שתי הערים מחברת דרך יפהפיה שהיא אטרקציה בפני עצמה. היא נקראת "מעבר ים העננים" (Ocean Cloud Pass), ותראו בנסיעה הזו חופים נהדרים, נופים ירוקים, דרכים מתפתלות, הרים ענקיים ומקדשים צבעוניים. בעיקר, תוכלו לראות בדרך את אורח החיים הויאטנמי האמיתי. זה שלא תמצאו בערים הגדולות והמערביות. זו טעימה, גם אם בנסיעה, מויאטנם האותנטית ביותר. כשתגיעו להוי-אן, תגיעו ישר למלון ותסיימו את היום – כך שמומלץ לסגור מלון טוב מראש.

יום 6-7: הוי-אן.

הוי-אן היא ללא ספק אחד היעדים היפים ביותר בויאטנם, כך שיומיים הם ממש המינימום כדי ליהנות ממנה כמו שצריך. הקסם של הוי-אן, הוא שהיא עיר שהזמן כאילו עצר בה. הרחובות מוארים בפנסים עתיקים, האופניים נמצאים בכל מקום וחנויות החייטים הצבעוניות נמצאות כמעט בכל רחוב. סצנת האופנה חזקה פה מאוד, ותוכלו למצוא בגדים יפים מבדים משובחים, חליפות בהתאמה אישית ושמלות משי במחירים מצחיקים. זו עיר תיירותית, כן, אבל היא עדיין מקום שחייבים לעצור ולראות, גם אם האותנטיות מעט נעלמה ממנה.

ב-14 לכל חודש, העיר מציינת את הירח המלא במיני-פסטיבל. כל האורות בעיר העתיקה מכובים, כניסת אופנועים אסורה והאזור כולו מואר באמצעות נרות. מומלץ מאוד לכלול את הפסטיבל בטיול, כך שכדאי לתכנן הגעה לכאן ב-13-14 לחודש, ולגזור את שאר תאריכי הטיול בהתאם.

יום 8: טיול למיי-סון.

מהוי-אן, תוכלו לצאת לטיול יום (או טיול חצי יום) לאתר מורשת עולמי נוסף (יש לא מעט כאלו בויאטנם) – מיי סון (My Son). זהו אזור גדול ובו מספר מקדשים של דת ההינדואיזם מהמאה הרביעית (!) לספירה. המקדשים העתיקים ניצבים על רקע ג'ונגל ירוק ועצום, מה שרק מעצים את יופיים. האזור כולו מזכיר את אנגקור וואט שבקמבודיה או את איותאיה שבתאילנד, רק בגרסה קטנה יותר. בסוף היום, סביר להניח שיהיו לכם עוד כמה שעות ליהנות מכל המקומות שלא הספקתם לראות בהוי-אן, לפני שתמשיכו ליעד הבא שלכם.

יום 9-10: האנוי.

היום התשיעי בטיול שלכם יתחיל בנסיעה מהוי-אן לדה נאנג. לצערנו לא נישאר כאן יותר מדי זמן, ומיד נעלה על טיסה לבירת ויאטנם – האנוי. עכשיו, אחרי שלמדתם להכיר את אורח החיים המקומי, אתם מוכנים לאחד המקומות הכי הומים וסואנים במדינה. הגיעו לרובע העתיק של האנוי כדי להבין את המשמעות האמיתית של העיר ההיסטורית הזו, וקראו על האטרקציות המומלצות בהאנוי כדי לדעת לאן להמשיך משם.

יום 11-12: מפרץ הא-לונג.

את המפרץ המדהים הזה אתם מכירים מאינספור תמונות של כל מי שהיה בויאטנם. כן, זו תחנה שאף תייר לא יכול להחמיץ, אבל מסיבה טובה. המפרץ, שנמצא בצפון המדינה, מנוקד ביותר מ-1,600 איים זעירים שעולים מתוך המים. זהו אזור עצום, שבשנת 1994 הוכרז כאתר מורשת עולמי. תגיעו לכאן בנסיעה (כ-4 שעות) מהאנוי. מקובל לחקור את האזור בשייט על ספינה מקומית. יש דרגות יוקרה שונות, וטיולים שנמשכים בין יום אחד לשלושה בדרך כלל. בדרך, תעצרו לחקור מערות, לצפות בחיות בסביבתן הטבעית ופשוט ליהנות מהנוף מהסיפון. 

יום 13: חזרה להאנוי.

השייט בהא-לונג יכול להיות די מעייף, אז כדאי שתחזרו להאנוי ותנוחו לפני היום האחרון של הטיול. שימו לב שבמקום מפרץ בא-לונג, תוכלו לנצל את היומיים הקודמים גם לטיול קצר לסאפה, עיר הטראסות הצפונית של ויאטנם. ככה או ככה, אנחנו ממליצים שאחרי טיול כזה של יומיים, תשובו לעיר הגדולה להתרעננות. 

יום 14: חזרה להתחלה ומשם הביתה.

מהאנוי, טוסו חזרה להו צ'י מין סיטי, בשביל טיסה זולה יותר חזרה לישראל. אם נשארו לכם כמה שעות, תוכלו להיפרד כמו שצריך מבירת הדרום של ויאטנם, לאכול משהו, לשתות קפה מקומי בפעם האחרונה ולהשלים קניית מזכרות. ומשם – הביתה, עד הביקור הבא!

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מזמינים אתכם לגלות את וייאטנם וקמבודיה – הקסם של אסיה, בטיול מאורגן באמצעות החושים. לחזות בנופים חד פעמיים, לספוג את הטעמים והריחות, מסע קסום בעקבות הכפרים הציוריים, המקדשים ואתרי טבע בלתי נשכחים.