הדיונות של מוי נה

admin

admin

                             הזמנת טיולים מאורגנים לוייטנאם             |              הזמנת כרטיסי טיסה לווייטנאם

נכון, ויאטנם היא לא המקום הראשון שמדמיינים כשחושבים על דיונות אינסופיות, אבל הדיונות של מוי נה הן למעשה אחת האטרקציות הפופולריות ביותר במדינה. מוי נה, כפר הדייגים הקטן הממוקם לחופה הדרומי של ויאטנם, כולל בשטחו שני אזורים חוליים ענקיים – הדיונות הלבנות והדיונות האדומות.

עוד המלצות חשובות למטיילים בוייטנאם

במדריך טיסות לויאטנם תמצאו מנוע השוואת מחירים, טיפים ועצות שיעזרו לכם לרכוש כרטיסי טיסה לוייטנאם בזול. במדריך טיסות פנים בויאטנם תמצאו מידע על שדות התעופה בוייטנאם ועל קווי הטיסות הפנימיות בויאטנם שיעזרו לכם לנוע בין יעדים מרוחקים במדינה הגדולה, בלי לבזבז זמן על נסיעות ארוכות.

אחרי שתרכשו כרטיסי טיסה תצטרכו לדאוג גם לביטוח נסיעות לוייטנאם. המדריך שלנו יעזור לכם למצוא ביטוח נסיעות לוייטנאם במחיר הכי זול.

חשוב לקחת בחשבון, שתיירים מישראל מחויבים להוציא טרם הטיסה אשרת כניסה לוייטנאם. במדריך שלנו על ויזה לוייטנאם תמצאו שירות באמצעותו תוכלו למלא טופס פשוט בעברית, להגיש אותו אונליין ולקבל בתוך מספר ימים את הויזה לדואר האלקטרוני.

מערכת התחבורה הציבורית בוייטנאם כוללת רכבות בויאטנם, אוטובוסים בויאטנם, מעבורות בויאטנם, הסעות משדה התעופה בויאטנם ועוד. במדריך שלנו על תחבורה בוייטנאם תמצאו מידע שימושי ומערכת לרכישת כרטיסים מראש לתחבורה ציבורית בוייטנאם.

ההמלצה שלנו היא לוותר על נהיגה עצמאית במהלך החופשה בוייטנאם, ולהעדיף את האפשרות של השכרת רכב עם נהג בוייטנאם.

אם אתם בעלי רישיון לרכב דו גלגלי ואתם מעוניינים לחוות את המדינה ברכיבה במסלולים עוצרי הנשימה של וייטנאם, המדריך שלנו בנושא השכרת אופנוע בויאטנם מיועד לכם.

כדי להבטיח גלישה באינטרנט ויכולת לבצע שיחות בטלפון הנייד מיד אחרי הנחיתה בוייטנאם, מומלץ לבצע רכישה של סים או e-sim לוייטנאם עוד לפני הטיסה. במדריך שלנו תמצאו מספר המלצות על חברות אמינות שמציעות תוכניות משתלמות שיכולות לחסוך לכם לא מעט כסף במהלך החופשה.

סביר להניח שבמהלך החופשה בוייטנאם תצטרכו ללון לפחות לילה או שניים במלון בהאנוי, בירת וייטנאם. במדריך שלנו על מלונות מומלצים בהאנוי תמצאו רשימת בתי מלון מומלצים בהאנוי שקיבלו חוות דעת מעולות ממבקרים ששהו בהם.

חופשה משפחתית בוייטנאם עם הילדים כדאי לתכנן בעזרת המדריך המלא בנושא ויאטנם עם ילדים.

טיולים מאורגנים לוויאטנאם

הדיונות הלבנות של מוי נה

הדיונות הלבנות הן ללא ספק האטרקציה מספר אחת במוי נה (ואחת הבולטות בויאטנם בכלל). הנוף פה דומה פחות לנגב ויותר למדבר כפי שהקולנוע לימד אותנו לדמיין אותו – גבעות על גבי גבעות של חול דק נסחף ברוח. זה אזור מעולה לטייל בו (בעיקר בשעה מוקדמת, לפני שהשמש הופכת את המקום למחבת), לצלם תמונות מדהימות וליהנות משקיעה (או זריחה, אם אתם משכימי קום) שלא תראו בשום מקום אחר בעולם. 

חובבי האקסטרים יוכלו ליהנות מהדיונות בדרך קצת שונה – אפשר לשכור טרקטורון במקום, ופשוט לנסוע במהירות מוגזמת לאן שהרוח לוקחת אתכם. השטחים הפתוחים כל כך גדולה וריקים, שתוכלו לעלות ולרדת במורד הגבעות הענקיות במשך שעות (עם זאת, תחויבו לפי חצאי שעות, בערך 60 שקלים לחצי שעה). 

הרומנטיקנים יכולים לזנוח את הרעש והמהירות של הטרקטורונים, וליהנות מהנוף מלמעלה – בטיסה בכדור פורח. המחיר גבוה יותר, אבל השקיעה שדיברנו עליה קודם? אפילו יותר יפה מכאן.

הדיונות האדומות של מוי נה

אזור הדיונות האדומות קטן משמעותית מהדיונות הלבנות. תמצאו אותן לצד כביש החוף שיוצא מהעיר. החול כאן, כפי שניתן לדמיין, צבוע באדום וכתום, וזה מקום מעולה לסיים בו את היום. החסרון היחיד הוא העובדה שיכול להיות די עמוס פה. הרבה סיורים מאורגנים מסתיימים כאן, ולקראת השקיעה, הרבה זוגות מגיעים כדי ליהנות מהנוף. אבל אל תתנו לזה לעצור אתכם. תמיד תצליחו למצוא נקודה פרטית משלכם, וגם אם תגיעו לכאן לשעה בלבד – הנוף יהיה שווה את ההשקעה.

האטרקציה הפופולרית כאן, היא לשכור "גלשני חול" ולגלוש עליהם במורד הגבעות. איך משיגים גלשן חול? ובכן, פשוט חכו רגע וכמה ילדים בני 13 יסתערו עליכם בדרישה שתשכרו מהם ולא מאחרים. תשלמו בערך חמישה שקלים לגלישה במורד גבעה (זה פחות גלשן ויותר שקית ניילון שמחליקים עליה בחרמון). זה כיף מאוד, זול מאוד ועוזר לילדים המקומיים (שייקרעו מצחוק כשתיפלו מה"גלשן" שלכם ותכוסו חול).

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מזמינים אתכם לגלות את וייאטנם וקמבודיה – הקסם של אסיה, בטיול מאורגן באמצעות החושים. לחזות בנופים חד פעמיים, לספוג את הטעמים והריחות, מסע קסום בעקבות הכפרים הציוריים, המקדשים ואתרי טבע בלתי נשכחים.