מלונות מומלצים בהאנוי ליד שדה התעופה

מלונות מומלצים בהאנוי ליד שדה התעופה
הנהלת האתר

הנהלת האתר

זמן הנסיעה משדה התעופה נוי באי בהאנוי למרכז העיר הוא לפחות 40 דקות. לכן, מטיילים רבים מחפשים מלונות בהאנוי ליד שדה התעופה לפני או אחרי טיסה, כדי להתחמק מעומסי תנועה ולחסוך זמן. במדריך המלא שלנו למלונות בהאנוי ליד שדה התעופה נספר לכם על כל בתי המלון הכי שווים באזור, ונשתף כמה טיפים חשובים לחיסכון בכסף.

                               הזמנת טיולים מאורגנים לוייטנאם       |       הזמנת כרטיסי טיסה לווייטנאם

איך מוצאים מלונות מומלצים ליד שדה התעופה בהאנוי?

מומלץ מאוד לחפש ולהזמין בתי מלון בהאנוי ליד שדה התעופה עם Booking.com. בוקינג.קום הוא מנוע החיפוש הכי אמין ויעיל ברשת. הוא כולל מגוון ענק של חוות דעת (שחשוב לקרוא כדי לקבל מושג לגבי איכות המלון), ומציג את כל הפרטים הכי חשובים בעת החיפוש. ההזמנה בבוקינג היא הכי קלילה שיש, ואפשר גם לבצע ביטולים ושינויים באזור האישי בהתאם לתנאי ההזמנה. בנוסף, ניתן להיעזר בשירות הלקוחות של בוקינג או לצ'וטט עם המארח באתר.

לחצו כאן להשוואת מחירים והזמנת מלונות בהאנוי דרך Booking

חופשה בוייטנאם – עוד המלצות חשובות

השלב הראשון בתכנון טיול לוייטנאם הוא הזמנת כרטיסי טיסה. אתם מוזמנים להיעזר במדריך שלנו בנושא טיסות לויאטנם, בו תמצאו מנוע השוואת מחירים דרכו תוכלו לאתר ולהזמין טיסות לוייטנאם בזול. תוכלו גם להיעזר במדריך בנושא טיסות פנים בויאטנם על מנת להזמין טיסות שיעבירו אתכם בין היעדים השונים במדינה במהלך החופשה.

השלב הבא אחרי הזמנת טיסות הוא רכישת ביטוח נסיעות לוייטנאם במחיר הכי זול, בלי להתפשר על איכות הכיסוי. במדריך שהכנו בנושא תמצאו מספר אפשרויות מומלצות שיעזרו לכם למצוא ביטוח נוסעים לוייטנאם בזול.

חשוב לזכור, שישראלים שמגיעים אל וייטנאם נדרשים להנפיק אשרת כניסה לוייטנאם. מדובר בויזה אלקטרונית לוייטנאם, שקל להוציא אונליין בשפה העברית. העזרו במדריך שהכנו להוצאת ויזה לוייטנאם.

וייטנאם היא מדינה גדולה, ומומלץ לתכנן מראש את דרכי ההתניידות בה. במדריך לתחבורה בוייטנאם תוכלו למצוא מידע על תחבורה ציבורית בוייטנאם: אוטובוסים בויאטנם, רכבות בוייטנאם, הסעה משדה התעופה בוייטנאם ועוד. אם אתם מעדיפים לא להסתמך על תחבורה ציבורית, קראו את המדריכים על השכרת רכב עם נהג בויאטנם ועל השכרת אופנוע בויאטנם.

אחרי שתבלו לילה או שניים במלון ליד שדה התעופה בהאנוי תרצו בוודאי לעבור מלון בהאנוי שממוקם קרוב למרכז העיר. במדריך בנושא מלונות מומלצים בהאנוי תמצאו רשימה של מלונות במגוון סגנונות ורמות מחירים, שמבקרים ששהו בהם העניקו להם ציונים גבוהים במיוחד.

עוד עניין שאנחנו ממליצים לדאוג לו עוד לפני הטיסה הוא הזמנת e-sim או סים לוייטנאם. במדריך תמצאו מספר הצעות שיאפשרו לכם להיות מחוברים מיד עם הנחיתה בהאנוי, בלי להתחייב לחבילות גלישה יקרות.

על מנת להקל עליכם את תכנון מסלול החופשה בוייטנאם הכנו עבורכם את מפת וייטנאם בעברית למטייל הישראלי בה מופיעים היעדים המרכזיים. לחיצה על הסמנים שעל המפה יובילו אתכם למדריכים על היעדים השונים.

מתכננים טיול משפחתי אל וייטנאם עם הילדים? היעזרו במדריך המלא: ויאטנם עם ילדים

המלצות למלונות בהאנוי ליד שדה התעופה

אספנו עבורכם את האופציות הכי שוות כיום ללינה ליד נמל התעופה בהאנוי, כדי לחסוך לכם זמן ומאמץ. האפשרויות במדריך מתאימות גם לתקציב נמוך וגם לתקציב גבוה, וכוללות מגוון סוגי לינה.

צ'מי נוי באי איירפורט הוטל Chemi Noi Bai Airport Hotel

אם אתם מחפשים מלונות בהאנוי ליד שדה התעופה שמציעים מעבר לאירוח בסיסי, צ'מי נוי באי הוא הכתובת. המלון מציע מגוון סוגי חדרים בעיצוב מודרני, אלגנטי ומפנק. כל החדרים מאובזרים היטב, וכוללים אינטרנט אלחוטי, טלוויזיה, מיזוג אוויר ועוד. תוכלו לבחור בין חדרי דלוקס לזוג, חדרי משפחה לארבעה, סוויטות ועוד. דלפק הקבלה פועל 24/7, ובהזמנה מבוקינג החדרים בדרך כוללים ארוחת בוקר מדהימה. ראה עוד

לחצו כאן למידע נוסף על Chemi Noi Bai Airport Hotel

האנז נוי באוי איירפורט הוטל HANZ Noi Bai Airport Hotel

מלון האנז הוא מלון מודרני מפנק במרחק של מספר דקות נסיעה משדה התעופה. במלון האנז תוכלו למצוא מספר סוגי חדרים, החל מחדרים סטנדרטיים ועד לחדרי דלוקס וחדרים משפחתיים. החדרים מאובזרים ומודרנים, עם מיזוג אוויר, בידוד לרעש, טלוויזיה עם סטרימינג, שעון מעורר, מייבש שיער ועוד. ראה עוד

לחצו כאן למידע נוסף על HANZ Noi Bai Airport Hotel

האנוי איירפורט סוויטס הוסטל & טראוול Hanoi Airport Suites Hostel & Travel

אופציה נהדרת למלון ליד שדה התעופה האנוי, במרחק של נסיעה קצרה מהשדה. המלון מציע מספר סוגי חדרים: לינה משותפת במעונות, חדרים סטנדרטים, וחדרי דלוקס זוגיים, טריפל או משפחתיים. ההזמנות בבוקינג כוללות בד"כ ארוחת בוקר אמריקאית. החדרים מאובזרים, מודרניים ומאוד מרווחים, וכוללים, בין היתר, טלוויזיה, מיניבר, מייבש שיער, ועוד. ראה עוד

לחצו כאן למידע נוסף על Hanoi Airport Suites Hostel & Travel

לייק הוטל סון סוק Lake Hotel Sóc Sơn

מלון לייק הוטל סוק סון ממוקם במרחק של כעשרים דקות נסיעה מהשדה. כשמדובר במלונות בהאנוי ליד שדה התעופה, הוא בהחלט אחד מהמפנקים ביותר, כך שכדאי לקחת אותו בחשבון. אם בא לכם להתפנק לפני הטיסה הארוכה, תוכלו להזמין חדרי VIP עם אמבט מפנק אל מול נוף יפהפה של האגם. המלון מציע מספר סוגי חדרים: חדר סטנדרטי, דלוקס, ושני חדרי VIP מפנקים. החדרים מעוצבים בסגנון אלגנטי ומאובזרים היטב. ראה עוד

לחצו כאן למידע נוסף על Lake Hotel Sóc Sơn

VATC Sleep Pod

אם אתם מחפשים לחסוך כמה שיותר זמן, למה לא לבחור במלון בתוך שדה התעופה בהאנוי? מלון VATC מציע תאי שינה נוחים בלב נמל התעופה. תוכלו לבחור בין חדרי יחיד לחדרים זוגיים.

החדרים כוללים טלוויזיה, מיני בר, אינטרנט אלחוטי, ועוד. מלון VTAC מציע חדרים בשני הטרמינלים, ומומלץ מאוד לבצע הזמנה בבוקינג כמה שיותר זמן מראש.

על המלון בטרמינל 1 – ראה עוד

לחצו כאן למידע נוסף על VATC Sleep Pod – טרמינל 1

על המלון בטרמינל 2 – ראה עוד

לחצו כאן למידע נוסף על VATC Sleep Pod – טרמינל 2

מלון ניו סקיי איירפוט New Sky Airport Hotel

מלו ניו סקיי הוא מלון מודרני ונוח במרחק של מספר דקות נסיעה משדה התעופה. אם אתם מחפשים מלונות בהאנוי ליד שדה התעופה במחירים זולים, זו בחירה מעולה. המלון מציע חדרים במספר גדלים, עם אינטרנט אלחוטי, טלוויזיה עם שירותי צפייה, מיזוג אוויר, ועוד. זוהי בחירה מעולה למשפחות, מכיוון שניתן למצוא כאן חדר משפחתי לארבעה במחיר זול. המלון מציע שאטל לשדה התעופה האנוי במחיר זול. ראה עוד

לחצו כאן למידע נוסף על New Sky Airport Hotel

פארגון נוי באי Paragon Noi bai Hotel & Pool

פארגון נוי באי הוא בחירה מעולה לכל מי שמחפש מלונות בהאנוי ליד שדה התעופה. במקום תוכלו ליהנות מלינה מפנקת ומגוון שירותים: בריכה, מסעדה, ארוחת בוקר, שולחן ביליארד ועוד.

המלון מציע מספר סוגי חדרים: חדרים זוגיים בגדלים שונים לזוג+ילד, וחדר משפחתי לשלושה+ילד. החדרים מאובזרים ומודרניים, עם מרפסות, טלוויזיה, בידוד מרעש, אינטרנט אלחוטי ועוד. ראה עוד

לחצו כאן למידע נוסף על Paragon Noi bai Hotel & Pool

מלון פאמילי טרנזיט Family Transit Hotel

אם אתם מחפשים מלון זול ליד שדה התעופה של האנוי, "פמילי טרנזיט הוטל" הוא בחירה מעולה. במלון פועלת מסעדה טובה, ובהזמנה מבוקינג, החדרים לרוב מגיעים עם ארוחת בוקר.

תוכלו להזמין הסעה לשדה התעופה מהמלון, וליהנות מחנייה חינם, חצר מרווחת אל מול שדה ירוק, ועוד. החדרים מודרנים, מאובזרים ונוחים, ומגיעים במספר גדלים, החל מחדר זוגי ועד לחדר משפחתי לשלושה או ארבעה. ראה עוד

לחצו כאן למידע נוסף על Family Transit Hotel

מלון צ'יו Chio Hotel

מלון צ'יו הוא מלון מומלץ ליד שדה התעופה האנוי, בעיקר בזכות הקרבה שלו לשדה אך גם בזכות החדרים המפנקים, המסעדה, והשירות המעולה.

המלון מציע מספר חדרים, חלקם מתאימים לשלושה, ארבעה ואפילו חמישה אורחים, מה שהופך אותו לאופציה מעולה למשפחות. כל החדרים מאובזרים היטב, בעיצוב מודרני מפנק. ראה עוד

לחצו כאן למידע נוסף על Chio Hotel

לאקז'רי איירפוט הוטל טראוול Luxury Airport Hotel Travel

לאקז'רי איירפורט הוטל הוא אופציה נהדרת למי שמחפש מלון ליד שדה התעופה של האנוי. הוא נוח, מודרני, ומציע את כל השירותים הדרושים למי שצריך מנוחה טובה לפני (או אחרי) הטיסה. המלון נמצא במרחק של נסיעה קצרה מהשדה. החדרים מאובזרים היטב בעיצוב מודרני נוח, עם מיזוג אוויר, שולחן עבודה, קומקום, מקרר, מייבש שיער, אינטרנט אלחוטי ועוד. דלפק הקבלה פועל 24/7, ובהזמנה מבוקינג ניתן למצוא בד"כ חדרים במחיר זול עם ארוחת בוקר. ראה עוד

לחצו כאן למידע נוסף על Luxury Airport Hotel Travel

הוסטלים ליד שדה התעופה של האנוי

אם אתם מעדיפים לשמור על תקציב נמוך, מומלץ לחפש הוסטל ליד שדה התעופה של האנוי ב-Hostelworld. הוסטל וורלד הוא מנוע חיפוש מעולה ששם דגש על לינה זולה במגוון קונספטים: לינה במעונות משותפים, חדר פרטי עם חדרי רחצה משותפים, קפסולות ועוד.

הוסטל וורלד מציע את הדרך הכי אמינה ובטוחה למצוא הוסטלים בהאנוי ליד שדה התעופה: מדובר בפלטפורמה ותיקה עם שירות לקוחות יעיל. טיפ קטן: כדי למצוא הוסטלים קרובים לשדה התעופה בהאנוי, כדאי לכתוב בשורת החיפוש Soc Son (המחוז בו ממוקם השדה).

לחיפוש הוסטלים ליד שדה התעופה בהאנוי לחצו כאן

דירות נופש ליד שדה התעופה האנוי

דירות נופש ליד שדה התעופה האנוי יכולות להיות פתרון מעולה למשפחות, קבוצות גדולות, שומרי כשרות ועוד, או פשוט למי שמעדיף תחושה ביתית. מנוע החיפוש של VRBO הוא הדרך הטובה ביותר למצוא דירות נופש ליד שדה התעופה בהאנוי. מדובר במנוע חיפוש אמין ובטיחותי, עם שירות לקוחות אמיתי ויעיל, שאפשר למצוא בו בקלות דירות נופש שלא תמיד נמצאות במנועי החיפוש הרגילים. טיפ חשוב: כדאי לכתוב "Hanoi airport" או "Soc son" בשורת החיפוש (סוק סון הוא המחוז בו נמצא השדה), ולהיעזר במפה כדי לוודא שהדירה קרובה לשדה התעופה.

לחצו לחיפוש דירת נופש ליד שדה התעופה בהאנוי

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מזמינים אתכם לגלות את וייאטנם וקמבודיה – הקסם של אסיה, בטיול מאורגן באמצעות החושים. לחזות בנופים חד פעמיים, לספוג את הטעמים והריחות, מסע קסום בעקבות הכפרים הציוריים, המקדשים ואתרי טבע בלתי נשכחים.