10 מלונות מומלצים בהו צ'י מין סיטי

10 מלונות מומלצים בהו צ'י מין סיטי
הנהלת האתר

הנהלת האתר

                             הזמנת טיולים מאורגנים לוייטנאם             |              הזמנת כרטיסי טיסה לווייטנאם

הו צ'י מין סיטי (ידועה גם בשמה בעבר: סייגון), היא העיר הגדולה ביותר בויאטנם וכנראה שתהיה גם התחנה הראשונה בה תנחתו בוייטנאם. בהו צ'י מין סיטי תמצאו המון אטרקציות, ארכיטקטורה צרפתית קלאסית, תרבות מרתקת, מקדשים בודהיסטים לצד גורדי שחקים נוצצים וקולינריה מצוינת. יש מלונות רבים בהו צ'י מין סיטי. ריכזנו עבורכם עשרה מלונות מומלצים בהו צ'י מין סיטי, וייטנאם, שקיבלו ציונים גבוהים וחוות דעת טובות מאנשים שהתארחו בהם.

עוד המלצות חשובות למטיילים בוייטנאם

חופשה בויאטנם מתחילה בהזמנת כרטיסי טיסה. כדי לבצע השוואת מחירים יעילה ולהשיג את העסקה הכי משתלמת, מומלץ לקרוא את המדריך שהכנו בנושא טיסות לויאטנם. יתכן שתרצו ללמוד גם על טיסות פנים בויאטנם, שנחשבות דרך נוחה וזולה יחסית לנוע בין היעדים השונים בתוך המדינה.

במדריך על ביטוח נסיעות לויאטנם תוכלו ללמוד איך ניתן להזמין ביטוח נסיעות לוייטנאם במחיר הכי זול שניתן להשיג, בלי להתפשר על הכיסוי הביטוחי ועל שירות הלקוחות.

לקראת הטיול בוייטנאם כדאי לכם להכיר מעט את התחבורה הציבורית בוייטנאם ואת מגוון דרכי ההתניידות בה. המדריך לתחבורה בוייטנאם יספק לכם מידע על אוטובוסים בויאטנם, רכבות בויאטנם, מעבורות בויאטנם הזמנת הסעה משדה התעופה בוייטנאם ועוד מידע שימושי, כולל קישור לרכישת כרטיסים מראש. אם אתם מעדיפים לנוע עצמאית, ללא תחבורה ציבורית, או במידה ואתם מעוניינים לצאת מהערים הגדולות ולבחון דרכים פחות מוכרות, כדאי לכם לקרוא את המדריכים שלנו על השכרת רכב עם נהג בויאטנם ועל השכרת אופנוע בויאטנם.

זכרו שתיירים ישראלים מחויבים בהוצאת ויזה לוייטנאם לפני העלייה לטיסה. המדריך בנושא ויזה לוייטנאם יעזור לכם לבצע את התהליך אונליין בקלות ובנוחות באמצעות שירות אמין בשפה העברית.

הטלפון הנייד שלכם הוא כלי חשוב להתמצאות ולשמירה על קשר במהלך הטיול בוייטנאם. המדריך שלנו בנושא סים ו-eSim לוייטנאם יעזור לכם לבחור בין מגוון האופציות המומלצות, שיכולות לחסוך לכם הרבה כסף וכאב ראש.

כדי לעזור לכם לתכנן את מסלול הטיול בוייטנאם הכנו עבורכם את מפת וייטנאם בעברית למטייל הישראלי, בה תוכלו להתרשם מהמיקום של היעדים השונים. כל יעד המופיע במפה מופיע עם קישור למדריך אודות היעד.

מתכננים טיול משפחתי אל וייטנאם עם הילדים? היכנסו למדריך המיוחד על ויאטנם עם ילדים

טיולים מאורגנים לוויאטנאם

מלונות מומלצים בהו צ'י מין סיטי (סייגון)

מלון סילברלנד ין – Silverland Yen Hotel

אם אתם מחפשים מלון במיקום מרכזי, אך יחד עם זאת שקט, בית המלון סילברלנד ין הוא המלון עבורכם. מלון סילברלנד ין הוא מלון ארבעה כוכבים מומלץ בהו צ'י מין סיטי ואהוב מאוד בקרב הישראליים שמבקרים בויאנטם.

בית המלון סילברלנד ין הוא מלון מדהים, שמעוצב בסגנון מודרני עם המון מחשבה על פרחים וצמחיה ירוקה, בדיוק כמו שמצופה ממלון ויאטנמי. קראו עוד


בית מאי סייגון – MAI HOUSE Saigon

בית מלון בית מאי סייגון הוא אחד המלונות המומלצים בהו צ'י מין סיטי, ולא בכדי – המלון קיבל ציון מרשים במיוחד 9.2 מתוך 1 על ידי מאות אנשים שביקרו בו במהלך חופשתם בווייטנאם. כמו כן, המלון המדורג בדירוג של חמישה כוכבים וניכר שמאוחרי כל פרט ופרט שנמצא בו, הושקעה מחשבה רבה. מלון בית מאי סייגון, הוא מלון חמישה כוכבים מומלץ בהו צ'י מין סיטי. קראו עוד


מלון נגאן הא – Ngan Ha Hotel

מלון נגאן הא הוא מלון מטיילים מומלץ בהו צ'י מין סיטי שבויאטנם. המלון בדירוג של שני כוכבים נמצא במרכז הרובע הראשון של העיר במרחק הליכה קצר מהמקדש ההינדי מריאמן (Mariamman Hindu temple), שוק בן טאן, כיכר סייגון 1 – נאם קי קוי נגיה, מוזיאונים רבים ובקרבת עשרות מסעדות וברים מומלצים.

מלון נגאן הא הוא מלון זול מומלץ בהו צ'י מין סיטי, המתאים למטיילים המבקשים למצוא פתרון לינה זול במלון נקי שממוקם במיקום טוב. קראו עוד


בית היופי  – Beauty House

בית המלון בית היופי נחשב למלון שני כוכבים מומלץ בהו צ'י מין סיטי, וייטנאם. הוא קיבל ציון מציון של 8.5 מתוך 10 על ידי אנשים ששהו בו (מעל 450 אנשים השתתפו בסקר ודרגו אותו).

המלון נמצא במיקום מרכזי' וניתן להגיע ממנו לכל האטרקציות של העיר הו צ'י מין סיטי בקלות. קראו עוד


מלון קליסטה סאי גון – Calista Sai Gon Hotel

מלון קליסטה סאי גון הוא מלון שלושה כוכבים מומלץ בהו צ'י מין סיטי, ויאטנם. בית המלון שוכן במיקום מצוין, בסמוך לעשרות מסעדות ובתי קפה ולאטרקציות הפופולריות של העיר הו צ'י מין סיטי: המקדש ההינדי מריאמן (Mariamman Hindu temple), שוק בן טאן, כיכר סייגון 1, נאם קי קוי נגיה, פארק טאו דאן ומוזיאונים רבים אחרים.

לא סתם בית מלון קליסטה סאי גון קיבל דירוג 8.5 ממבקרים ששהו בו במהלך חופשתם בויאטנם. הם ציינו לטובה את המיקום המצוין, הצוות העוזר, נוחות המיטות ואת הרמה הגבוהה של ניקיון הדירות. קראו עוד


סוויטות פיוז'ן סייגון – Fusion Suites Saigon

בית המלון סוויטות פיוז'ן סייגון הוא מלון ארבעה כוכבים מומלץ בהו צ'י מין סיטי למי שמחפש להנות ממלון מפנק שמציע מגוון שירותים מיוחדים שיהפכו את החופשה שלו בויאטנם לבלתי נשכחת.

בית המלון סוויטות פיוז'ן סייגון קיבל דירוג 9 מתוך 10 על ידי מבקרים ששהו בו במהלך חופשתם בהו צ'י מין סיטי. הם ציינו לטובה את המיקום המצוין והמרכזי, נוחות החדרים והצוות העוזר. קראו עוד


מלון קבנה סייגון – 260 לי טו טרונג – Cabana Hotel Saigon – 260 Ly Tu Trong

מלון קבנה סייגון 260 לי טו טרונג הוא מלון שלושה כוכבים מומלץ בהו צ'י מין סיטי, ויאטנם ולא בכדי – המלון קיבל ציון מרשים במיוחד 8.3 מתוך 10 על ידי מאות אנשים שביקרו בו במהלך חופשתם בעיר המיוחדת הו צ'י מין סיטי. הם ציינו במיוחד את המיקום המעולה ואת איכות השירות של צוות המלון.

המלון נמצא במיקום מרכזי מצוין, במרחק של 5 דקות הליכה מזן פלאזה ומשוק בן תאן, ובמרחק של כ-10 דקות נסיעה מארמון האיחוד מחדש, קתדרלת נוטרדאם וממוזיאון המלחמה. קראו עוד


גרנד הוטל סייגון – Grand Hotel Saigon

בית מלון גרנד הוטל סייגון נחשב מלון חמישה כוכבים מומלץ בהו צ'י מין סיטי. הוא קיבל ציון מצוין של 8.6 מתוך 10 על ידי אנשים ששהו בו (יותר מ-1,350 אנשים השתתפו בדירוג).

המלון נמצא במרכז העיר הו צ'י מין סיטי, ברובע הראשון והמרכזי. בסמוך למלון תמצאו עשרות אטרקציות פופולריות כמו בית העירייה, מרכז הקניות וינקום, המגדל הפיננסי ביטקסקו, פארק סייגון, בית האופרה, מקדש סרי דינדאי יודה פאן ועוד. קראו עוד


מלון או לאק צ'ארנר – Au Lac Charner Hotel

מלון או לאק צ'ארנר הוא מלון ארבעה כוכבים מומלץ בהו צ'י מין סיטי. המלון נמצא במרכז העיר הו צ‘י מין סיטי, בסמיכות לבית האופרה ההיסטורי (Opera House), קתדרלת נוטרה דאם (Notre-Dame Cathedral), שוק בן טאן, בית העירייה ועוד.

המלון נחשב למלון מומלץ בהו צ'י מין סיטי. הוא קיבל ציון של 8.8 מתוך 10 על ידי אנשים ששהו בו. רובם ככולם ציינו לטובה את צוות המלון שעזרו בכל פנייה ואת ניקיון החדרים המצוין. קראו עוד


מלון סייגון סיטי איי – Saigonciti Hotel A

מלון סייגון סיטי איי הוא מלון שלושה כוכבים מומלץ בהו צ'י מין סיטי שבווייטנאם. בית המלון סייגון סיטי איי ונמצא במרכז העיר – רק שמונים מטר משוק האוכל ברחוב בן ת'אן (Ben Thanh Street Food Market) ומאה מטרים מפארק 23/9.

בית המלון סייגון סיטי איי קיבל דירוג 8.2 מתוך 10 ממבקרים ששהו בו במהלך חופשתם בויאטנם, הם ציינו לטובה את המיקום המצוין, הצוות העוזר, נוחות המיטות ואת הרמה הגבוהה של ניקיון הדירות. קראו עוד

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מזמינים אתכם לגלות את וייאטנם וקמבודיה – הקסם של אסיה, בטיול מאורגן באמצעות החושים. לחזות בנופים חד פעמיים, לספוג את הטעמים והריחות, מסע קסום בעקבות הכפרים הציוריים, המקדשים ואתרי טבע בלתי נשכחים.