10 מלונות מומלצים בנה טראנג, ויאטנם

10 מלונות מומלצים בנה טראנג, ויאטנם
הנהלת האתר

הנהלת האתר

                             הזמנת טיולים מאורגנים לוייטנאם             |              הזמנת כרטיסי טיסה לווייטנאם

נה טראנג, עיר החוף המפורסמת של ויאטנם. העיר שוכנת בדרום רצועת החוף של ויאטנם, ומציעה שפע של פעילויות, נופים, חופים לבנים, מקדשים בודהיסטים מרשימים, כנסיות גותיות, ומסלולי טיול מומלצים. כמצופה מעיר נופש תיירותית, יש בעיר מלונות רבים. ריכזנו עבורכם עשרה מלונות מומלצים בנה טראנג, ויאטנם, אשר קיבלו דירוג גבוה וביקורות טובות מאנשים שהתארחו בהם.

עוד המלצות חשובות למטיילים בוייטנאם

כאשר מתכננים חופשה בויאטנם הדבר הראשון שצריך לדאוג לו הוא כרטיסי טיסה לוייטנאם. במדריך שלנו תוכלו למצוא מנוע השוואת מחירים שיעזור לכם לחסוך כסף ויאפשר לכם גם לבצע הזמנה. במדריך שלנו בנושא טיסות פנים בויאטנם תמצאו מידע וטיפים חשובים בנוגע להתניידות בטיסה מיעד ליעד בתוך המדינה רחבת הידיים.

אם אתם רוצים לדעת איך מזמינים ביטוח נסיעות לוייטנאם במחיר הכי זול שניתן למצוא, בלי להתפשר על כיסוי ביטוחי טוב ושירות לקוחות שיעמוד לרשותכם במידה וחלילה תצטרכו להפעיל את הביטוח, קראו את המדריך שהכנו עבורכם בנושא זה.

לפני שנוסעים למדינה אקזוטית כמו וייטנאם, חשוב להכיר מראש את דרכי ההתניידות בוייטנאם. , במדריך לתחבורה בוייטנאם תוכלו ללמוד על אוטובוסים בוייטנאם, רכבות בויאטנם, מעבורות בויאטנם, הסעות משדה התעופה בויאטנם ועוד.

אם אתם מעדיפים לשכור רכב למהלך החופשה, קחו בחשבון שנהיגה בוייטנאם היא די מאתגרת לתיירים. אנחנו ממליצים להעדיף השכרת רכב עם נהג בוייטנאם. אם אתם רוכבים על רכב דו גלגלי יש לא מעט אטרקציות בוייטנאם שתוכלו לחוות ברכיבה על אופנוע. לשם כך הכנו עבורכם את המדריך על השכרת אופנוע בויאטנם.

תיירים ישראלים נדרשים להוציא ויזה לוייטנאם. במדריך שלנו תמצאו מידע חשוב על התהליך, כולל המלצה על שירות בשפה העברית שיאפשר לכם להגיש את הבקשה ולקבל את הויזה בתוך מספר ימים לדוא"ל שלכם.

במדריך לקניית eSim ו-Sim לוייטנאם תוכלו למצוא המלצות על חברות אמינות שמספקות את השירות אונליין במחירים זולים.

אם הטיול שלכם בוייטנאם כולל גם לינה בבירה, האנוי, אתם מוזמנים לקרוא גם את המדריך בנושא מלונות מומלצים בהאנוי.

לתכנון טיול משפחתי אל וייטנאם קראו את המדריך: ויאטנם עם ילדים

טיולים מאורגנים לוויאטנאם

מלונות מומלצים בנה טראנג

אתר הנופש מיה נה טראנג – Mia Resort Nha Trang

אתר הנופש מיה נה טראנג נחשב מלון חמישה כוכבים מומלץ בנה טראנג. הוא קיבל ציון מציון של 9.2 מתוך 10 על ידי אנשים ששהו בו (יותר מ-200 אנשים השתתפו בסקר ודרגו אותו). המלון הזה הוא המלון המושלם למי שמחפש חופשה שקטה במיקום חלומי ובתולי, הממוקם בפאתי העיר נה טראנג.

חדרי המלון מרווחים במיוחד (הקטנים מבניהם בגודל 40 מטר רבוע) וכוללים טרסה פרטית. החדרים המפוארים ביותר של המלון, הווילות, כוללות מטבח מאובזר ענק, חדרי שינה (בין חדר אחד לחמישה חדרים, תלוי איזו וילה לוקחים), סלון מפואר ובריכה פרטית עם נוף לחוף הים. קראו עוד


מלון DTX נה טראנג – DTX Hotel Nha Trang 

אם אתם מחפשים מלון במיקום מרכזי ובמרחק 3 דקות מחוף הים, בית המלון DTX נה טראנג הוא המלון עבורכם בנה טראנג. מלון DTX נה טראנג הוא מלון ארבעה כוכבים מומלץ בנה טראנג ואהוב בקרב הישראליים שמבקרים בויאנטם.

מעל אלף אנשים שביקרו במלון DTX נה טראנג דירגו אותו בציון מצוין של 9.1 מתוך 10, וציינו לטובה את צוות המלון, מיקום המלון וניקיון החדרים וסביבת המלון. קראו עוד


מלון אינטרקונטיננטל נה טראנג – InterContinental Nha Trang

בית מלון אינטרקונטיננטל נה טראנג הוא אחד המלונות המומלצים בנה טראנג, ושקיבל ציון מרשים במיוחד, 9 מתוך 10, על ידי מאות אנשים שביקרו בו במהלך חופשתם בויאטנם. כמו כן, המלון המדורג בדירוג של חמישה כוכבים וניכר שמאוחרי כל פרט ופרט שנמצא בו, הושקעה מחשבה רבה.

מלון אינטרקונטיננטל נה טראנג, הוא מלון חמישה כוכבים מומלץ בנה טראנג, הנמצא במרכז העיר בסביבת עשרות מסעדות ובתי קפה כחמש דקות הליכה מקניון נה טראנג ורק דקה הליכה מחוף הים. קראו עוד


מלון קוזי נה טראנג  – Nha Trang Cozy Hotel

מלון קוזי בנה טראנג, הוא מלון שני כוכבים מומלץ בנה טראנג, ויאטנם. הוא קיבל ציון מצוין של 8.9 מתוך 10 על ידי אנשים ששהו בו.

מלון קוזי בנה טראנג הוא בית המלון זול מומלץ בנה טראנג. חדרי המלון נוחים ומצוידים בכל מה שצריך לחופשה נהדרת בווייטנאם. במלון תמצאו חדרי יחיד, חדרים זוגיים ומשפחתיים – לבחירתכם. קראו עוד


מלון אהרון – Aaron Hotel

מלון אהרון הוא מלון שלושה כוכבים מומלץ בנה טראנג, ויאטנם. בית מלון שוכן במיקום מצוין, במרחק של 3 דקות מהחוף ובסמוך לעשרות מסעדות ובתי קפה ולאטרקציות הפופולריות של העיר נה טראנג – מרכז השייט וייטנאם (Sailing Center Vietnam),  מגדל החשמלית הואונג (Tram Huong Tower), מרכז הקניות Nha Trang Centre, קתדרלת Nha Trang ועוד.

מלון אהרון קיבל דירוג 8.8 מתוך 10 ממבקרים ששהו בו במהלך חופשתם בויאטנם. המבקרים במלון ציינו לטובה את המיקום המצוין, הצוות העוזר, נוחות המיטות ואת הרמה הגבוהה של ניקיון הדירות. קראו עוד


מלון וי נה טראנג – V Hotel Nha Trang

בית המלון וי נה טראנג הוא מלון ארבעה כוכבים מומלץ בנה טראנג, למי שמחפש ליהנות ממלון מפנק שנמצא במרחק מספר דקות הליכה מחוף הים. במלון תמצאו חדר כושר מאובזר וחדיש, בית קפה בריכה גדולה על גג המלון ועוד.

בית המלון וי נה טראנג קיבל דירוג 8.4 מתוך 10 על ידי מבקרים ששהו בו במהלך חופשתם בנה טראנג, הם ציינו לטובה את המיקום המצוין והמרכזי, נוחות החדרים והצוות העוזר. קראו עוד


מלון פביליון גרדן נה טראנג – Pavillon Garden Hotel Nha Trang

בית המלון פביליון גרדן נה טראנג הוא מלון שלושה כוכבים מומלץ בנה טראנג, ויאטנם, ולא בכדי – המלון קיבל ציון מרשים של 8.4 מתוך 10 על ידי מעל 550 אנשים שביקרו בו במהלך חופשתם בעיר המיוחדת נה טראנג.

המלון נמצא במיקום מרכזי מצוין, במרחק של שלוש דקות הליכה מחוף נה טראנג (Nha Trang Beach), כיכר 2/4 (2/4 Square) ושוק הלילה של נה טראנג. במלון תמצאו בריכת שחייה ומסעדה המגישה מאכלים אסייתים. קראו עוד


מלון לאקי סאן – Lucky Sun Hotel

מלון לאקי סאן הוא מלון ארבעה כוכבים מומלץ בנה טראנג. המלון נמצא בפאתי העיר נה טראנג והוא מומלץ למי שרוצה להירגע מהחוף השקט של העיר מבלי להרגיש את המולת העיר.

המלון נחשב למלון מומלץ בנה טראנג, והוא קיבל ציון של 8.7 מתוך 10 על ידי אנשים ששהו בו. רובם ככולם ציינו לטובה את צוות המלון שעזרו בכל פנייה ואת ניקיון החדרים המצוין. קראו עוד


מלון וספא סאנרייז נה טראנג – Sunrise Nha Trang Beach Hotel & Spa

אם אתם מחפשים ריזורט מפנק, אך לא מעוניינים להתרחק ממרכז העיר, בית מלון וספא סאנרייז נה טראנג הוא המלון בשבילכם. מלון סאנרייז נה טראנג הוא מלון חמישה כוכבים מומלץ בנה טראנג שבויאטנם. כאמור, בית המלון נמצא במרכז העיר – בסמוך לקניון נה טראנג ובקרבת שוק דאם.

מלון סאנרייז נה טראנג קיבל דירוג 8.6 מתוך 10 ממבקרים ששהו בו במהלך חופשתם בויאטנם. המבקרים ציינו לטובה את המיקום המצוין, הצוות העוזר, נוחות המיטות ואת הרמה הגבוהה של ניקיון הדירות. קראו עוד


מלון סי אר – CR Hotel

מלון סי אר הוא מלון מטיילים מומלץ בנה טראנג שבויאטנם. זהו מלון בדירוג של שני כוכבים ונמצא מרחק ארבע דקות הליכה מחוף הים ובקרבת עשרות מסעדות וברים מומלצים. מלון סי אר הוא מלון זול מומלץ בנה טראנג, שמתאים למטיילים המבקשים למצוא פתרון לינה זול במלון נקי שממוקם במיקום טוב.

המלון נחשב למלון מטיילים מומלץ בנה טראנג, הוא קיבל ציון של 8.5 מתוך 10 על ידי אנשים ששהו בו. רובם ככולם ציינו לטובה את צוות המלון שעזרו בכל פנייה. קראו עוד

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מזמינים אתכם לגלות את וייאטנם וקמבודיה – הקסם של אסיה, בטיול מאורגן באמצעות החושים. לחזות בנופים חד פעמיים, לספוג את הטעמים והריחות, מסע קסום בעקבות הכפרים הציוריים, המקדשים ואתרי טבע בלתי נשכחים.