מה חשוב לדעת לפני שרוכשים ביטוח נסיעות לוייטנאם?

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים ביטוח נסיעות לוייטנאם?
admin

admin

ביטוח נסיעות לוייטנאם – כל המידע שאנו צריכים בשביל לבחור את הביטוח המתאים ביותר לטיול שלנו לויאטנם

היעד האקזוטי האהוב ביותר על הישראלים הוא ללא ספק וייטנאם. חלקם מגיעים למקום במסגרת הטיול הגדול למזרח הרחוק אחרי הצבא, חלקם מגיעים באמצעות חברות העוסקות בטיולים מאורגנים לוייטנאם וחלקם מגיעים עצמאית.

טיולים מאורגנים לוויאטנאם

איך שלא תבחרו להגיע לוייטנאם, מה שבטוח זה שאתם רוצים להישאר בטוחים. להיות בטוח בוייטנאם מתחיל כמובן עם הבריאות שלכם, ולכן תרצו להיות בטוחים שיש לכם כיסוי ביטוחי מלא על כל טיפול חירום במרפאה הקרובה ביותר אליכם.

כשאנו טסים למדינות המזרח הרחוק כמו וייטנאם, חשוב לקחת בחשבון שבמקרים רבים המסלול כולל ביקור באתרים ובאזורים רחוקים מאוד מרופט או מרפאה מקצועית. לכן חשוב לוודא כי ביטוח הנסיעות שלנו מספק גם כיסוי לאיתור, חילוץ והטסה רפואית שלנו.

ביטוח כבודה בוייטנאם

בוייטנאם תוכלו לבקר בלא מעט אתרים היסטוריים, אך ההיסטוריה היהודית לא בדיוק מוכרת שם. כך שאם אתם שומרי מסורת חשוב שתדעו שהיום הדרך היחידה שמאפשרת לבטח טלית ותפילין היא באמצעות ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורט קארד.

אם תאבדו את הכבודה שלכם, מה שהפוך לנפוץ במיוחד בשנה האחרונה, אתם עשויים להיקלע לתסבוכת מורכבת שגם עולה לא מעט. לכן חשוב לוודא כי ביטוח הכבודה שלנו אכן מכסה על כל הציוד שלנו לא פעם מתברר שהציוד נכלל בקטגוריה של "פריטים יקרי ערך" שמוחרגת מביטוח הכבודה הבסיסי. גם טלפון נייד, טאבלט, מצלמה ומחשב נייד מוחרגים מביטוח זה. 

המחשבה כי ברגע שרכשנו ביטוח כבודה אנו מכוסים עשויה לעלות לנו ביוקר. לכן מומלץ מאוד לשתף עם מומחה ביטוח נסיעות לחו"ל  של 'הירשוביץ פתרונות' את מקסימום הפרטים על הפריטים שניקח אותנו לטיול לוייטנאם, בדגש לחשובים שבהם – על מנת לוודא שאנו אכן מכוסים.

ביטוח נסיעות מותאם אישית

טיול לוייטנאם כולל לא פעם מסלולי הליכה מאתגרים שיש בהם סיכון חיים. במקרים כאלה חשוב לוודא כי אנו מכוסים בהרחבה ביטוחית ל"ספורט אתגרי". ההמלצה שלנו היא להוסיף גם ביטוח תאונות אישיות בחו"ל של פספורטכארד.

מועד הטיול ונתוניו האישיים של המטייל משפיעים מאוד על ההתאמה של פוליסת ביטוח הנסיעות המשתלמת ביותר ולכן רצוי להתייעץ עם מומחה לביטוח נסיעות לחו”ל שיש לו את הידע המקיף ביותר על ביטוח נסיעות למזרח הרחוק.

עם וותק של קרוב ל-40 שנה בענף הביטוח ודירוג בצמרת סוכני ביטוח הנסיעות בארץ, מומחי מחלקת ביטוח הנסיעות של “הירשוביץ פתרונות” יידעו לספק לכם את המענה המדויק ביותר בכל הנוגע לביטוח נסיעות לחו”ל, עם התאמה אישית של הפוליסה לכל הצרכים של מטייל למזרח הרחוק.

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מזמינים אתכם לגלות את וייאטנם וקמבודיה – הקסם של אסיה, בטיול מאורגן באמצעות החושים. לחזות בנופים חד פעמיים, לספוג את הטעמים והריחות, מסע קסום בעקבות הכפרים הציוריים, המקדשים ואתרי טבע בלתי נשכחים.